تخته وایت برد رومیزی چیست چه کاربردی دارد؟

تخته وایت برد رومیزی چیست چه کاربردی دارد؟

تخته وایت بردها را می توان یکی از مهم ترین ابزار آموزشی و کاری دانست که امروزه در بسیاری از آموزشگاه ها و محیط های کاری مورد استفاده بوده و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. این محصول در مدل های متنوعی تولید می شود که تخته وایت برد رومیزی یکی از آن ها می باشد. البته با توجه به پیشرفت تجهیزات و لوازمی که در بازار عرضه می شوند، گلس برد  نیز امروزه به عنوان تخته وایت برد های جدید شناخته می شوند و شما می توانید این سری از محصولات را در مدل رومیزی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

تخته وایت برد رومیزی چیست؟

تخته وایت برد رومیزی را می توان یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای استفاده های خانگی و اداری دانست که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و شما می توانید این محصول را برای این دسته از محیط ها خریداری کنید. تخته وایت برد رومیزی به صورت تخته وایت برد شیشه ای نیز شناخته می شود و بر روی پایه های رومیزی نصب می شود. این محصول برای یادداشت های موقت یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار می رود و خریداران قادر هستند برای استفاده های روزمره و یادآوری کارهای روزمره این محصول را خریداری کنند.

به طور کلی می توان گفت که تخته وایت برد رومیزی از لحاظ کیفیت و کارایی هیچ تفاوتی با دیگر محصولات ندارد و شما می توانید تخته وایت برد شیشه ای رنگی رومیزی را با ابعاد متناسب با نیاز خود را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

در نظر داشته باشید که این کالا بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است و برای تمامی خریداران می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. امروزه انواع تخته وایت برد رومیزی به خصوص برای مدیران و برنامه ریز های اداری و یا مدیران پروژه مورد استفاده بوده و برای استفاده در منزل و یادگیری کودکان نیز یکی از بهترین گزینه ها می باشد. ما در ادامه با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که یقینا می تواند برای شما مفید واقع شود.

تخته وایت برد رومیزی چیست

تخته وایت برد رومیزی برای چه مصارفی می تواند مورد استفاده باشد؟

امروزه تخته وایت بردهای شیشه‌ای کاربرد زیادی پیدا کرده‌اند و در شرکت‌ها، موسسات و مراکز آموزشی به میزان زیادی دیده می‌شوند. عواملی مانند زیبایی، بالا بودن کیفیت، طراحی هوشمندانه و منحصر به فرد، عدم رنگ دادن ماژیک بر روی سطح تخته وایت برد و غیره باعث شده‌اند که تخته وایت برد شیشه‌ای جایگزین سایر تخته وایت بردها و تخته سیاه‌ها شود. گلس برد دارای طول عمر بالاتری در مقایسه با سایر تخته‌ها می‌باشد؛ به همین دلیل فروش آن به طور چشمگیری بالا رفته است. این تخته وایت بردها را می‌توانید در رنگ‌ها و ابعاد مختلفی تهیه کنید. علاوه بر این اکثر آن‌ها خاصیت مغناطیسی نیز خواهند داشت.

همچنین بخوانید
آیا وایت برد شیشه ای و گلس برد تفاوتی دارند؟

تخته وایت بردهای شیشه‌ای از نظر کاربرد و ابعاد دارای انواع مختلفی هستند. سازندگان مختلفی دست به تولید این محصول زده‌اند که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و قیمت متفاوتی دارند. شما می توانید این محصول را برای استفاده های روزمره اداری و خانگی خریداری کنید.

تخته وایت برد رومیزی با کاربردهای بسیار زیادی طراحی شده و در بازار عرضه می شود.  ما در ادامه با شما همراه هستیم تا بیشتر در خصوص کاربردهای تخته وایت برد رومیزی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

تخته وایت برد رومیزی برای مصارف اداری

تخته وایت برد رومیزی را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای مصارف اداری دانست و امروزه استفاده از آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. معمولا افراد برای یادداشت برنامه های روزانه و یا یادداشت های مربوط به کار که به صورت موقتی مورد استفاده می باشند، از تخته وایت برد رومیزی استفاده می کنند. از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که این محصول می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش رو برای مدیران پروژه باشد و همچنین برنامه ریز ها برای کارهای روزمره خودشان می توانند از این محصول استفاده داشته باشند.

تخته وایت برد رومیزی برای مصارف خانگی

از دیگر کاربردهای تخته وایت برد رومیزی می توان به استفاده های خانگی اشاره داشت. در واقع این محصول می تواند برای یادداشت های روزمره اهل خانه مورد استفاده قرار گیرد. یادداشت های مربوط به خرید روزمره، یادداشت های دوستانه، آموزش به کودکان، نقاشی و سرگرمی را می توان از مهم ترین کاربردهای تخته وایت برد رومیزی در منزل دانست. والدین نیز می توانند برای کودکان خود این محصول را خریداری کنند و با توجه به جذابیت بسیار زیادی که تخته وایت برد رومیزی دارد، کودکان علاقه بسیار زیادی به استفاده از این محصول نشان می دهند. همین مسئله باعث می شود که خلاقیت در کودکان پرورش داده شود.

انواع تخته وایت برد شیشه ای

از مهم‌ترین تخته وایت بردهای شیشه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخته وایت برد شیشه ای برای برنامه‌ریزی ماهانه

این مدل از گلس بردها معمولاً در مراکز برنامه‌ریزی و شرکت‌ها یافت می‌شوند. این تخته‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فضای کافی برای نوشتن مطالب مربوط به هر یک از روزهای ماه را دارند. علاوه بر این از آنجایی که به شکل فهرستی و جدول‌بندی می‌باشند، باعث می‌شوند که تمامی اطلاعات به صورت تفکیک شده و دقیق نوشته شوند. سایز استاندارد این مدل گلس برد معمولاً به صورت ۸۰×۸۰ می‌باشد و شیشه‌های آن ضخامتی به اندازه ۴ میل دارند و به طور کلی وزن تخته در حدود ۸ کیلوگرم می‌باشد.

همچنین بخوانید
شش ضلعی

تخته وایت برد شیشه ای برای برنامه‌ریزی هفتگی

برای مدیران شرکت‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزانی که بر اساس برنامه‌ریزی پیش می‌روند، تخته وایت بردهای مخصوص برنامه‌ریزی هفتگی می‌توانند پیشنهاد جالبی باشند. این تخته‌ها به گونه‌ای طبقه‌بندی شده‌اند که فضای کافی برای اطلاعات مربوط به هر روز از هفته را دارا می‌باشند. علاوه بر این با طراحی زیبای خود می‌توانند به دیزاین اتاق کمک کنند. سایز استاندارد این مدل از وایت بردهای شیشه ای ۶۰×۸۰ می‌باشد و با شیشه‌هایی به ضخامت ۴ میل وزنی در حدود ۸ کیلوگرم دارد.

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

تخته وایت بردهای شیشه‌ای مغناطیسی در اندازه‌های مختلفی تولید شده‌اند که هر یک از آن‌ها کاربرد متفاوتی دارند. تخته‌های مغناطیسی ۱۲۰×۸۰ بهترین گزینه برای اتاق جلسه و کنفرانس هستند. این تخته‌های مستطیلی شکل با شیشه‌هایی به ضخامت ۴ میل و وزنی در حدود ۱۶ کیلوگرم تولید شده‌اند. نوع دیگری از این تخته‌ها دارای ابعاد ۷۰×۹۰ هستند و کاربرد و شکل آن‌ها مانند مورد قبلی می‌باشد. این گلس بردها در رنگ‌های سفید و مشکی در بازار موجود هستند و با شیشه‌های ۴ میل دارای وزنی در حدود ۱۰ کیلوگرم می‌باشند. تخته وایت‌ برد شیشه ای مغناطیسی به صورت مربع و با ابعاد ۱۰۰×۱۰۰ نیز به بازار عرضه شده است. این مدل را تخته وایت برد شیشه ای رنگی نیز می‌دانند؛ چرا که در رنگ‌بندی متفاوتی ساخته شده است. وزن این مدل نیز به ۱۶ کیلوگرم می‌رسد.

تخته وایت برد شیشه‌‌ای موسیقی

این تخته وایت برد همانطور که از نامش پیدا است، برای نوشتن نت‌های موسیقی به کار می‌رود و بر روی آن خطوط حامل نت طراحی کرده‌اند. این تخته‌ها در آموزشگاه‌ها و مراکز موسیقی به چشم می‌خورند و نت خوانی را راحت‌تر کرده‌اند. وایت برد شیشه‌ای موسیقی در رنگ‌بندی مشکی و سفید موجود است و وزنی در حدود ۱۰ کیلوگرم دارد.

ویژگی های فنی تخته وایت برد رومیزی را بشناسید

یکی از مهم ترین پارامترهایی که در خصوص تخته وایت برد رومیزی باید در نظر داشته باشید، ویژگی های فنی این محصول می باشد. همانطور که قبلا بیان کردیم، تخته وایت برد رومیزی از لحاظ متریال مورد استفاده در تولید، تفاوت چندانی با سایر محصولات عرضه شده در بازار نداشته و شما می توانید انتظار طول عمر بسیار بالایی را از این کالا داشته باشید. همچنین در نظر بگیرید که تخته وایت برد رومیزی در مدل های به روز مانند گلس برد ها و تخته وایت برد رنگی نیز تولید شده و شما بر اساس نوع چیدمان میز خود می توانید از وب سایت اینکو این محصول را در مدل های مختلف ثبت سفارش کرده و خریداری کنید. همین مسئله باعث می شود تا خریداران قادر باشند با خیال راحت این کالا را تهیه و استفاده نمایند. یکی از مهم ترین ویژگی های فنی که در مورد تخته وایت برد رومیزی باید در نظر داشته باشید، پایه در نظر گرفته شده برای کالا است. پایه های تخته وایت برد رومیزی عرضه شده از سوی شرکت اینکو از هر لحاظ در سطح بسیار بالایی بوده و شما می توانید با خیال راحت این سری از محصولات را ثبت سفارش کرده و خریداری کنید.

همچنین بخوانید
استفاده از وایت برد مغناطیسی دانش آموزان

مزایای گلس برد

تخته وایت برد شیشه ای رومیزی جزو جدیدترین تولیدات هستند و برای هر مکانی می‌توانند گزینه مناسبی باشند. این محصولات دارای مزایای زیادی هستند که باعث فروش زیاد آن‌ها شده است. این مزایا عبارتند از:

ظاهر زیبا

ظاهر گلس برد از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تخته وایت بردی که خریداری می‌کنند با دکوراسیون اتاق یا دفترشان متناسب باشد. ظاهر این تخته‌ها با تخته‌ وایت بردهای معمولی متفاوت است. با خرید یک تخته وایت برد شیشه ای رنگی می‌توانید آن را به راحتی با سایر وسایل ست کنید.

نصب و نگهداری آسان

موادی که در ساخت گلس بردها به کار رفته است به گونه‌ای می‌باشند که به نگهداری دشواری نیاز ندارند. سطح این تخته‌ها به صورت غیر متخلخل است و جوهر ماژیک به آن نفوذ نمی‌کند و بر روی آن لکه نمی‌اندازد. علاوه بر این با استفاده از یک اسفنج می‌توان سطح تخته شیشه‌ای را کاملا تمیز کرد.

قابلیت مغناطیسی بودن

برخی تخته وایت بردهای شیشه‌ای دارای قابلیت مغناطیسی هستند. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند به راحتی بر روی آن آهنربا بچسباند و نوشته ها و نوت‌های خود را به تخته اضافه کند.

تخته وایت برد رومیزی چیست

خرید اینترنتی تخته وایت برد رومیزی

بهترین روش برای خرید تخته وایت برد رومیزی  برای  ثبت سفارش و خرید انواع تخته وایت برد شیشه ای  رومیزی در سراسر کشور می توانید از شیوه آنلاین استفاده داشته باشید. این روش در سراسر کشور در دسترس شما بوده و می توانید با استفاده از آن در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. تخته وایت برد رومیزی امروزه در مدل های متنوعی تولید می شود و وب سایت اینکو دسترسی شما را در تمامی شهرهای ایران به بهترین محصولات با قیمتی بسیار مقرون به صرفه امکان پذیر می کند. از این روی بسیاری از سازمان های بزرگ در سراسر کشور از محصولات این شرکت استفاده می کنند و شما قادر هستید با خیال راحت از آن استفاده کنید در صورت تمایل به خرید حضوری از این گروه در تهران می توانید اقدام کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶