تخته وایت برد چرخ دار

تخته وایت برد چرخ دار

شرکت اینکو تولید کننده انواع تخته وایت برد چرخ دار  ، وایت برد و با طرح ها و رنگ های مختلف. با توجه به نیاز می توانید وایت برد  مورد نظر خود را در طرح ها و رنگ های مختلف انتخاب از ایکو انتخاب کنید و سفارش دهید.

تخته وایت برد چرخدار

این گونه از تخته ها از جنس شیشه نازک ساخته شده اند که داری خاصیت مغناطیسی نیز می باشند و اشیاع به راحتی به آن می چسبد. هم چنین بر روی این گونه از تخته ها می توان از تمامی رنگ ها مخصوصا ماژیک وایت برد شیشه ای  نیز استفاده کرد. البته ناگفته نماند که این گونه از تابلو ها جدید ترین نوع تابلو وایت برد هستند که دارای طرفداران خاص خود می باشند. معمولا نگهداری از این گونه تخته ها نسبت به سایر انواع آن سخت تر است.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در گذشته اساتید و معلمان داشتند کار با گچ در کلاس بود. که با عث کثیفی لباس و گاهی اوقات ایجاد بیماری های تنفسی بود. اما با اختراع تخته های وایت برد این گونه از مشکلات تقریبا برای همیشه بر طرف شد. تخته های وایت برد دارای انواع مختلفی هستند که یکی از پرکاربردترین ترین و محبوب ترین نوع های آن تخته های وایت برد چرخدار هستند. این نوع از تخته به خاطر داشتن چرخ قابلیت جابجایی آسان را دارند. به همین خاطر بیشتر افراد و کارکنان مدارس و دانشگاه ترجیح می دهند از این نوع از تخته استفاده کنند تا بتوانند در کمترین زمان و با آسان ترین روش آن ها را جابجا کنند.

انواع تخته‌های وایت برد چرخ دار

انواع تخته‌های وایت‌برد را می‌توان با پایه‌ی چرخ‌دار استفاده کرد، در ادامه به معرفی انواع مختلف تخته وایت بردهای چرخ دار موجود در بازار می‌پردازیم:

تخته های وایت برد شیشه‌ای

تخته‌های وایت برد چرخ دار شیشه‌ای یا گلس بردها از شیشه‌ نشکن  ساخته شده‌اند که چهار برابر قوی‌تر از شیشه‌های معمولی هستند، در برابر فشار مقاومت بالایی دارند و همچنین فوق العاده صاف و در برابر خط و خش بسیار مقاوم هستند.

برای مدیران و معلمان و مراکز آموزشی مختلف، تخته‌های وایت برد چرخ دار شیشه ای اینکو بهترین گزینه هستند زیرمجموعه در ساخت محصولات خود از بهترین متریال استفاده می کند ورد هیچ گونه لک و خش بر اثر نوشتن با ماژیک بر روی آنها به جا نمی‌ماند و همچنین دارای طول عمر بالا و کیفیت بسیار مطلوبی هستند. برای انتخاب بهترین تخته وایت برد شیشه‌ای شما باید به ضخامت و کیفیت شیشه به‌کار رفته در آن توجه ویژه‌ای کنید. تخته‌های وایت برد شیشه ای شامل: تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی، تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی برنامه ریزی ماهانه، تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی برنامه ریزی هفتگی، برد شیشه ای موسیقی، دارای خطوط حامل نت موسیقی و… می‌شوند.

همچنین بخوانید
ویژگی های تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد چرخ دار  مغناطیسی چیست؟

در برخی از مدل‌ها، برای استفاده راحت‌تر از این محصول، چندین چرخ و پایه در قسمت زیرین تخته وایت برد نصب شده است. این پایه‌ها در ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده‌اند و همچنین از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند به طوری‌که پس از قرارگیری تخته وایت برد، هیچ مشکلی برای محصول به وجود نخواهد آمد. انواع تخته‌ وایت برد  شیشه ای  شامل: تخته‌های وایت برد مغناطیسی ،معمولی، تخته‌های وایت برد مغناطیسی شیشه‌ای رنگی ، تخته‌های وایت برد مغناطیسی پایه‌دار، تخته‌های وایت برد مغناطیسی فانتزی، تخته‌های وایت برد مغناطیسی تا‌شو و… می‌شوند. اگر بخواهیم به مزیت‌های تخته‌های وایت برد مغناطیسی اشاره کنیم می‌توان به تسهیل در نوشتن و پاک‌کردن مطالب نوشته شده بر روی تخته، قابلیت جذب تخته پاک‌کن‌ های مغناطیسی و به طور کلی آهن رباها اشاره کرد.

شما می‌توانید تخته وایت برد‌های شیشه‌ای را در انواع رنگ‌ها و طراحی‌ها و باکیفیت‌های مختلف متناسب با بودجه خود از شرکت اینکو خریداری کنید.

تخته وایت برد چرخدار

یک تخته وایت برد چرخ دار باید دارای چه ویژگی های باشد

برای انتخاب بهترین تخته وایت برد بهتر است به یک سری از نکات توجه کنید که ما در ادامه آن ها را برای شما بیان می کنیم.

داشتن سطح صاف

اگر می خواهید یک تخته وایت برد بسیار خوب را داشته باشد باید توجه کنید که دارای یک سطح کاملا صاف و صیقلی باشد تا ماژیک بدون هیچ مشکلی بر روی آن کار کند. زیرا اگر تخته دارای امواج ویا تا ملایمتی هایی باشد. ماژیک به خوبی بر روی آن کار نمی کند و ممکن است موقعه پاک کردن اثرات ماژیک با مشکل رو به رو شوید و طرح ماژیک به خوبی پاک نشود. یک تخته وایت برد برای این که دارای سطحی صاف باشد. باید دارای جنس مرغوب، ضخامت مناسب، لایه رنگ پوششی و کیفیت بسیار خوبی باشد.

کیفیت رنگ پوششی سطح آن

یکی از مهم ترین معیار های که یک تخته وایت برد چرخ دار باید داشته باشد این است که کیفیت رنگ پوششی آن بسیار خوب باشد. زیرا در غیر این صورت هنگامی که با آن کار می کنید ممکن است با مشکلاتی مانند پاک نشدن اثر ماژیک مواجه شوید. معمولا تخته های وایت بردی که دارای کیفیت رنگ پوششی خوبی نیستند اثر ماژیک هایی با رنگ قرمز و آبی به سختی و تنها با الکل از روی آن ها پاک می شود. توجه داشته باشید اگر تخته وایت بردی به آسانی تمیز نشود و شما مجبور به پاک کردن مدوام آن شوید و با استفاده از مواد دیگری مانند الکل پاک شود در مدت زمان کمی فرسوده شده و دیگر قابل استفاده نیست. یک وایت برد مناسب تنها با یک پارچه یا یک تکه ابری نرم به آسانی پاک می شود.

یک نواختی رنگ سطح

همانگونه که در بالا گفتیم تخته های سیاه به خاطر داشتن مشکلات زیادی که داشتن و باعث ایجاد آسیب های جدی برای ریه افراد می شدند. اما ناگفته نماند که ماژیک های وایت برد نیز دارای خاصیت اسیدی می باشند واگر تخته وایت برد چرخ دار دارای یک نواختی رنگ سطح نباشند. ماژیک ها در داخل این گونه از تخته ها نفوظ می کنند. و باعث ایجاد مشکلاتی به مراتب بد تر از مشکلات تخته های سیاه می شوند.

همچنین بخوانید
ماژیک فلورسنت چیست

جنس تخته های وایت برد چرخدار

معمولا تخته های وایت برد را تنها از دو جنس ملامین و استیل می سازند. که این دو جنس دارای تفاوت های زیادی با هم هستند. برای مثال تخته های از جنس ملامین اغلب از پلاستیک ساخته می شوند و با مرور زمان و استفاده مکرر از آن ها دچار فرسودگی می شوند و همین امر باعث می شود که رد ماژیک بر روی آن ها بماند و به راحتی پاک نشود و در صورتی هم که پاک می شود با زهم میتوان نوشته ها را به صورت کم رنگ مشاهده کرد. اما تخته های وایت برد چرخدار استیل دارای مقاومت بیشتری هستند. و تا هر زمانی که ماندگاری داشته باشند با همان کیفیت اولیه خود می مانند. ولی معمولا تخته های وایت برد استیل دارای قیمتی بالا تر نسبت به سایر انواع تخته می باشند.

داشتن چهار چوب محکم

شاید تا کنون دیده باشید که بعضی از تخته ها بعد یک مدت کار چوب و روکش آن ها از هم جدا می شود. اما اگر تخته های وایت برد چرخدار دارای یک چهار چوب محکم باشند که به خوبی چوب و روکش را در کنار هم قرار دهد هر گز چنین چیزی را مشاهده نخواهید کرد بنابر این هنگام خرید تخته های وایت برد چرخدار توجه کنید که دارای چهار چوب محکمی باشند.

ابعاد مختلف تخته وایت برد چرخ دار

تخته وایت برد چرخ داردر چهار مدل طراحی وساخته می شوند.

تخته وایت برد پایه دار دو ستون کوچک

این تخته وایت برد چرخ دار از دوتکه گلس برد ساخته میشود وناسب مدیران و دانش آموزان است که برنامه هفتگی خود را در این نوع گلس برد ها بنویسند .واین نوع تخته وایت برد درسایزهای ۶۰*۹۰ و۷۰*۱۰۰ و ۸۰*۱۰۰ قابل خریداری است .

تخته وایت برد چرخ داربزرگ

این پایه جهت استفاده از تخته هایی باسایز های ۹۰*۱۲۰ الی ۱۰۰*۲۰۰ را پشتیبانی می نماید . پر مصرف ترین تخته وایت برد پایه دار از این مدل می باشد

.تخته وایت برد چرخ دارگردان

این تخته به صورت دوطرفه یا دو رو می باشد یعنی هر دو طرف قابلیت نوشتاری و پاک شوندگی داشته باشد . مورد استفاده این تخته عمدتا در اتاق مدیران می باشد که در موارد مورد نیاز با قابلیت گردش تخته حول محور خودش ، مطالب نوشته شده از نطر پنهان میگردد .این پایه قابل استفاده برای تخته های سایز ۹۰*۱۲۰ الی ۱۰۰*۲۰۰ میباشد.

تخته وایت برد چرخدار

تفاوت تخته شیشه ای وایت برد شیشه ای مغناطیسی با سایر انواع تخته ها

تخته های وایت برد شیشه ای معمولا دارای یک سطح صیقلی پلاستیکی شفاف می باشند که دارای خاصیت جذب مانند آهنربا است. این گونه از تخته ها اگر تخته پاک کن آن ها دارای مقداری فلز باشد دیگر نیاز به جای مخصوصی برای تخته پاک کن نمی باشند چون تخته پاک کن به صورت خود کار به آن می چسبد. تخته های شیشه ای دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشند‌ که همین امر موجب استقبال بی‌نظیر از آن ها شده است. توجه داشته باشید که مهم ترین تفاوت آن ها با سایر انواع تخته این است که دارای وزن کمتری هستند.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد 70*90

مهم ترین فواید تخته های چرخدار وایت برد

این گونه از تخته ها به خاطر داشتن پایه دارای ظاهری زیبا تر نسبت به سایر تخته ها می باشند.
تخته های وایت برد چرخدار معمولا به خاطر امکان جابجایی که دارند میتوان در هر موقعیتی به بهترین نحو قرار گیرند. برای مثال اگر هنگام تدریس نور مستقیم خورشید بر روی تخته باشد استاد به راحتی می تواند آن را جا به جا کند.
این گونه از تخته ها معمولا دارای چهار چوب محکم تری هستند. تخته های چرخدار وایت برد را می توان هم برای تدریس و هم در اتاق جلسات و کنفراس های شرکتی و دولتی استفاده کرد.

خرید تخته وایت برد چرخ دار

در صورتی‌که با توجه به توضیحات ذکر شده، برای خرید انواع تخته وایت برد‌های چرخ دار بهتر است به مواردی مانند: طراحی جدید و زیبا، پایه‌های فلزی مستحکم، قابلیت تنظیم طول پایه‌ها و سایز تخته وایت برد و قاب آن توجه کنید.

همچنین نوع چرخ‌ها و قابلیت چرخش نیز می‌تواند یک موضوع ساده ولی بسیار کاربردی باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت شرکت اینکو یک خرید عالی و بی دغدغه و با بهترین کیفیت و قیمت را تجربه کنید.

قیمت تخته وایت برد چرخ دار

قیمت تخته‌های وایت برد چرخ دار در قیاس با تخته‌های مشابه عادی، کمی بیشتر است و این موضوع به‌خاطر تجهیزات بیشتر به‌کار رفته در این محصولات می‌باشد. اما کارایی بیشتر این نوع از تخته های وایت برد، در برخی از موارد می‌توانید بسیار بیشتر از تخته‌های با پایه‌های ثابت باشد و برای افراد بسیاری راهگشا باشند.

البته قیمت این نوع از تخته‌های وایت برد نیز تا حد زیادی به نوع پایه و چرخ‌ها و قابلیت تنظیم ارتفاع آن بستگی دارد؛ بنابراین با توجه به نیازی که دارید می‌توانید مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین گزینه را انتخاب کرده و تا مدت‌ها از آن استفاده کنید. با مراجعه به سایت اینکو گلس برد، می‌توانید انواع تخته وایت برد چرخ دار با قیمت‌های مختلف را مشاهده کرده و به سهولت و تنها با چند کلیک، محصول مدنظر خود را خریداری نمایید.

سخن نهایی

خرید یک تخته وایت برد خوب می‌تواند در موارد کاری و آموزشی کمک شایانی به شما کند بنابراین بهتر است که با دقت بالایی تخته وایت برد مناسب خود را انتخاب کنید. همان‌طور که توضیح دادیم، گاهی اوقات نیاز است تا تخته‌های وایت برد را دائم جابه‌جا کنیم و این کار می‌تواند بسیار خسته کننده باشد؛ اما برای رفع این مشکل سازندگان این محصولات، تخته‌های وایت برد با پایه چرخ دار را تولید کرده‌اند که بسیار مفید و کاربردی هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶