قیمت تخته وایت برد شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تخته وایت برد شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

نگهداری و تعویض تخته وایت‌برد معمولی هزینه زیادی دارد. ماندگاری تخته وایت‌بردهای معمولی کمتر از شیشه‌ای است و چالشی جدی در مدیریت هزینه‌های مؤسسات و کلاس‌های درس به‌حساب می‌آید. یکی از راهکارهای مدیران مدارس و مؤسسات آموزشی برای کاهش هزینه‌ها این است که به‌جای تخته معمولی از تخته وایت‌برد شیشه‌ای استفاده کنند. تخته وایت‌برد شیشه‌ای تقریباً طول عمر دائمی دارد و نیازی به تعویض آن در طول سال تحصیلی نیست. مدیران مدارس قبل از خرید تخته وایت‌برد شیشه‌ای درباره قیمت تخته وایت برد شیشه ای آن تحقیق می‌کنند تا مناسب‌ترین و باصرفه‌ترین نوع آن را برای آموزشگاه بخرند. در این مقاله در مورد عوامل تأثیرگذار در انتخاب، خرید و قیمت تخته وایت برد شیشه ای صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های یک تخته وایت‌برد شیشه‌ای اقتصادی

مدیران آموزشی وقتی می‌خواهند تخته وایت‌برد شیشه‌ای بخرند، با چالش‌های جدی روبرو می‌شوند. اولین سؤال در خرید گلس‌برد، قیمت تخته وایت‌برد شیشه‌ای است که به ذهن خریداران می‌رسد. اما خریداران باید قبل از پرس‌وجوی قیمت به مشخصات وایت‌برد دقت کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. ویژگی‌های یک گلس‌برد مناسب که مدیران آموزشگاه‌ها باید قبل از خرید به آن توجه کنند، عبارت از:

برخلاف وایت‌بردهای معمولی که در ساخت آن‌ها از نوار فلزی استفاده می‌شود، تخته وایت‌بردهای شیشه‌ای ظاهر ساده‌ای دارند.
پاک‌کردن تخته در کلاس درس باید آسان و سریع انجام شود.

همچنین بخوانید
ویژگی های تخته وایت برد رومیزی

نکته مهم در گلس‌برد این است که محدود به رنگ سفید نیست و رنگ‌های متنوعی دارد.
نصب آسان تخته در اتاق جلسات، یکی از ویژگی‌های گلس‌برد مناسب است.

قیمت تخته وایت برد شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل تأثیرگذار در قیمت تخته وایت‌برد شیشه‌ای

قیمت تخته وایت‌برد شیشه‌ای بر اساس انواع آن تعیین می‌شود. مهم‌ترین سؤالی که خریداران در هنگام خرید وایت‌برد از فروشنده‌ها می‌پرسند، این است که چرا قیمت بردهای مختلف با همدیگر متفاوت است و قیمت آن‌ها به چه عواملی بستگی دارد. برخی عوامل تأثیرگذار در قیمت گلس‌برد به شرح زیر است:

ابعاد تخته وایت‌برد شیشه‌ای

یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت گلس برد اندازه آن است. خریداران باید قبل از مراجعه به فروشگاه، اندازه مناسب وایت‌برد برای کلاس درس یا سالن اجتماعات را اندازه‌گیری کنند. خرید گلس‌برد با اندازه نامناسب می‌تواند هزینه اضافی زیادی برای آن‌ها ایجاد کند. قیمت به‌روز وایت‌برد شیشه‌ای به‌ازای هر مترمربع تعیین می‌شود و خریداران برای تخمین هزینه‌های تأسیس کلاس درس، می‌توانند آن را از فروشنده بپرسند.

کیفیت تخته وایت‌برد شیشه‌ای

کیفیت تخته وایت‌برد شیشه‌ای نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. بعضی از وایت‌بردها که کیفیت و قیمت پایینی دارند، در مقابل ضربات کوچک می‌شکنند، قطر و ضخامت بردهای بی‌کیفیت پایین است. برخی دیگر از گلس‌بردها با ضخامت بالا، کیفیت بالایی دارند و در مقابل ضربات مقاومت بالایی دارند. خرید وایت‌برد شیشه‌ای باکیفیت و بادوام، هزینه‌های کلاس درس را در بلندمدت پایین می‌آورند.

نصب تخته وایت‌برد شیشه‌ای

تعویض مکرر وایت‌برد، هزینه‌های آن را بالا می‌برد. وایت‌بردهای شیشه‌ای که نیاز به تعویض ندارند، فقط یکبار نصب می‌شوند و قیمت تمام‌شده آن پایین می‌آید.

همچنین بخوانید
ابعاد 100*120

چرا باید برای خرید تخته وایت‌برد شیشه‌ای هزینه کنیم؟

در سال‌های اخیر تخته وایت‌برد شیشه‌ای به محبوبیت بالایی در بین اساتید، دانش‌آموزان و دانشجویان رسیده است، حتی برخی از مدیران هم برای شرکتشان گلس‌برد می‌خرند. گلس‌بردها هزینه مدیریت کلاس را پایین می‌آورند، زیبایی بی‌نظیری دارند و سالن اجتماعات را حرفه‌ای نشان می‌دهند. برخی از عواملی که هزینه‌کردن برای خرید وایت‌برد را اقتصادی و باصرفه می‌کند، به شرح زیر است:

بدون لکه:

تخته‌های شیشه‌ای در برابر سایش مقاومت بالایی دارند، شیشه مورداستفاده در آن‌ها غیر متخلخل است و باعث می‌شود رسوبات در آن باقی نمانند.
هزینه و دورریز کمتر: با خرید گلس‌برد، نیازی به تعویض چندباره آن نیست و در هزینه‌های شرکت یا مؤسسه صرفه‌جویی می‌شود. ازطرفی به علت استفاده طولانی‌مدت و جنس شیشه سکوریت، دوستدار محیط‌زیست هستند.

عدم آسیب جسمانی در صورت شکستن:

جنس شیشه گلس بردها به‌قدری مقاوم هستند که به‌آسانی نمی‌شکنند، اما درصورتی‌که در مقابل ضربات سنگین شکستند، به علت تفاوت جنس آن، همانند شیشه‌های معمولی زخم نمی‌کنند و ضربه‌ای به‌سلامتی انسان وارد نمی‌شود.

نوع شیشه:

شیشه های ضخیم تر و باکیفیت تر، قیمت بالاتری دارند.

پوشش سطحی:

پوشش های سطحی خاص مانند پوشش ضد انعکاس نور، می توانند قیمت تخته را افزایش دهند.

قاب و اتصالات:

قاب های فلزی و اتصالات با کیفیت، قیمت بالاتری نسبت به قاب های پلاستیکی دارند.

امکانات جانبی:

وجود امکانات جانبی مانند تخته پاکن، قفسه، سینی لوازم و پایه ی چرخ دار، می تواند قیمت تخته را افزایش دهد.
برند:

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای لولایی

برندهای معتبر و شناخته شده، معمولا قیمت بالاتری نسبت به برندهای کمتر شناخته شده دارند.

دریافت مشاوره قبل از خرید تخته وایت‌برد شیشه‌ای

برای خرید مطمئن‌تر تخته وایت‌برد شیشه‌ای، حتماً از فروشنده آن مجموعه بخواهید که برای شما مشاوره بدهد. سؤالاتی که می‌توانید هنگام خرید گلس‌برد از فروشنده بپرسید، عبارت‌اند از:

  • اتصالات تخته شیشه‌ای چگونه است و پس از خرید چگونه می‌توانیم آن را روی دیوار نصب کنیم؟
  • ضخامت شیشه چقدر است و از چه پوششی در پشت تخته برای مقاوم‌سازی آن استفاده شده است؟
  • آیا محصول شما تخته وایت‌برد شیشه‌ای مغناطیسی است؟

قیمت تخته وایت برد شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

سخن پایانی

خرید تخته وایت‌برد شیشه‌ای یک تصمیم عالی برای ارتقای سطح کیفیت کلاس درس و سالن اجتماعات است. آگاهی از کیفیت، ابعاد و نحوه نصب وایت‌برد در تصمیم‌گیری برای خرید اقتصادی و باصرفه، کمک مؤثری به خریداران می‌کند. قیمت گلس‌برد باتوجه‌به مصرف طولانی آن، نسبت به وایت‌برد معمولی بسیار پایین است. دریافت مشاوره قبل از خرید وایت‌برد از مجموعه اینکو گلس در تصمیم‌گیری بهتر به خرید بهترین تخته وایت‌برد کمک بسیاری می‌کند.

تخته وایت برد شیشه ای

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶