فواید استفاده از تخته پاکن مخصوص برای تخته وایت برد شیشه ای

فواید استفاده از تخته پاکن مخصوص برای تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای، ساخته شده از شیشه‌ های بی رنگ یا رنگی نازک ولی مقاوم است که به عنوان صفحات نوشتاری در اماکن مختلف کاربرد دارد. بافت نازک شیشه های سکوریت با انجام تغییراتی در فرایند ساخت وایت برد شیشه ای، مقاومت بیشتری به دست می آورند.

استفاده از تخته پاک کن مخصوص برای وایت برد شیشه ای

تخته پاک کن های معمولی اغلب دارای لبه های تیز و سطح نسبتاً ناصاف و زبر هستند که امکان آسیب رسانی به شیشه وایت برد را افزایش داده و به تدریج سطح کیفیت وایت برد کاهش می یابد. از این رو توصیه می شود از تخته پاک کن های مخصوص که دارای لبه ها و سطح نرم است، استفاده کنیم تا از ایجاد خط و خش بر روی بدنه وایت برد، جلوگیری شود.

قطعه آهن موجود در تخته پاک کن های مخصوص و همچنین خاصیت مغناطیسی تخته، به ما این امکان را می دهد تا بعد از پاک کردن نوشته ها، تخته پاک کن را به راحتی به سطح تخته بچسبانیم.

فواید استفاده از تخته پاکن مخصوص برای تخته وایت برد شیشه ای

روش های مختلف تمیز کردن تخته وایت برد شیشه ای

ممکن است لکه های ماژیک بر سطح  تخته وایت برد شیشه ای، ماندگار شود. شما باید به نظافت منظم وایت برد با روش های اصولی و صحیح توجه کنید پیشنهاد ما به شما می خواهید گلس بردی با طول عمر بالا  داشته باشید  دقت کنید بی هیچ عنوان از وایت برد غیر وایت برد استفاده نکنید. اما نگارن نباشید  اگر شما ای که از ماژیک غیر وایت برد استفاه کردید روش های برای پاک کردن  ای نوع ماژیک ها است  شما می توانید  با خواندن مقاله چگونه پاک کردن ماژیک غیر وایت برد  و نکاتی که در مطلب بیان شده است  این مشکل را تا حدی مرتفع کنید  در ادامه ترفندهای پیشنهادی را برای پاکسازی کامل تخته وایت برد به شما ارائه می دهیم.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۷۰*۱۴۰

برای تمیزکردن لکه ها و رنگ های خشک شده بر روی تخته، همچنین می توانید از مواد شیمیایی موجود در منزل، استفاده کنید.
پاکسازی سطح وایت برد با اسفنج آغشته به الکل و سپس خشک کردن آن با پارچه خشک، بهترین نتیجه را خواهد داشت.

هیدروژن پراکسید یا آب اکسیژنه:

اسپری زدن مستقیم این ماده به لکه ها و خشک کردن آن ها با پارچه تمیز، می تواند در از بین بردن کثیفی ها تاثیر گذار باشد. استفاده از واکس کفش بی رنگ لکه ها را به سرعت پاک می کند. از آنجایی که خمیر دندان ها حاوی آب محلول و مواد ساینده هستند، استفاده از آن، لکه‌ های موجود در سطح صاف وایت برد را از بین می برد.
شما می توانید لکه ها را با استفاده از کرم های ضد درد عضلانی که حاوی الکل و مواد ساینده هستند، از بین ببرید.

اسپری های مخصوص وایت برد، علاوه بر نابودی اثر ماژیک‌ های نا مرغوب، تابلو را ضد عفونی کرده و موجب براق شدن سطح وایت برد می شود.

تعویض مرتب تخته پاک کن:

اگر یک تخته پاک کن را به مدتی طولانی استفاده کنید، جوهر باقی مانده دوباره در سطح تخته پخش می شود.

در صورتی که تخته پاک کن، قابل شست‌ و شو باشد، بهتر است آن را به طور مرتب با مواد شوینده مناسب بشوییم و با این کار، به طول عمر و پاکیزگی وایت برد کمک کنیم.

همچنین بخوانید
آموزش نحوه تمیز کردن تخته وایت برد

پاکسازی ماژیک های غیر وایت برد

استفاده از ماژیک وایت برد مرغوب و کشیدن آن روی نوشته ها و لکه های سرسخت حاصل از ماژیک های غیر وایت برد و خشک کردن آن بعد از ۳۰ ثانیه، روشی آسان، کم هزینه و موثر برای پاکسازی تخته وایت برد است.

افزایش طول عمر گلس بورد

مقاومت گلس برد در برابر خط و خش، لکه و پوسته پوسته شدن و سایر مشکلات احتمالی، بر طول عمر گلس برد تأثیر گذار است. اگر شیشه به کار رفته در گلس بورد، از کیفیت خوبی برخوردار باشد، افزایش طول عمر گلس برد را نیز تضمین می کند و این موضوع هنگام خرید گلس برد اهمیت زیادی دارد و بر همین اساس، برقیمت خرید می افزاید.

پاکسازی مرتب گلس برد با اسپری مخصوص از گرد و غبار، به افزایش طول عمر آن می انجامد. گرد و غبار، موجب کاهش کیفیت رنگ گلس برد شده و در طول زمان آن را به وسیله ای بلا استفاده تبدیل می کند.

فواید استفاده از تخته پاکن مخصوص برای تخته وایت برد شیشه ای

جمع بندی

 تخته وایت برد شیشه ای رنگی با تنوع رنگی  و مقاومت بالا، جلوه ای زیبا و شکیل از خود منعکس می کند. امروزه ساخت وایت برد های شیشه ای، با شیشه رنگی‌، مورد استقبال واقع شده و برای مصارف مختلفی در خانه، محیط های آموزشی، ادارات و… استفاده می شود.

درواقع وایت بردهای شیشه ای، جایگزین مناسبی برای گرین بوردهایی است که در گذشته استفاده می شد و تمیز کردن آن ها، به مراتب سخت‌ تر بود. نوشتن بر روی سطح شیشه و با کیفیت وایت برد، علاوه بر راحتی و وضوح، لذت بیشتری به شما می دهد. البته به این شرط که شما با شیوه های حفاظت و نگهداری وایت برد آشنا شوید و به نحوه شست و شوی آن ها با مواد شوینده مناسب و تخته پاک کن های مخصوص‌ که تأثیر مهمی در ماندگاری و طول عمر تخته دارد، پایبند باشید.

همچنین بخوانید
8 تا از کاربری های فوق العاده تخته وایت برد مغناطیسی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶