ویژگی های ماژیک تخته وایت برد

ویژگی های ماژیک تخته وایت برد

ماژیک تخته وایت برد شیشه ای  از جمله مهمترین لوازم کاربردی در مکان هایی مانند آموزشگاه، مدرسه، دانشگاه و … می باشد که در برندهای متفاوتی وجود دارد. خشک شدن سریع جوهر ماژیک بعد از نوشتن، خوش دست بودن و قدرت پاک شوندگی بالا از مهمترین مشخصات ماژیک وایت برد با کیفیت محسوب می شوند.

نکات مهم استفاده از ماژیک وایت برد

بعد از آنکه توانستید بهترین نوع از ماژیک وایت برد را تهیه کنید باید نسبت به طریقه استفاده از آن هم حساسیت به خرج دهید تا در این صورت بتوانید مدت زمان بیشتری از آن به طور باکیفیت استفاده نمایید. اولین و مهمترین نکته در خصوص استفاده از ماژیک این است که بعد از یادداشت کردن نکات لازم روی تابلو حتما درب آن را ببندیم.

در واقع باز گذاشتن درب ماژیک موجب خشک شدن جوهر آن می شود. نکته مهم دیگر این است که از این ماژیک حتما برای نوشتن بر روی تابلو مخصوص وایت برد استفاده شود. به هیچ عنوان این ماژیک را بر روی سطوح مختلف دیگر استفاده نکنید زیرا این کار کیفیت آن را از بین می برد.

ویژگی های ماژیک تخته وایت برد

برای تجدید رنگ جوهر ماژیک حتما از جوهر مخصوص استفاده نمایید و مواد رنگی دیگر را به کار نبرید. با وجود اینکه نوک ماژیک نرم است بنابراین می توان خیلی راحت با آن نوشت و به هیچ عنوان نیازی به فشار دست در هنگام نوشتن با ماژیک نیست و بدانید که فشار آوردن به نوک ماژیک باعث خرابی و حتی شکستن آن می شود. این ماژیک در رنگ های مختلفی وجود دارد و شما می توانید با انتخاب خود از رنگ های متنوع آن استفاده نمایید.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای لولایی

ویژگی های اصلی ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

پاک شوندگی عالی و پر قدرت
از آنجایی که جوهر این ماژیک از مناسب ترین فرمولاسیون تشکیل شده است لذا خیلی راحت و سریع می توان جوهر آن را از روی تابلو پاک کرد. دقت داشته باشید که برای پاک کردن جوهر ماژیک بهتر است از تخته پاک کن مخصوص استفاده شود تا در این صورت هیچ گونه آثاری از آن باقی نماند. چون جوهر حاصل از ماژیک خیلی سریع پاک می شود لذا با کشیدن تخته پاک کن روی تخته مشاهده خواهید کرد که به طور کامل پاک می شود.

این در حالی است که ماژیک های غیر وایت برد کاملا برعکس می باشند و جوهر آنها سخت بوده و به راحتی پاک نمی شوند. برای اطلاع از چگونه پاک کردن ماژیک غیر وایت برد باید گفت که این نوع ماژیک اصلا مناسب نوشتن بر روی تخته وایت برد شیشه ای نیست و برای پاک کردن جوهر آن می توان از محلول های شیمیایی و پاک کننده قوی استفاده کرد.البته بعد از پاکسازی ممکن است آثاری از رنگ جوهر باقی بماند.

یکدست بودن نوشتار ماژیک وایت برد

نوک ماژیک نام برده ساخته شده از الیاف نرم و با دوام است به همین خاطر جوهر را به طور یکنواخت روی سطح تابلو پخش می کند. نوشتن با ماژیک حس خوشایندی برای افراد دارد به همین خاطر امروزه این محصول جایگزین گچ شده است و در همه جا استفاده از آن وجود دارد. در حال حاضر ماژیک مخصوص وایت بردهای شیشه ای در برندهای متنوعی موجود است و اکثر آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
بهترین نوع ماژیک گلس برد از هر نظر استاندارد و یکنواخت بودن نوشتار، راحتی و سبکی و طول عمر بالا از بهترین ویژگی های این ماژیک به شمار می آیند. مجموعه اینکو گلس برد همواره بهترین انواع ماژیک را ارائه می کند.

همچنین بخوانید
چسپاندن تعمیر تخته وایت برد شکسته

ویژگی های ماژیک تخته وایت برد

طول عمر و ماندگاری بالا

جوهر ماژیک وایت برد از کیفیت بالایی برخوردار است به همین خاطر تا مدت زمان زیادی می توانیم از آن برای نوشتن استفاده کنیم. البته ذکر این نکته الزامی است که باز گذاشتن درب ماژیک بر روی کیفیت رنگ آن تاثیرگذار است و بزودی جوهر آن خشک می شود و نمی توانیم از آن برای نوشتن استفاده کنیم. همچنین این ماژیک دارای بدنه ای استوانه ای شکل است که از بهترین مواد پلاستیکی تشکیل شده است و استحکام بالایی دارد. تمامی خصوصیات خوب این ماژیک سبب شده که طول عمر مفید آن زیاد باشد. شاید این سوال که از کجا بفهمیم ماژیک وایت برد است؟

شاید در ذهن شما شکل گرفته باشد. در پاسخ به این سوال باید گفت که ماژیک های مخصوص وایت برد دارای دسته بندی هستند و گاهی با توجه به نام برند و شکل ظاهری می توانیم به آنها پی ببریم. اگر تشخیص نوع ماژیک تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی برای شما سخت است می توانید از فروشنده سوال کنید و در صورت خرید اینترنتی نیز می توانید مشخصات و توضیحات عنوان شده در مورد ماژیک را مطالعه کنید سپس با آگاهی کامل بهترین نوع را انتخاب کنید.

نبایدهای استفاده از ماژیک وایت برد

با اینکه استفاده از ماژیک مزایای بسیاری دارد ولی باید به برخی از نبایدها در مورد آن هم توجه کنیم. نوک ماژیک از جنس الیاف نرم است که حتما باید بر روی سطوح صاف مانند تخته وایت برد شیشه ای استفاده کنیم. سطوح سخت و زبر مثل آجر و سیمان و … باعث خرابی ماژیک شما می شوند پس به هیچ عنوان چنین مواردی را انجام ندهید. درون ماژیک هرگز مایعاتی مانند چای و یا آب نریزید زیرا جوهر آن تغییر رنگ داده و بی کیفیت می شود.
از باز گذاشتن درب ماژیک برای بازه زمانی طولانی خودداری کنید زیرا در این صورت جوهر آن خشک شده و نمی توان با آن نوشت.
ماژیک ها را در برابر عواملی مانند حرارت و آب قرار ندهید زیرا این موارد هم باعث تغییر در کیفیت جوهر ماژیک و کاهش مدت زمان ماندگاری آن خواهند شد.
ماژیک وایت برد تنها مختص گلس برد است بنابراین به فکر استفاده در جای دیگر نباشید.اگر سعی کنید تمامی این نبایدها را مورد رعایت قرار دهید به راحتی می توانید از یک ماژیک تا طولانی مدت استفاده کنید.

همچنین بخوانید
بررسی مراحل تولید تخته وایت برد شیشه ای

ویژگی های ماژیک تخته وایت برد

کلام آخر

در حال حاضر مارک های مختلفی از این ماژیک وجود دارد که کیفیت جنس و رنگ آنها با هم در مواردی متفاوت است و ویژگی کیفیت سبب شده افراد همواره به دنبال بهترین نوع از آنها باشند.
تنوع رنگ بندی ماژیک تخته وایت برد شیشه ای رنگی بالا است و می توان از رنگ های متنوع و جذاب آن برای نوشتن مطالب درسی و آموزشی و … به راحتی استفاده کرد. سایر ماژیک ها از بهترین فرمولاسیون ها جوهرگیری شده اند به همین خاطر نوشتار آنها راحت و زیبا است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶