معرفی تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو

معرفی تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو

گلس برد یا وایت برد شیشه‌ای نسل جدیدی از وایت بردهای معمولی هستند که با داشتن خصوصیات ویژه و خاصی که نسبت به وایت برد معمولی دارند، نظر و توجه بسیاری از افراد را جلب کرده‌اند. از این تخته وایت بردها می‌توان برای تدریس دروس و یا ارائه مطالب و مقالات اداری استفاده کرد. در گذشته از تخته سیاه برای تدریس دروس استفاده می‌کردند واضح است که به کار بردن گچ می‌تواند آسیب‌های جدی به ریه دانش‌آموزان و معلمان وارد نمایند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و دانش، تخته وایت بردهای معمولی وارد بازار مصرف شدند.

استفاده از تخته وایت برد معمولی نیز معایب متعددی دارد، پس از گذشت مدتی با پاک کردن نوشته‌ها، می‌توان آثار لکه‌ها را بر روی سطوح مختلف تخته وایت برد مشاهده نمود. با استفاده از تخته وایت برد شیشه‌ای اینکو دیگر نگران کثیف شدن تخته وایت برد خود نباشید. در ادامه به معرفی تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو خواهیم پرداخت. اگر می‌خواهید جدیدترین و باکیفیت‌ترین تخته وایت برد شیشه‌ای را خریداری نمایید، برند اینکو پیشنهاد بسیار عالی برای شما عزیزان می‌باشد. برای مشاهده محصولات مختلف این شرکت به سایت گلس برد مراجعه فرمایید.

انواع تخته وایت برد شیشه‌ای

به طور کلی باید گفت که تخته وایت برد شیشه‌ای در دو نوع مشکی و رنگی تولید و روانه بازار فروش می‌گردند. هر کدام از این محصولات خصوصیات و ویژگی‌های متفاوتی دارند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و کاربرد آن‌ها، بهترین تخته وایت برد شیشه‌ای را خریداری نمایید.

تخته وایت برد شیشه‌ای مشکی

ظاهری بسیار شیک و جذابی دارد و از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال برای تولید آن استفاده شده‌است. می‌توانید با استفاده از ماژیک‌ تخته وایت برد شیشه‌ای نکات مورد نظر را بر روی صفحه این تخته بنویسد. همراه تخته وایت برد شیشه‌ای مشکی، یک ماژیک سفید نیز دریافت خواهید کرد.

باید اشاره کرد که پس از پاک کردن مطالب نوشته شده بر روی صفحه تخته وایت برد، هیچ لکه و اثری از ماژیک باقی نمی‌ماند. در قسمت پشتی این تخته از یک صفحه فلزی استفاده شده‌است که مقاومت و دوام محصول را افزایش می‌دهد. بر روی تخته وایت برد شیشه‌ای، چندین جای پیچ مخفی تعبیه شده است که به شما این امکان را می‌دهد آن‌را در هر مکانی نصب نمایید و در آخر با استفاده از مگنت‌های مخصوص، جای پیچ‌ها را کاملا مخفی نمایید.

گلس برد  مشکی مات

همانطور که میدانید گلس برد ها در رنگ بندی مختلف توسط مجموعه اینکو گلس برد به صورت سفارشی تولید می شود کاربر نسبت به سلیقه خود می تواند سفارش داد از مزایای سفارشی سازی ای نوع گلس برد می توان به ابعاد و رنگ مخصوص اشاره کرد به طور مثال گلس برد ها را می توان با تخته وایت برد شیشه ای مشکی مات و دیگر رنگ ها تولید واجرا کرد.

تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی

نوع دیگر تخته وایت برد شیشه‌ای، مدل رنگی آن است. از ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توان به هم‌خوانی تخته وایت برد با مکان و محل نصبش اشاره کرد و دیگر لازم نیست که افراد به ساختن محیط‌های چند منظوره اقدام نمایند.

ماژیک مخصوص وایت برد شیشه ای

شما می‌توانید از بیشتر ماژیک‌های وایت برد برای نوشتن مطالب مختلف بر روی تخته وایت برد شیشه‌ای اینکو استفاده نمایید. اگر رنگ تخته وایت برد شیشه‌ای شما تا حدودی تیره است، می‌توانید از ماژیک سفید رنگ برای نوشتن استفاده کنید.

همچنین بخوانید
نکات مهم در نگه داشتن گلس برد رومیزی رنگی

مواد اولیه تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی اینکو

همانطور که می‌دانید در گذشته برای تولید وایت بردهای معمولی از چوب ام‌دی‌اف، صمغ و ملامین استفاده می‌کردند البته در برخی از موارد به جای چوب ام‌دی‌اف، از استیل استفاده شده‌ است. امروزه برای تولید تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی، باکیفیت‌ترین و مقاومت‌ترین شیشه‌ها به کار گرفته می‌شوند. مقاومت این شیشه‌ها به علت سکوریت شدن، پنج برابر افزایش پیدا می‌کند به همین علت به آن‌ها شیشه‌های نشکن گفته می‌شود. در نهایت با استفاده از رنگ‌های پودری، ظاهری بسیار شیک و جذاب خواهند گرفت. شما می‌توانید از این تخته وایت برد در اماکن مختلف مانند کلاس درس و یا جلسات مختلف استفاده کنید.

وایت برد‌های شیشه‌ای رنگی با حفظ ویژگی‌های اصلی و در اختیار گذاشتن سطحی صاف‌تر برای نوشتن، جدیدترین نوع وایت برد است و مشکلات مدل‌های قدیمی‌تر را برطرف کرده است. زمانی تغییر رنگ تخته‌ها از سیاه به سفید و استفاده از ماژیک‌های رنگارنگ به جای لوله‌های گچی در کلاس‌ها و مکان‌های آموزشی یک انقلاب محسوب می‌شد، اما خیلی طول نکشید که مشکلات گونه جدیدتر هم معلوم شد و لزوم به‌کارگیری از موادی کاربردی‌تر بارز شد. وایت برد‌های شیشه‌ای دقیقاً برای رفع مشکلات مرتبط با مدل‌های قدیمی ساخته شده است و به‌زودی تخته سفید‌های معمولی را به دنیای ابزار و وسایل نوستالژیک، کنارتخته سیاه‌ها می‌فرستد. زمانی زیاد و مسیرِ طولانی‌ای از سرفه کردن و حساسیت دادن به گرد و غبار گچی پای تخته سیاه گذشته است و ما به امروز رسیده‌ایم: حالا می‌توانیم پای وایت برد‌های شیشه‌ای رنگی اینکو به هماهنگی رنگ آن با ویژگی‌های روحی و سلایق، همخوانی با رنگ دکور اتاق و حتی خوش‌نشینی با رنگ لباس‌هایمان فکر کنیم!

معرفی تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو

انواع رنگ بندی تخته وایت برد شیشه ای

اینکو گروپ تولیدکننده انواع گلس برد های رنگی معمولی یا مغناطیسی ودر سایز های مختلف اماده خدمت رسانی  به شما سروران گرامی است ، در زیر به انواع رنگ بندی تخته وایت برد شیشه ای می پردازیم:

تخته وایت برد شیشه ای مشکی

وایت برد شیشه ای مشکی بسیار زیبا و شیک دارای خاصیت مغناطیسی، در سایزهای مختلف عرضه شده است وایت بردهای شیشه ای یا گلس برد از متریال شیکتر و مقاومتر ساخته میشوندکه با ماژیک های وایت برد می توان بر روی سطح آنها نوشت. تخته وایت برد شیشه ای مشکی دارای ماژیک سفید رنگ است. اثر ماژیک به راحتی پاک شده و جای آن باقی نخواهد ماند.

جنس برد رنگی از شیشه سکوریت نازک و مقاوم در رنگ های مختلف ساخته می شود. ورق فلزی در پشت برد قرار گرفته است که مقاومت آن را دو چندان می کند و جای پیچ های مخفی نصبی بر روی آن تعبیه شده است. که پز ازنصب با استفاده از مگنت های مخصوص جای پیچ ها می پوشانند.

انواع پایه تخته وایت برد شیشه ای رنگی: انتخابی متناسب با نیاز شما

تخته وایت برد شیشه ای رنگی، به دلیل زیبایی و کارایی، به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای ارائه و تبادل ایده تبدیل شده است. اما برای استفاده کامل از این تخته‌ها، انتخاب پایه مناسب بسیار حائز اهمیت است.
پایه‌های مختلفی برای تخته وایت برد شیشه ای رنگی در بازار موجود هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

  • پایه ثابت
  • پایه چرخ دار
  • پایه دیواری
  • پایه چند منظوره

انتخاب پایه مناسب برای تخته وایت برد شیشه ای رنگی به نیازها و شرایط شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک پایه ارزان قیمت و با ثبات هستید، پایه ثابت گزینه مناسبی است. اگر به دنبال پایه ای هستید که بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید، پایه چرخ دار را انتخاب کنید. اگر فضای کمی دارید و به دنبال ظاهری مدرن هستید، پایه دیواری را انتخاب کنید. و اگر به دنبال پایه ای هستید که کاربردهای متنوعی داشته باشد و بتوانید از آن برای نصب تجهیزات مختلف استفاده کنید، پایه چند منظوره را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد 45*45

مزایای وایت برد شیشه‌ای رنگی

با دقت در شعار اینکو که دیواری برای نوشتن است می‌توانیم به مهم‌ترین ویژگی وایت برد‌های شیشه‌ای پی ببریم: اینکه وایت برد شیشه ای مغناطیسی رنگی طوری طراحی شده‌اند که با دیوار و محیطی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، همخوان باشد، بتواند جزئی از محیط شود و به استفاده‌کنندگان از آن دردسر خاصی از بابت چند منظوره ساختن محیط‌های محدودشان ندهد. علاوه بر این برتری ظاهری، باید مواردی را اضافه کنیم که وجود هر کدام از آن‌ها به تنهایی می‌تواند جذاب به نظر برسد.پس از معرفی تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو، نوبت به بررسی برخی خصوصیات جذاب این محصول پرطرفدار می‌رسد.

۱- خاصیت مغناطیسی

شاید هیچ‌کس از وایت بردی از جنس شیشه انتظار متصل ماندن تخته‌پاک‌کن روی سطح آن را نداشته باشد و برای این منظور فقط به برد‌های آهنی فکر کند، اما تخته وایت برد‌های شیشه‌ای اینکو امکان مغناطیسی بودن را هم به سایر ویژگی های برترش اضافه کرده است تا محصولی کامل باشد. با استفاده از خاصیت مغناطیسی این تخته‌ها و کمک گرفتن از مگنت‌ها می‌توان از وصل کردن عکس‌ها، یادداشتهای کاغذی و سایر موارد تزئینی و یادآوری‌کننده لذت برد.

۲- خاصیت پاک شوندگی بالا

یکی از مشکلات اصلی وایت برد‌های قدیمی این بود که وقتی نوشته‌هایی برای مدت طولانی روی آن باقی می‌ماند، سخت‌تر پاک می‌شد و حتماً بعد از پاک شدن هم ردی واضح از خودش باقی می‌گذاشت؛ اما در وایت برد‌های شیشه‌ای ویژگی سوپر کلیر یا پاک شوندگی بالا به این معناست که شیشه به دلیل دارا بودن از سطحی با حداکثر میزان صافی و کم‌ترین میزان منافذ و خلل، رنگ و هرگونه ماده‌ای را که بر رویش اثری بگذارد به‌طور عمیق نمی‌پذیرد، پس به‌راحتی هم از رویش پاک می‌شود.

۳- مقاومت بالا

می‌توانید اطمینان داشته باشید که وایت برد‌های شیشه‌ای اینکو از مواد باکیفیت ساخته‌شده است و به همین سبب عمر و مقاومت بالایی هم خواهند داشت. استفاده مداوم از آن‌ها باعث بروز خط و خش بر روی سطح آن نمی‌شود و همین ویژگی مزیت‌های دیگرش را در طولانی‌مدت از بین نمی‌برد.

شاید شیشه‌ای بودن این تخته وایت برد برای بسیاری از افراد نگران کننده باشد چراکه احتمال ضربه دیدن آن در محیط‌های مختلف وجود دارد. باید بدانید که برای تولید این تخته از شیشه‌های نشکن و بسیار مقاوم استفاده شده‌است پس بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای می‌توانید آن‌را در هر محیطی نصب کنید.

۴- ایمنی

در اتاق، کلاس درس یا هر مکان دیگری که وایت برد‌های شیشه‌ای نصب شود، احتمال ضربه به آن وجود دارد. به کار رفتن شیشه‌های سکوریت یا نشکن در محصولات اینکو، ایمنی آن را بالا برده است. ضمناً لبه‌های کاملاً پرداخت شده‌ای هم دارد و از لحاظ بُرندگی خطری ندارد.

۵- وضوح رنگ و بازتاب نور پایین

شیشه به شکل طبیعی بازتاب دهنده‌ی نور است و این خاصیتش بسته به نوع و خاصیت رنگی که برای آن استفاده شده است فرق می‌کند. به‌طورکلی رنگ‌های تیره‌تر بیشتر نور را بازتاب می‌دهد، اما قطر استاندارد شیشه (۴ میلی‌متر) و استفاده از رنگ‌های باکیفیت، بازتاب نور را به حداقل می‌رساند.

۶- تنوع رنگ و ابعاد و اشکال

برای تأکید بر برتری‌های ظاهری و برای همخوانی بیشتر با هر محیطی، وایت برد‌های اینکو در ابعاد، رنگ‌ها و اشکال مختلف ساخته می‌شود. این تنوع حتماً بر روی روحیه و بالا بردن بازده کاری و آموزش‌پذیری تأثیر می‌گذارد.

همچنین بخوانید
ماژیک فلورسنت چیست

۷- چند کاربردی بودن

وایت برد شیشه‌ای فقط سطحی برای نوشتن نیست، همان‌طور که گفته شد می‌تواند بخشی از طراحی محیط باشد. می‌توان بخشی از هزینه‌های دیگر را کم کرد و از ویژگی‌های آن استفاده‌های خلاقانه کرد. می‌توان از خاصیت مغناطیسی آن بهره برده و به‌جای تابلو اعلانات هم از آن استفاده کرد. همچنین اگر سفیدرنگ باشد می‌توان از آن به‌جای پرده‌ی نمایش ویدئو پروژکتور استفاده کرد. حتی اگر کیفیت واقعی تصویر مهم نباشد، رنگ‌های دیگر را هم می‌توان برای این منظور در نظر بگیرید.

۸- قابلیت به‌کارگیری ماژیک‌های متنوع

تقریباً تمامی انواع و رنگ‌های ماژیک‌های وایت برد بر روی تخته‌های شیشه‌ای کاربرد دارد. اگر رنگ تخته تیره باشد حتی می‌توان از ماژیک سفید بر روی آن استفاده کرد و این‌طور یاد و خاطره‌ی لوله‌های گچی و تخته سیاه‌های قدیمی را زنده کرد.

۹- گارانتی

شرکت اینکو به سبب اطمینان از کیفیت بالای محصولات خود، مدل‌های مختلف وایت برد‌های شیشه‌ای رنگی را به مدت ۱۵ سال در برابر انواع آسیب از جمله خط و خش، رنگ‌پریدگی، پوشش نامناسب رنگ و… تضمین و به‌صورت رایگان تعویض می‌کند.

۱۰- استفاده از مترال با کیفیت در ساخت گلس برد

برای تولید تخته وایت برد شیشه‌ای اینکو از بهترین مواد استفاده شده‌است درنتیجه این محصول دوام و ماندگاری بالایی دارد و شما می‌توانید مدت زمان بسیار طولانی و بدون هیچ نگرانی از آن استفاده نمایید.

معرفی تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو

مواد اولیه وایت برد شیشه‌ای رنگی اینکو

وایت برد قدیمی معمولاً از چوب ام‌دی‌اف پوشیده شده با صمغ یا ملامین ساخته می‌شود و در گونه‌هایی از تخته که خاصیت مغناطیسی و ثابت ماندن پاک‌کن بر روی آن مدنظر است، از استیل به جای چوب ام‌دی‌اف استفاده می‌شود.

در وایت برد‌های شیشه‌ای همان‌طور که از اسمشان معلوم است از شیشه برای سطح اصلی استفاده می‌شود. به این شیشه‌ها طی فرایند سکوریت کردن ابتدا حرارت داده می‌شود. مرحله‌ی بعدی در ساخت شیشه‌ی سکوریت سرد شدن است. طی این مرحله لایه‌ی بیرونی شیشه که زودتر خنک شده است دچار تنش دائمی شده و مستحکم می‌شود. مقاومت شیشه‌های سکوریت‌شده حدوداً ۵ برابر شیشه‌های معمولی است و به همین دلیل به آن‌ها نشکن می‌گویند. برای ساخت وایت برد‌های شیشه‌ای رنگی، شیشه سکوریت به‌وسیله‌ی رنگ‌های پودری کوره‌ای ظاهر دلخواه را می‌گیرد و برای ساخت وایت برد و نصب در محیط‌های مختلف برش داده می‌شود.

روش نصب وایت برد‌های شیشه‌ای

یکی از عواملی که ظاهر وایت برد‌های شیشه‌ای را جذاب کرده است، استفاده نشدن از قاب دور شیشه در آن است. نداشتن قاب به این نوع از وایت برد‌ها جلوه‌ای مینی‌مال داده است و ممکن است خریدارانش را وقتی‌که به نصب آن فکر می‌کنند، دچار نگرانی کند. روش نصب این وایت برد‌ها هم مثل خودشان ساده است و تنها با پیچ‌های نگهدارنده انجام می‌گیرد. انتخاب شما از میان تخته های اینکو، وایت بردِ مات، چرخ‌دار، طرح دار یا مشکی باشد، در بسته‌بندی‌های مناسبی عرضه می‌شود و تمامی راهنمایی‌های لازم برای نصب را دارد.

معرفی تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو

سوالات متداول معرفی تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو

تخته وایت برد شیشه ای مشکی مزایای وایت برد شیشه‌ای رنگی
خاصیت مغناطیسی خاصیت پاک شوندگی بالا مقاومت بالا ایمنی وضوح رنگ و بازتاب نور پایین چند کاربردی بودن قابلیت به‌کارگیری ماژیک‌های متنوع گارانتی
یکی از عواملی که ظاهر وایت برد‌های شیشه‌ای را جذاب کرده است، استفاده نشدن از قاب دور شیشه در آن است. نداشتن قاب به این نوع از وایت برد‌ها جلوه‌ای مینی‌مال داده است و ممکن است خریدارانش را وقتی‌که به نصب آن فکر می‌کنند، دچار نگرانی کند. روش نصب این وایت برد‌ها هم مثل خودشان ساده است و تنها با پیچ‌های نگهدارنده انجام می‌گیرد.

    ۲ نظر


    • سلام ارادت بله، می‌توان یک وایت برد شیشه‌ای را بدون استفاده از فلنج و چسب UV روی شیشه نصب کرد. روش‌های مختلفی برای نصب وایت برد بر روی شیشه وجود دارد و استفاده از فلنج و چسب UV تنها یکی از روش‌ها است.

      به طور معمول، در نصب وایت برد شیشه‌ای بر روی سطح شیشه، از فلنج استفاده می‌شود تا برد را به شیشه ببندد و از چسب UV برای چسباندن فلنج و برد به هم استفاده می‌شود. این روش بسیارمحبوب و مقاوم می باشد و معمولاً به خوبی کار می‌کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶