نکاتی که قبل از خرید گلس برد باید بدانید!

نکاتی که قبل از خرید گلس برد باید بدانید!

گلس برد یا تخته های شیشه ای را می توان به عنوان یک جایگزین برای وایت برد دانست. در واقع گلس برد به عنوان وایت برد شیشه ای نیز شناخته می شود و باید با دقت بسیار زیادی خریداری و استفاده شود. تخته وایت برد شیشه ای یا گلس برد امروزه در بسیاری از مراکز آموزشی، دفاتر و محیط همکاری تیم ها مورد استفاده قرار گرفته است و در مدل های متنوعی از جمله تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی در بازار عرضه شده و در دسترس شما می باشد. اما شما باید به چه نکاتی در زمان خرید این محصول دقت داشته باشید؟ این سوالی است که ما قصد داریم بیشتر در خصوص آن با شما صحبت داشته باشیم.

ویژگی های گلس برد

گلس برد ها را می توان وایت برد های شفافی دانست که در طرح ها و رنگ های متنوع و در انواع مدل ها تولید شده و در بازار عرضه می شوند. وایت برد چرخ دار یا گلس برد چرخ دار نیز امروزه در بازار عرضه شده اند و در دسترس خریداران قرار گرفته اند. در ابتدا باید در نظر داشته باشید که معمولا گلس برد ها با قابلیت استفاده هر دو طرف تولید می شوند و همچنین میزان فرسایش و خوردگی که برای گلس بردها به وجود می آید، نسبت به محصولات قدیمی یا همان وایت برد ها بسیار کمتر است.

باید در نظر داشت که در تولید گلس برد از شیشه سکوریت استفاده می شود و همین مسئله باعث می شود که شما بتوانید انتظار داشته باشید که محصول در برابر گرما نیز مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهد.

گلس برد ها در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند، زیباتر هستند و قابلیت استفاده به عنوان شیشه جداکننده محیط را در دفاتر کاری دارا می باشند. همچنین برای پاک کردن اثر ماژیک از روی گلس برد به هیچ ماده شیمیایی وجود ندارد. تمامی این مسائل باعث شده است تا گلس برد ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شوند و در دنیای امروز بسیار پر مصرف باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص نکات مهم در زمان خرید گلس برد را در اختیار شما قرار دهیم.

گلس برد مغناطیسی

گلس برد ها نسل جدیدی از ابزار های آموزشی هستند که در دو سال اخیر توانسته اند، طرفداران بسیاری جذب کنند.

همانطور که می دانید برای تدریس و آموزش ممکن است از عکس ها، بروشور ها، کاتالوگ ها و یا هر چیز دیگر استفاده شود. اینگونه آموزش تاثیر بیشتری خواهد داشت. اما برا اتصال آنها روی تخته نمی توان مدام از میخ، پونز یا چسب استفاده نمود. بهترین وسیله اتصال با آهنربا یا مگنت می باشد. به شرط آنکه تخته یا دیوار مغناطیسی باشد. گلس برد مغناطیسی که به تازگی ساخته شده اند، قابلیت اتصال به آهنربا را دارند.

 

نکاتی قبل از خرید گلس برد

 

گلس برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای جایگزینی مدرن برای تخته وایت برد سنتی است. تخته وایت بردهای شیشه ای از شیشه سکوریت ساخته شده اند که با یک پوشش مخصوص پوشانده شده است که به شما امکان می دهد با ماژیک وایت برد روی آن بنویسید و پاک کنید. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه ها موجود هستند و می توان از آنها در خانه، دفتر یا مدرسه استفاده کرد.

گلس برد رومیزی

تخته وایت برد شیشه ای رومیزی تخته وایت برد کوچکی است که می توان از آن روی میز یا میز استفاده کرد. تخته وایت بردهای شیشه ای رومیزی از شیشه سکوریت ساخته شده اند که با یک پوشش مخصوص پوشانده شده است که به شما امکان می دهد با ماژیک وایت برد روی آن بنویسید و پاک کنید. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه ها موجود هستند و می توان از آنها در خانه، دفتر یا مدرسه استفاده کرد.

جنس گلس برد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در خصوص گلس برد ها در نظر داشته باشید و از نکات مهم در زمان خرید این سری از محصولات به شمار می رود را می توان جنس گلس برد دانست. معمولا گلس برد ها با استفاده از شیشه سکوریت تولید می شوند. از این روی می توان گفت که در برابر ضربه های سطحی از خود مقاومت بسیار خوبی را نمایش می دهند. همچنین در برابر گرما مقاوم هستند و شما قادر هستید این سری از محصولات را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

در نظر داشته باشید که جنس شیشه ای گلس برد نسبت به وایت برد از خود مزایای بسیار بیشتری را نشان می دهد. با این حال باید در زمان خرید اطمینان کسب کنید که گلس برد شما با استفاده از شیشه سکوریت مقاوم تولید شده است و شما قادر هستید از آن به صورت روزمره استفاده داشته باشید. از این روی باید از یک مرکز معتبر نسبت به ثبت سفارش و خرید گلس برد اقدام کنید. با ما در ادامه همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم و همچنین در خصوص گلس برد ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود تا گلس برد مورد نیاز خود را تهیه کنید.

ابعاد تخته گلس برد

گلس برد ها امروزه در ابعاد مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. یکی از نکاتی که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید و بر این اساس نسبت به انتخاب گلس برد اقدام کنید را می توان ابعاد آن دانست. ما در ادامه ابعاد مناسب گلس برد برای استفاده های مختلف را برای شما بیان خواهیم کرد.

ابعاد مناسب گلس برد پرتابل

گلس برد پرتابل را می توان یکی از محصولات بسیار مناسبی دانست که امروزه در بازار عرضه می شود و معمولا به دلیل قابلیت حمل آن ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. گلس برد پرتابل را به عنوان تخته وایت برد چرخدار شیشه ای نیز شناخته می شود و در ابعاد ۹۰*۱۷۰ سانتی متر بیشترین استفاده را دارا می باشد. این محصول برای دفاتر و تیم های کاری گزینه ای بسیار مناسب به شمار می رود. در کنار این ابعاد شما قادر هستید که گلس برد ها را در ابعادی برابر با ۶۰*۱۲۰ و ۱۰۰*۱۲۰ نیز خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید.

ابعاد مناسب گلس برد سوپرکلیر

 

گلس بورد

 

یکی دیگر از انواع گلس برد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد را می توان محصولات سوپرکلیر دانست. این سری از محصولات در ابعاد ۴۵*۴۵ و ۴۰*۶۰ و ۹۰*۷۰ و ۸۰*۱۰۰ و ۱۰۰*۱۰۰ و ۸۰*۱۲۰ و ۷۰*۱۴۰ و ۹۰*۱۵۰ و ۱۰۰*۲۰۰ تولید شده و بیشتر به عنوان یک محصول دیواری یا رومیزی شناخته می شود. باید در نظر داشت که این محصول برای یادداشت های موقت روزانه می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد.

سایر محصولات گلس برد نیز در ابعاد گوناگون و متنوع در بازار عرضه می شود و شما باید حتما پیش از ثبت سفارش بررسی کنید که کدام مدل می تواند برای محیط شما مناسب واقع شود. انتخاب گلس برد مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و محصولات اینکو با بالاترین کیفیت و در ابعاد متنوع در دسترس شما می باشند.

رنگ بندی گلس برد

از دیگر ویژگی هایی که در خصوص گلس برد ها می توان بیان کرد، تولید این محصول در رنگ بندی متنوع و سازگار با دکوراسیون داخلی محیط شما می باشد. در واقع شما آزاد هستید که انواع گلس برد را در مدل های متنوع خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این در حالی است که باید دقت کنید که رنگ ماژیک مورد استفاده بر روی گلس برد باید متضاد با رنگی باشد که برای صفحه گلس برد انتخاب کرده اید. این نکته بسیار مهم را همواره باید در مورد خرید گلس برد در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین محصولات را انتخاب کرده و خریداری کنید.

ماژیک گلس برد

برای نگارش بروی تخته وایت برد شیشه ای که امروزه  از ماژیک های مخصوص گلس برد جهت نوشت یا طراحی استفاده شود در انواع رنگ بندی توسط اینکو گلس تولید وبه بازار عرضه میشود.

قیمت گلس برد

در نهایت باید گفت که قیمت انواع گلس برد نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و شما بر این اساس باید بهترین محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای خرید گلس برد با قیمت مناسب می توانید از شیوه اینترنتی استفاده کرده و به صورت مستقیم به تولید کننده این محصول دسترسی داشته باشید، ارتباط مستقیم با تولید کننده باعث می شود تا شما بتوانید در کوتاه ترین زمان و با هزینه ای بسیار مناسب بتوانید محصولات مورد نظر خود را ثبت سفارش کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶