بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای، نوآورانه ترین ابزار در عرصه آموزش و یادگیری است که تجربه ی یادگیری را متحول می کند. این تخته وایت برد های شیشه ای با ارائه سطحی صاف، شفاف برای کاربران خریداران گلس برد را به ارمغان می آورند. در این مقاله، به معرفی بهترین مارک های تخته وایت برد شیشه ای می پردازیم.

۱۰ مدل بهترین برند تخته وایت برد

  • تخته وایت برد آسا برد مدل راش سایز ۱۲۰*۹۰ سانتی متر
  • تخته وایت برد سایز ۵۰*۳۵ سانتی متر
  • تخته وایت برد آسا برد مدل راش سایز ۷۰*۵۰ سانتی متر
  • تخته وایت برد مغناطیسی آسا برد مدل بتا سایز ۷۰*۵۰ سانتی متر
  • تخته وایت برد آسا برد مدل آلفا سایز ۹۰*۱۲۰ سانتی متر به همراه پایه نگهدارنده
  • تخته وایت برد مدل SO01 سایز ۲۷*۲۰ سانتی متر
  • تخته وایت برد آفرین سایز ۳۰*۴۰ سانتی متر
  • تخته وایت برد پالیزان سایز ۴۵*۴۵ سانتی متر
  • تخته وایت برد مدل ونوس سایز ۸۰*۶۰ سانتی متر
  • تخته وایت برد مدل s05 سایز ۵۰*۳۰

بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای رنگی

در ادامه به معرفی  انواع برندهای  معتبر وایت بردشیشه ای می پردازیم

Dudes Glass

تخته وایت برد شیشه ای برند معتبر Dudes Glass به صورت نواری چوب پنبه ای و یک قالب آلومینیومی است. البته با هدف افزایش زیبایی ظاهر تخته وایت برد چنین تجهیزاتی روی شیشه نصب می شوند. همچنین از مزایای این مدل می توان به نصب آسان آن ها روی دیوار و محلی جهت قرار گرفتن ماژیک ها اشاره کرد.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای مشکی مات

Amazon Basics 8*4

یکی دیگر از برندهای معتبر در تولید و عرضه بهترین تخته وایت برد شیشه ای، Amazon Basics 8*4 است. همچنین محل قرارگیری ماژیک و تخته پاک کن، ضخامت بسیار کم، ابعاد مختلف و مقرون به صرفه نسبت به دیگر مارک ها از مزایای این برند وایت برد می باشد.

Quartet Infinity

برند Quartet Infinity در گروه ساخت و عرضه بهترین مارک های تخته وایت برد شیشه ای با سایز و ابعاد مختلف قرار دارد. همچنین در طراحی این نوع وایت برد از خاصیت مغناطیسی استفاده شده تا از طریق آهنربا مواردی همچون عکس، نوشته و … روی تخته نگه داشت. این نوع تخته کارایی تایلو اعلانات را نیز دارد که با محفظه نگهداری، تخته پاک کن و ماژیک را در خود جای می دهد

U Brands Black

کیفیت محصولات برند معتبر U Brands Black از جمله تخته وایت برد شیشه ای زبانزد خاص و عام است. بنابراین کیفیت بالا، نبود لکه روی وایت برد به مرور زمان و عدم دید تجهیزات بعد از پروسه نصب از مزیت های این مدل وایت برد می باشد. همچنین تولید و عرضه این مدل تخته شیشه ای در ابعاد مختلف آن را به یکی از برندهای پرطرفدار و پر مصرف تبدیل کرده است.

Co-Z

کمپانی Co-Z در لیست یکی از بهترین مارک گلس برد  جای دارد که در اندازه ها و ابعاد متعددی به بازار عرضه می شود. همچنین یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع وایت برد، قابلیت تقسیم تخته ها در ابعاد بزرگ به ابعاد کوچک تر می باشد. بنابراین از هریک از این تخته ها می توان به شکل جداگانه استفاده کرد. مقاومت بالا در برابر خط و خش و وزن زیاد از دیگر مزایای وایت برد شیشه ای می باشد.

همچنین بخوانید
چگونه ماژیک وایت برد را پررنگ کنیم؟

Maxtek

تخته وایت برد شیشه ای برند Maxtex در ۲ مدل ایستاده و قابل حمل طراحی شده اند. بنابراین برخی از مدل ها به شکل ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع نصب می گردند. اما برخی دیگر از این وایت بردها با تعبیه چند عدد چرخ قابلیت جابجایی و حمل و نقل را دارند.

Iceberg Clarity

طراحی، تولید و عرضه این برند تخته وایت برد بدون قاب دور می باشد. بنابراین می توان تعداد بالایی از وایت بردها را کنار هم قرار داد و آنها را به تخته بزرگ تر تبدیل کرد. یکی از دلایل اصلی معروفیت برند Iceberg Clarity استفاده از مواد بازیافتی در تولید تخته ها می باشد.

بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای چرخ دار

نصب وایت برد شیشه ای با ۲ روش امکان پذیر می باشد. در روش اول تخته از طریق بست های فلزی مخصوص روی دیوار نصب می شود. اما در روش دوم  تخته شیشه ای با نصب پایه و چرخ  منتاژ میشود که این  نوع خته وایت برد بسیار پرکاربرد  وپرفروش است به تخته وات برد چرخ دار  معروف است.

 

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

این مدل از تخته وایت برد به غیر از ویژگی های تخته وایت برد سکوریتی از خاصیت مغناطیسی نیز برخوردار می باشد. بنابراین کاربرد آن در مقایسه با دیگر تخته وایت بردها بیشتر است. البته برای تخته وایت برد شیشه ای  مغناطیسی باید از ماژیک شیشه ای استفاده کرد. همچنین این مدل وایت برد کارایی تابلو اعلانات داشته می توان عکس، برنامه روزانه، اطلاعیه و … را روی آن نصب نمود. وایت برد مغناطیسی به دلیل کاربردهای فراوان نسبت به دیگر مدل های گلس برد برتری دارد.

همچنین بخوانید
چگونه روی تخته وایت برد خوش خط بنویسیم!

بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

کلام آخر

گلس برد یا تخته وایت برد شیشه ای در ایران مدتی است بسیار پر استفاده شده است در این مطلب به معرفی برندهای مختلف تخته وایت برد در ابعاد ورنگ های مختلف پرداختم  مجموعه اینکو گلس یکی از معتبر ترین برند های گلس برد در ایران است  چنانچه قصد خرید  انواعتخته وایت برد را داشتید با شماره: ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ تماس حاصل فرمایید.

 گروه صنعتی اینکو گلس برد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶