معرفی تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

معرفی تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

یکی از بهترین محصولاتی که در زمینه تخته وایت برد در حال عرضه است تخته وایت برد مغناطیسی می باشد. این محصول دارای کاربرد های بسیار زیادی است که به همین علت برای آموزش استفاده می شود. با بررسی دقیق وایت برد شیشه ای مغناطیسی می توان این نکته را دریافت که از بهترین محصولات حال حاضر بازار است. با توجه به اینکه در این محصول خاصیت مغناطیسی قرار داده شده است، می توان موارد مختلفی مثل کاغذ ها و پاک کن را بر روی وایت برد مغناطیسی قرار داد. با توجه به کارایی هایی که در این محصول وجود دارد، شما می توانید آن را با مناسب ‌ترین قیمت تهیه کنید.

تخته وایت برد مغناطیسی چیست؟

استفاده از فلز در ساخت تخته وایت برد شیشه ای  این قابلت را به نویسنده  می دهد که مگنت تخته وایت برد وتخته پاکن  را برای دسترسی بهتر  به کاربر به ارمغان می آورد، به این نوع تخته وایت برد تخته وایت برد مغناطیسی می گویند.

 

معرفی تخته وایت برد مغناطیسی

ویژگی‌های تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد مغناطیسی همانند محصولاتی همچون وایت برد رنگی و گلس برد دارای کاربردهای مختلفی است که به همین علت بسیاری از افراد از آن برای امر آموزش خود از آن استفاده می کنند. در داخل ساختار این محصول یک لایه آهن قرار داده شده است که باعث ایجاد خاصیت آهنربایی در آن می شود. شما در این حالت می توانید بیشترین کارایی ممکن را از تخته وایت برد داشته باشید زیرا بسیاری از موارد بر روی تخته قرار خواهد کرد. به یاد داشته باشید که معمولا پاک کن یا سایر موارد دارای آهنربا هستند و در وایت برد فقط از آهن معمولی استفاده شده است. البته در بعضی از مدل‌ های وایتبرد می توان تجهیزات دیگری نیز مشاهده کرد که این مورد نشان دهنده کیفیت بالای آن محصول است. در ادامه  به مزایای گلس برد مغناطیسی می پردازیم:

  • به دلیل مغناطیسی بودن این تخته ها می توان به وسیله مگنت انواع نقشه ها، عکس ها و کاغذها را هنگام کار کردن روی تخته نصب کرد.
  •  تخته پاکن ها و ماژیک ها به راحتی بر روی تخته می چسبند. با این کار ماژیک ها و تخته پاکن را روی تخته قرار داده و دیگر نیاز به اشغال کردن و شلختگی محیط اطراف توسط این وسایل نیست.
  •  هنگام نوشتن روی تخته های مغناطیسی نیازی به فشار دادن ماژیک نیست. بنابراین افراد معلول که نمی توانند ماژیک را فشار دهند به راحتی می توانند روی این تخته بنویسند.
  •  کاربرد این تخته ها چند منظوره است و همزمان می توان هم روی آن ها نوشت هم نقشه و نمودار ها را نصب کرد.
  •  با پیاده سازی همزمان تمام ایده های خود بر روی تخته و با توجه به نمودار ها و نقشه ها ذهن شما بازتر شده و بهتر مسائل را حل می کنید.
  •  از دیگر کاربرد های این وسیله می توان به نصب اطلاعیه بر روی تخته مغناطیسی اشاره کرد.
  •  در خانه می توان کاغذهایی که نیاز است جلوی دید باشد را بر روی تخته مغناطیسی وصل کرد. با این کار دیگر نگران خراب شدن دیوارهای منزل نخواهید بود.
همچنین بخوانید
افزایش طول عمر گلس برد

تفاوت تخته وایت برد مغناطیسی با معمولی چیست؟

با توجه به اینکه وایتبرد شیشه ای مغناطیسی یکی از پرفروش ترین محصولات حال حاضر بازار است، باید تفاوت های اساسی آن را با وایت برد معمولی بدانید. اولین تفاوت بین این دو مورد در وزن آن ها است. در واقع به دلیل وجود ورق آهنی در وایت برد مغناطیسی، وزن آن نسبت به موارد معمولی سنگین تر است که یک مورد طبیعی به شمار می آید. تجربه نشان داده است که طول عمر تخته وایت برد مغناطیسی بیشتر است و تا مدت زمان بیشتری دوام خواهد آورد. اگر حس می کنید که به یک محصول با دوام نیاز دارید، بدون شک وایتبرد رنگی مغناطیسی یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. با توجه به اهمیت بالای موارد گفته شده، همواره سعی کنید که از بهترین برندها برای خرید محصول استفاده کنید. تفاوت دیگری که بین این دو محصول وجود دارد قیمت آن ها است. به صورت کلی قیمت نمونه مغناطیسی گران تر از وایت برد معمولی است.

با توجه به موادی که در نمونه مغناطیسی به کار رفته است، این تفاوت قیمتی امری طبیعی خواهد بود. بررسی‌ ها نشان می دهد که داشتن یک برنامه ریزی مناسب می تواند بهترین انتخاب را برای شما رقم بزند. مهترین مزیت تخته  وایت برد چرخ دار  این است که می توان آن را به راحتی جابجا کرد. این در حالی است که سایر محصولات قابلیت جابجایی ندارند و به صورت ثابت بر روی دیوار نصب می شود. میزان پاک شوندگی تخته وایت برد مغناطیسی نسبت به مورد معمولی بیشتر است و این مزیت باعث می شود که بسیاری از افراد به دنبال خرید و تهیه آن باشند.

بهتر است که در کنار این محصول از ماژیک شیشه ای و ماژیک گچی نیز استفاده کنید زیرا بیشترین هماهنگی را با این تخته دارند. اگر دوست دارید که یک وایت برد خوب داشته باشید، بدون شک به شما وایتبرد مغناطیسی را پیشنهاد می دهیم.

انواع تخته وایت برد  مغناطیسی

در این بخش به معرفی متنوع تخته وایت برد مغناطیسی می پردازیم همانطور که میدانید می توان انواع تخته وایت برد شیشه ای را هم به صورت معمولی و مغناطیسی ساخت در ادامه به چند تا از محبوب ترین تخته وایت برد های مغناطیسی را برای شما معرفی میکنیم

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای فیلیپ چارت چیست؟

تخته وایت برد چرخ دار

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی به صورت چرخ دار نیز تولید شده اند. حمل تخته های وایت برد چرخ دار  به دلیل وجود چرخ در پایه های آن بسیار آسان است. این تخته ها با وجود چرخ هایی که دارند می توان پس از استفاده آن ها را جمع آوری کرد تا فضای کمتری اشغال کنند. تخته وایت برد چرخدار مناسب ترین تخته برای تدریس است چرا که به راحتی حمل شده و می توان هر باره مکان کلاس را تغییر داد. از مزیت های دیگر این نوع تخت می توان به جمع کردن سریع آن اشاره کرد. در زمان کمتر از ۱۵ دقیقه می توان این تخته را سرهم یا از هم جدا کرد. ویژگی های تخته وایت برد چرخدار عبارتند از:

  •  دارای قیمت مناسب نسبت به کارایی بالایی که دارد.
  • هنگام نوشتن مطالب روی آن هیچ گونه لرزش و حرکتی به وجود نمی آید.
  • دارای ابعاد مختلف و متنوع متناسب با هر کارکرد
  •  ارتفاع تخته با توجه به قد افرادی که روی آن مینویسند قابل تغییر است. با وجود این ویژگی حتی کودکان نیز به راحتی می توانند روی این تخته ها کار کنند.
  • جنس صفحه تخته های وایت برد چرخدار بیشتر ملامینه است. به همین خاطر این تخته ها بسیار محکم هستند و به راحتی شکسته نخواهند شد.

تخته وایت برد مغناطیسی کودکان

تخته وایت برد مغناطیسی جزء بهترین تخته وایت برد هایی است که در بازار وجود دارد. این تخته ها برای استفاده کودکان بسیار مفید هستند. می توانید بر روی تخته وایت برد مغناطیسی کودکان برنامه روزانه آن ها را نوشت. با نگاه کردن به این برنامه ها دیگر کلاس ها و کار های فرزندان خود را فراموش نخواهید کرد و می توانید به موقع کار ها را انجام دهید. از دیگر کاربرد های این تخته برای کودکان در منزل می توان به نصب نقاشی ها و عکس های آن ها روی تخته اشاره کرد. تخته های مغناطیسی کودکانه به راحتی قابل حمل هستند و می توانید آن ها را در هر نقطه از منزل خود قرار دهید. علاوه بر این ها می توان ارتفاع این تخت را با توجه به میزان قد کودک تان تنظیم کنید. این تابلو ها را می توان در رنگ های مختلف بسته به سلیقه کودک خریداری کرد.

ابعاد تخته وایت برد مغناطیسی با دیگر گلس برد ها تفاوتی دارد؟

تخته وایت برد مغناطیسی در ابعاد مختلف با ضخامت های گوناگون تولید می شوند. ضخامت این تخته ها نسبت به گلس برد های دیگر متفاوت است. گلس برد در واقع همان تخته وایت برد شیشه ای است که ضخامت قالب آن ها بسیار کم است. ضخامت خود شیشه نیز ۳ تا ۸ میلیمتر می باشد. در واقع به جای بالا بردن ضخامت، لبه های آن را صاف و صیقلی می کنند. از نظر ابعاد هر دو نوع آن ها بسته به کاربردی که دارند در ابعاد مختلف تولید می شوند. کوچکترین سایز تخته وایت برد های مغناطیسی به قدری کوچک است که می توان از آن در کنار تلفن به عنوان یادداشت بردار استفاده کرد. بزرگترین ابعاد این تخته ها نیز در سالن های بزرگ و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین بخوانید
ابعاد 15*70

ساخت تخته وایت برد مغناطیسی

برای ساخت تخته وایت برد مغناطیسی در این نوع از تخته ها رنگ وایت برد بر روی یک سطح فلزی پاشیده می شود. و به دلیل اینکه جنس ورق این تخته آهنی است قابلیت جذب مگنت و آهنربا را هم دارد .و امکان چسباندن تخته پاکن های مغناطیسی، مگنت و لوازم دیگر و یادداشت را به صفحه آن دارد. به این علت به این نوع وایت بردها به تخته وایت برد مغناطیسی معروف هستند

مواد و ابزار مورد نیاز

برای ساخت وایت برد مغناطیسی از فولاد گالوانیزه استفاده

معرفی تخته وایت برد مغناطیسی

قیمت تخته وایت برد مغناطیسی

قیمت تخته وایت برد شیشه ای  با خاصیت مغناطیسی نسبت به دیگرتخته وایت برد ها تفاوتی دارد ،  آن هم به بدلیل استفاده از فلز در پشت گلس برد در هنگام  ساخت .

سخن پایانی
در این مطلب با تخته وایت برد مغناطیسی و مزایای آن به صورت ویژه آشنا شدید. از آنجا که تعداد درخواست ها برای خرید این محصول زیاد است، شرکت اینکو به عنوان عرضه کننده انواع وایت بردهای شیشه ای وارد عمل شده است. البته این شرکت محصولات متنوعی در این بخش دارد که شما می توانید از آن ها به خوبی استفاده کنید. شما می توانید قیمت های مختلف را به راحتی مشاهده کنید و از بین آن ها بهترین انتخاب ممکن را برای خود صورت دهید. همچنین اگر سوالی داشتید با کارشناسان ما از طریق شماره: ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

سوالات متداول معرفی تخته وایت برد مغناطیسی

قیمت تخته وایت برد شیشه ای با خاصیت مغناطیسی نسبت به دیگرتخته وایت برد ها تفاوتی دارد ، آن هم به بدلیل استفاده از فلز در پشت گلس برد در هنگام ساخت .
استفاده از فلز در ساخت تخته وایت برد شیشه ای این قابلت را به نویسنده می دهد که مگنت تخته وایت برد وتخته پاکن را برای دسترسی بهتر به کاربر به ارمغان می آورد، به این نوع تخته وایت برد تخته وایت برد مغناطیسی می گویند.
کاربری های تخته وایت برد مغناطیسی عبارت از : از این نوع گلس یرد ها می توان در امر آموزش و استفاده در محیط کار و یاداشت ها های گروهی استفاده در مناتزل و بانوان خانه دارو دیگر مکان ها
تخته وایت برد چرخ دار تخته وایت برد شیشه ای مغنااطیسی رنگی تخته وایت برد مغناطیسی فیلیپ چارت تخته وایت برد مغناطیسی رومیزی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶