ماژیک مخصوص وایت بردهای شیشه ای

ماژیک مخصوص وایت بردهای شیشه ای

 

 تخته وایت برد شیشه ای اثربخشی بسیاری بر دفاتر کار، اتاق کنفرانس، کلاس ها و مدارس گذاشته و نمودی زیبا و نوین به هر مکان حرفه و تخصصی می دهد. کارایی آنها خیلی زیاد است. از این وایت برد ها می توان جهت به تصویر کشیدن برنامه ها، ایده ها، ارائه و … استفاده کرد. می توانید جهت اثربخشی هر چه بیشتر ارائه ماژیک رنگی بکار ببرید تا به ارائه خود نمودی گرافیکی دهیو و نکات عمده را یادآوری نمایید.

پس از راه اندازی وایت برد شیشه ای امکان دارد به این مسئله فکر کنید که چه نوع ماژیکی جهت بکارگیری بر روی گلس برد مطلوب است؟ هر نوع ماژیکی که توانایی پاک شدن از روی آن را داشته باشد و معمولا رنگ آن ثابت نباشد قابل بکارگیری روی وایت برد شیشه ای است. ماژیک مخصوصی که از قدیم به اسم ماژیک وایت برد معرفی شده روی گلس برد هم قابل بکارگیری است و به صورت دقیقی برای این مقصود ساخته شده اند. از انواع ماژیک های مخصوص وایت برد شیشه ای می توان به ماژیک شیشه ای، ماژیک گچی مایع، ماژیک مایع، ماژیک گلس برد استدلر اشاره کرد.

معرفی انواع تخته وایت برد شیشه ای

گلس برد ها که مدتی است جای خود را به تخه وایت برد های معمولی داده اند در مدل و ابعاد مختلف توسط شرکت های مختلف مثل مجموعه اینکو گلس به تولید می رساند.

  • تخته وایت برد شیشه ای چرخ دار
  • تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی
  • تخته وایت برد شیشه ای رنگی
  • تخته وایت برد شیشه ای دخترانه
  • تخته وایت برد شیشه ای پسرانه
  • گلس برد فیلیپ چارت
  • تخته وایت برد شیشه ای رومیزی
همچنین بخوانید
معرفی بهترین شرکت های معتبر تولید کننده تخته وایت برد شیشه ای

ماژیک مخصوص وایت بردهای شیشه ای

ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

ماژیک‌ها برای نوشتن و رسم بر روی سطوح مختلف استفاده می‌شوند. برای نوشتن روی وایت بردهای شیشه‌ای می‌توانید از ماژیک‌های مخصوص وایت بردها استفاده کنید. این ماژیک‌ها با قابلیت پاک شدن، جوهری مناسب را بر روی سطح شیشه ایجاد می‌کنند که بعداً می‌توانید آن را با یک پارچه خشک یا اسفنج مرطوب پاک کنید.

در انتخاب ماژیک برای وایت بردهای شیشه‌ای، به موارد زیر توجه کنید:

ماژیک‌های قابل پاک شدن: اطمینان حاصل کنید که ماژیک که انتخاب می‌کنید، قابلیت پاک شدن را دارد تا بتوانید نوشته‌ها را به راحتی پاک کنید. برخی از ماژیک‌ها با استفاده از آب، الکل یا اسفنج قابل پاک شدن هستند.

نوک ماژیک: مطمئن شوید که نوک ماژیک که انتخاب می‌کنید، مناسب برای نوشتن روی شیشه است و نوک آن به سطح شیشه آسیب نمی‌رساند.

رنگ‌ها: ماژیک‌ها در رنگ‌های مختلف در دسترس هستند، پس از نظر رنگی مورد نظر خود انتخاب کنید.

پاک شدن آسان: اگر برنامه‌ای دارید که بعداً نوشته‌های خود را پاک کنید، مطمئن شوید که ماژیک قابل پاک شدن به خوبی کار می‌کند و بدون زباله‌های باقی مانده روی شیشه را پاک می‌کند.

 

ماژیک مخصوص وایت بردهای شیشه ای

ماژیک وایت برد سفید

ماژیک‌های وایت برد سفید برای نوشتن روی تخته وایت برد استفاده می‌شوند. آنها در رنگ‌های مختلف، از جمله مشکی، آبی، قرمز و سبز موجود هستند. ماژیک‌های وایت برد سفید معمولاً از جوهر پاک شدنی ساخته می‌شوند که به راحتی می‌توان آن را از تخته وایت برد پاک کرد.

همچنین بخوانید
کاربرد مگنت تخته وایت برد

انواع مختلفی از ماژیک‌های وایت برد سفید وجود دارد، از جمله:

ماژیک‌های خشک پاک کن: این نوع ماژیک رایج‌ترین نوع ماژیک وایت برد است. آنها از جوهر پاک شدنی ساخته می‌شوند که به راحتی می‌توان آن را با یک پاک کن تخته وایت برد پاک کرد.
ماژیک‌های دائمی: این نوع ماژیک از جوهر دائمی ساخته می‌شود که نمی‌توان آن را با یک پاک کن تخته وایت برد پاک کرد. برای پاک کردن جوهر دائمی باید از حلال مخصوص استفاده کرد.
ماژیک‌های فلورسنت: این نوع ماژیک از جوهر فلورسنت ساخته می‌شود که در زیر نور سیاه می‌درخشد. ماژیک‌های فلورسنت اغلب برای ارائه‌ها یا جلسات استفاده می‌شوند.

نکاتی برای انتخاب ماژیک مناسب برای وایت برد شیشه‌ای

نوع وایت برد شیشه‌ای: وایت بردهای شیشه‌ای در دو نوع مات و براق موجود هستند. ماژیک‌های مخصوص هر نوع وایت برد شیشه‌ای با هم متفاوت هستند.
نیازهای شما: اگر می‌خواهید از ماژیک برای نوشتن استفاده کنید، ماژیک با ضخامت خط نازک مناسب‌تر است. اگر می‌خواهید از ماژیک برای نقاشی استفاده کنید، ماژیک با ضخامت خط ضخیم‌تر مناسب‌تر است.
بودجه: ماژیک‌های مخصوص وایت بردهای شیشه‌ای در قیمت‌های مختلف موجود هستند.
در نهایت، اگر در انتخاب ماژیک مناسب برای وایت برد شیشه‌ای خود مشکل دارید، می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید.

خرید وایت برد شیشه ای مغناطیسی

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی در سال های اخیر اختراع و ساخته شده است به علت سطح کیفی، جذابیت و ماندگاری بیشتر مورد عنایت کاربران قرار گرفته است.

این مدل وایت برد شیشه ایه همانطور که بیان شد دارای سطح کیفی بالا، دوام، ماندگاری و جذابیت منحصر به فردی است.

همچنین بخوانید
آشنایی با ماژیک وایت برد سفید

در تولید وایت برد شیشه ای مغناطیسی، شیشه سکوریت ۴ میلی متری بکار برده شده است.

خرید این مدل وایت برد شیشه ای می تواند نمود خیلی جذابی به محل کار یا کلاس درس شما بدهد و مناسب ترین نوع می باشد که به آسانی می توان روی آن هم نوشت و هم پاک کرد. می توان روی این وایت برد ها حتی از ماژیک عادی هم جهت نوشتن استفاده کرد.

از مزایای تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی می توان به زیبا بودن و فانتزی بودن آن اشاره کرد و تمیز شدن خیلی راحت آن برخلاف تخت سیاه بی آنکه کوچکترین اثری از ماژیک روی آن باقی بماند.

سوالات متداول ماژیک مخصوص وایت بردهای شیشه ای

مواد اولیه وایت برد شیشه ای، شیشه می باشد که خود این شیشه ها از ۳ مدل متنوع می باشد:نوع نخست معمولا شیشه ساده که به شکل بی رنگ یا سفید می باشد و عمده ترین نقص این نوع شیشه شکنندگی آن می باشد. دومین مدل بکارگیری از شیشه سکوریت می باشد که به عبارتی آن را شیشه نشکن می نامند و نرخ بیشتری در قیاس با شیشه معمولی دارد.مدل سوم از شیشه هایی که در تولید وایت برد شیشه ای بکار برده می شوند مغناطیسی هستند که افزون بر نشکن بودن خاصیت مغناطیسی بودن را هم دارند که اکثرا از آنها به منزله تخته های اعلانات استفاده می کنند. جنس شیشه ها همواره از کلیر، سوپرکلیروفلوت، میرال می باشد.
وایت برد شیشه ای مشکی – مغناطیسی تخته شیشه ای مشکی- چرخدار تخته شیشه ای- طرح دار تخته شیشه ای- طرح دار
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶