تخته وایت برد شیشه ای لولایی

تخته وایت برد شیشه ای لولایی

اصل ارتباط به واسطه کلمات از گذشته مورد توجه بوده است و امروزه نه تنها در قالب آموزش، بلکه برای همفکری و همکاری نیز مورد نیاز است. با این وجود تخته وایت برد ها به شکل روزافزونی مورد توجه قرار گرفته و از آنها استفاده می شوند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با تخته وایت برد لولایی آشنا کنیم که در دنیای آموزش، کار و تفریح بسیار مورد توجه جامعه بوده است. با این وجود شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که اصولا این نمونه از تخته وایت برد ها چه انواعی دارند و یا کاربرد غالب آن ها چیست؟ این سوالات را در ادامه بیشتر پیگیری خواهیم کرد.

تخته وایت برد شیشه ای لولایی

تعریف تخته وایت برد لولایی

گلس برد یا  تخته وایت برد شیشه ای در واقع تخته های شفاف و براقی هستند که برای ماژیک های مخصوص محیطی مناسب برای نوشتن موقت به شمار رفته و در واقع جایگزینی برای تخته سیاه یا سبز های قدیمی به شمار می روند که در گذشته مورد توجه بودند. این سری از محصولات در بسیاری از مراکز به خصوص مراکز آموزشی و یا محیط های کاری مورد توجه قرار گرفته اند و از آنها استفاده می شده است.

تخته وایت برد  شیشه ای در واقع همان تخته وایت برد معمولی است که به صورت دو یا سه لت متصل با لولا به یکدیگر مرتبط می شوند. باید در نظر داشته باشید که تخته وایت برد لولایی در دنیای امروز با توجه به کمبود فضا و نیاز به وسعت مکان نوشتن بسیار مورد توجه بوده است و از مکان های آموزشی گرفته تا دفتر کاری از آن استفاده می شود. 

با این وجود شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا تخته وایت برد لولایی در کدام انواع ساخته شده و در بازار عرضه می شوند؟

همچنین بخوانید
آشنایی با ماژیک وایت برد سفید

انواع تخته وایت برد لولایی

تخته وایت برد های لولایی در مدل های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شوند. در ابتدا باید در نظر داشته باشید که تخته وایت بردهای لولایی معمولا در مدل های دو لت و سه لت ساخته می شوند. محصولات دو لت معمولا دو تخته وایت برد هم اندازه هستند که روی هم قرار می گیرند. تخته وایت برد های سه لت نیز معمولا با لت وسط بزرگتر و دو لت کوچکتر شناخته میشوند مورد توجه قرار می گیرد. 

باید در نظر داشته باشید که انواع تخته وایت برد لولایی در مدل های متنوعی ساخته می شود و شما می توانید در مدل های تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر نیز از آن ها استفاده کنید. در واقع انواع تخته وایت برد لولایی برای انواع نیازها ساخته شده و در بازار عرضه می شوند.

تخته وایت برد سه لنگه مغناطیسی

تخته وایت برد سه لنگه مغناطیسی یا سه لت به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار شناخته شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. معمولا تخته وایت برد سه لنگه با یک لنگه بزرگتر که وسط محصول قرار می گیرد و دو لنگه کوچکتر که در اطراف محصول قرار می گیرند شناخته می شوند و همچنین به دلیل خاصیت مغناطیسی که دارد می تواند برای نگهداری ماژیک و تخته پاک کن مخصوص نیز مورد استفاده قرار گیرد. همین عملکرد باعث شده است تا از تخته وایت بردشیشه ای مغناطیسی  لولایی به خصوص برای استفاده در محیط های کاری که فضای کوچکتری دارند بسیار استفاده شود.

تخته وایت برد شیشه ای

استفاده از تخته وایت برد شیشه ای در کنار هم می تواند در فضا های بزرگ مثل کلاس های دانشگاهی و کلاس های درس بسیار کاربردی می باشند و با تنوع در ابعاد و رنگ بندی مختلف برای شما کاربران عزیز در بازار قابل دسترس می باشد.

تخته وایت برد شیشه ای چرخ دار

اگر جا بجای تخته وایت برد برای شما مهم می باشد می توانید از تخته وایت برد شیشه ای چرخ دار  استفاده کنید ف اینگونه از تخته وایت برد ها به دلیل استفاده از چرخ های تعبیه شده در پایه های تخته وایت برد حمل نقل را برای شما آسان کرده است.

همچنین بخوانید
ایا وایت برد شیشه ای برای مدرسه مناسب است؟

تخته وایت برد سفارشی

تخته وایت برد سفارشی محصولی است که برای تامین نیازهای خاص و منحصر به فرد شما طراحی و ساخته می‌شود. این نوع تخته وایت برد، امکانات و قابلیت‌هایی دارد که به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل از آن استفاده کنید. با سفارشی کردن تخته وایت برد، می‌توانید طرح، اندازه، جنس، رنگبندی و سایر جزئیات را بر اساس سلیقه و نیازهای خود تعیین کنید.

وایت برد شیشه ای رومیزی لولایی

تخته وایت برد شیشه ای رومیزی در محیط‌های کاری، آموزشی و خانگی مناسب است. تخته وایت برد شیشه‌ای رومیزی به دلیل طراحی زیبا و جذاب خود، به عنوان یک شیء دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرد. با قرار دادن این وایت برد بر روی میز کار یا میز تحصیلی، نه تنها یک فضای کاربردی برای نوشتن یادداشت‌ها، برنامه‌ها و ایده‌ها ایجاد می‌شود، بلکه به زیبایی و شیکی محیط کار یا تحصیل شما نیز افزوده می‌شود.

کاربرد تخته وایت برد لولایی

تخته وایت برد لولایی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از مهم ترین کاربردهای آن می توان به مسائل آموزشی و کاری اشاره نمود. در واقع این دسته از تخته وایت برد ها به صورت کاملا ارگانیزه به شما فضای نوشتن می دهند و همین مسئله فرمول نویسی را برای شما بسیار آسان کرده است. 

از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که دسته بندی مسائل و یادداشت های روزانه کاری در دفاتر و یا حتی منزل از دیگر ویژگی های تخته وایت برد لولایی به شمار می رود. همچنین می توان گفت که این نمونه از محصولات می تواند جایگزینی مناسب برای تخته وایت برد  چرخدار رنگی ۳۶۰ یا چرخشی به شمار رود. با این وجود باید در نظر داشته باشید که تخته وایت برد لولایی از لحاظ کاربرد یکی از پرکاربردترین محصولات موجود در بازار به شمار می رود و روز به روز خریداران بیشتری برای تهیه این سری از محصولات اقدام می کنند.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۹۰*۱۵۰

قیمت تخته وایت برد لولایی

قیمت تخته وایت برد شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟ این سوالی است که شاید برای شما هم پیش آمده باشد و باید گفت نوع متریال و همچنین ابعاد محصول از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت تخته وایت برد لولایی به شمار می رود و بر همین اساس شما می توانید نسبت به ثبت سفارش و خرید این دسته از محصولات اقدام نمایید. 

قیمت تخته وایت برد لولایی همچنین به مرکز ثبت سفارش نیز بستگی داشته و شما می توانید با خرید مستقیم از مراکز عرضه تخته وایت برد لولایی به این محصول دسترسی داشته باشید. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. 

تخته وایت بردهای لولایی امروزه در انواع مختلفی در بازار عرضه شده است و شما می توانید نسبت به ثبت سفارش و خرید این محصول اقدام کنید.

تخته وایت برد شیشه ای لولایی

جمع بندی

امروزه مدل های مختلفی از انواع تخته وایت برد در بازار عرضه می شود که تخته وایت برد های لولایی یکی از انواع بسیار مورد توجه آن ها به شمار می رود و شما می توانید نسبت به خرید و استفاده از آن ها اقدام کنید.

 در نظر داشته باشید که ما در این مقاله با شما همراه بودیم تا اطلاعاتی را در خصوص تخته وایت بردهای لولایی را در اختیار شما قرار دادیم که یقینا می تواند برای شما مفید واقع شود.

 برای ثبت سفارش و خرید این سری از محصولات در سراسر کشور می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تخته وایت بردهای ارائه شده از سوی این مرکز در سراسر کشور در دسترس بوده و شما می توانید با خیال راحت آن ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶