تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای

امروزه استفاده از انواع تخت وایت برد شیشه ای نسبت به وایت بردهای معمولی بیشتر شده است. وایت برد شیشه ای برای ایجاد یک محیط تمیز و حرفه ای بسیار مناسب است. آنها اغلب در اتاق های هیئت مدیره، اتاق های کنفرانس و مراکز آموزشی استفاده می شوند. آنها برای نمایش اطلاعات و طرح های گرافیکی عالی هستند و از سراسر اتاق به خوبی قابل مشاهده هستند. در این مطلب قصد داریم به بررسی وایت برد شیشه ای، انواع آن و مزیت های آن نسبت به سایر وایت بردها بپردازیم.

تخته وایت برد شیشه‌ای چیست؟

تخته وایت برد شیشه‌ای یا گلس برد شیشه ای نوعی از وایت برد است که از شیشه سکوریت شده ساخته شده است که با نوع خاصی از رنگ پوشش داده شده است. این پوشش باعث می‌شود که شیشه بدون باقی ماندن هیچ گونه اثری تمیز شود. وایت بردهای شیشه‌ای در بسیاری از محیط‌های مختلف از جمله مدارس، مشاغل و حتی خانه‌ها استفاده می‌شوند. بسته به آب و هوای محلی که شما در آن قرار دارید می‌توان از آن‌ها در داخل یا خارج از محیط استفاده کرد.

 

تخته وایت برد شیشه ای

 

تخته وایت برد شیشه ای چه تفاوتی با وایت برد معمولی و رنگی دارد؟

تفاوت بین تخته وایت برد شیشه ای و وایت برد معمولی در این است که تخته وایت برد شیشه ای کیفیت بالاتری نسبت به آنها دارد. آنها بسیار قوی تر هستند و می توانند دمای بالا را تحمل کنند. با این حال، آنها از تخته های سفید سنگین تر و گران تر هستند. وایت بردهای معمولی ارزان‌تر و سبک‌تر از وایت‌ بردهای شیشه‌ای هستند، اما دوام زیادی ندارند و به راحتی خراشیده می شوند و آسیب می بینند.

تفاوت وایت بردهای شیشه‌ای با تخته وایت برد رنگی نیز در این است که تخته های شیشه‌ای از نظر وزنی سنگین‌تر هستند. این دلیل باعث شده است تا وایت بردهای رنگی برای استفاده در فضای باز مناسب‌تر باشند.

انواع تخته وایت برد شیشه‌ای

انواع مختلفی از تخته وایت بردهای شیشه‌ای وجود دارد که می‌توانند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند. می‌توانید از آن‌ها برای دفتر، خانه، مدرسه، رستوران و غیره خود استفاده کنید. در اینجا ما تعدادی از بهترین انواع وایت بردهای شیشه‌ای را فهرست کرده ایم.

تخته وایت برد شیشه‌ای مغناطیسی

از این تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی می توان برای نوشتن یادداشت، طراحی، نقاشی و … استفاده کرد و دارای آهنربای قوی در داخل آن می باشد که به راحتی می توان هر آنچه روی آن نوشته شده است پاک کرد. این محصول برای دانش آموزانی که همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود مهارت های یادداشت برداری خود هستند بسیار عالی است.

تخته وایت برد شیشه ای چرخ دار

تخته وایت امروزه با افزایش فروش تخته وایت برد شیشه ای توسط عموم مردم در انواع مختلف مثل تخته وایت برد شیشه ای شش ضلعی تخته وایت برد ثابت و تخته وایت برد شیشه ای پایه دار در ابعاد ورنگ های گوناگون توسط مجموعه اینکو گروپ تولید شده است. از مزایای تخته وایت برد شیشه ای چرخدار امکان جابه جای گلس برد از جای بجای دیگر به وسیله چرخ های تعبیه شده در پایه تخته وایت برد است حمل و نقل را برای کاربر آسان کرده است.

وایت برد شیشه‌ای با قاب

این نوع وایت برد شیشه‌ای دارای یک قاب در اطراف خود می‌باشد. این باعث می‌شود ظاهری زیبا و حرفه‌ای داشته باشد. از این تابلوها معمولا در ادارات و مدارس استفاده می‌شود. آن‌ها در اندازه‌ها و اشکال مختلف وجود دارند.

گلس برد بدون قاب

میتوان با یک تخته وایت برد شیشه ای مات ممتاز فضای کاری و آموزشی را ارتقا داد. در این مدل گلس برد بدون قاب بر روی دیوار نصب میشود و میتواند به نقطه کانونی اتاق تبدیل شود.این تخته وایت برد به شما امکان می دهد روی یک سطح تمیز بنویسید، پاک کنید و دوباره بنویسید. مقاوم در برابر لکه است و فضای بسیار کمی از محیط را اشغال می کند.طراحی بدون قاب باعث می‌شود تخته طوری به نظر برسد که گویی روی دیوار شناور است.این گلس برد ها به صورت عمودی و افقی بر روی دیوار قابل نصب است.

تخته وایت برد شیشه ای پایه دار

استفاده از پایه های سیار در طراحی گلس برد میتواند امکان استفاده از تخته وایت برد را در چند فضا فراهم کند. در بعضی از نمونه ها ارتفاع پایه در تخته وایت برد شیشه ای پایه دار قابل تنظیم است و این قابلیت موجب کاربردی تر شدن تخته در محیط می شود. همچنین قابلیت طراحی دو سویه در تخته های پایه دار وجود دارد که میتوان یک سوی تخته به صورت گلس برد طراحی شود و سوی دیگر تخته متناسب با نیاز مصرف کننده طراحی شود. سیار بودن، قابلیت تنظیم ارتفاع از مزایای استفاده از تخته وایت برد شیشه ای پایه دار است.

تخته وایت برد شیشه ای رومیزی

این نوع گلس برد که در ابعاد و طرح رنگ های مختلف توسط شرکت  اینکو گلس برد تولید می شود مناسب مدیران و بانوان خانه دار کاربردی است.تخته وایت برد شیشه ای رومیزی به صورت مغناطیسی و گلس برد برنامه ریزی قابل سفارش گذاری است.

وایت برد شیشه‌ای دیواری

اینها رایج‌ترین انواع وایت برد شیشه‌ای هستند که در خانه‌ها استفاده می‌شوند. آن‌ها به دیوار نصب می‌شوند و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. نصب و برداشتن آن‌ها نیز آسان است.

وایت برد شیشه‌ای شفاف

وایت بردهای شیشه‌ای شفاف در بسیاری از ادارات و مشاغل برای نمایش اطلاعات استفاده می‌شوند. آن‌ها را می‌توان به راحتی تمیز و نگهداری کرد. آن‌ها در اندازه‌ها و اشکال مختلف هستند. دوام بالایی دارند و در برابر خراش مقاوم هستند. آن‌ها همچنین به راحتی تمیز می‌شوند.

وایت برد شیشه‌ای مات

وایت برد شیشه‌ای مات معمولا در مدارس و سایر موسسات آموزشی استفاده می‌شود. این تخته‌ها دارای روکش مات هستند که تمیز کردن آن‌ها را آسان می‌کند. آن‌ها شفاف نیستند اما همچنان از پشت قابل مشاهده هستند.

وایت برد شیشه ای مشکی

تخته وایت برد مشکی یکی از کاربرد ترین و پر فروش ترین محصولاتی است به صورت های مختلف وسفارشی ساخته می شود این  گلس برد های مشکی را به صورت چرخدار  ،مغناطیسی  وابعاد مختلف  تولید می شود .

وایت برد شیشه‌ای تیره

وایت برد شیشه‌ای تیره مشابه تخته وایت برد شیشه‌ای شفاف است اما سطح تیره‌تری دارد که آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می‌کند. این نوع تخته سفید به اندازه وایت برد شیشه‌ای شفاف شفاف نیست.

تخته وایت برد شیشه ای رنگی

تخته وایت برد شیشه ای رنگی یکی از گلس برد های موجود در بازار در رنگ بندی  در دسترس است وایت برد شیشه ای رنگی است ، شرکت اینکو این گلس برد را در ابعاد و رنگ های گوناگون مثل قرمز، آبی ، زرد ،بنفش و… با بالا ترین کیفیت به صورت معمولی و با خاصیت مغناطیسی با استفاده از شیشه نشکن تولید می کند و به بازار عرضه میکند

وایت برد شیشه ای مغناطیسی رنگی

وایت برد شیشه ای مغناطیسی رنگی، یک ابزار آموزشی محبوب و کاربردی است که به جای تخته سیاه، برای آموزش و نوشتن در کلاس‌های درسی و اجتماعی استفاده می‌شود. این وایت برد، در برابر لکه ها و خطوطی که بعد از مدتی بر روی تخته سیاه ظاهر می‌شود، مقاومت بیشتری دارد و با حرکت قلم یا نوک خودکار بر روی سطح آن، به راحتی می‌توانید متن، نمودار، تصویر و هر چیز دیگری را بنویسید.

وایت برد شیشه ای مغناطیسی رنگی، به دلیل ویژگی‌های خاص خود، برای استفاده در مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، دفاتر کار، کتابخانه‌ها و حتی منازل مناسب است. این وایت برد، با قابلیت نمایش رنگ‌های مختلف، به عنوان یک ابزار آموزشی جذاب و جالب شناخته می‌شود.

ترفندهای استفاده از وایت برد شیشه‌ای

 

گلس برد شیشه ای

 

اگر از تخته وایت برد شیشه‌ای استفاده می‌کنید، ابتدا مطمئن شوید که آن را تمیز کرده اید. سپس، طرح یا نوشته خود را ترسیم کنید. پس از اتمام نوشتن یا طراحی، همه چیز را از روی تخته پاک کنید. تمیز کردن وایت برد شیشه‌ای کار چندان سختی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوشته، گرد و غبار یا آلودگی را با یک دستمال مرطوب پاک کنید. اگر می‌خواهید نوشته‌ها یا آلودگی را به صورت دائمی از بین ببرید، باید از الکل مالشی استفاده کنید.

استفاده از ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

ماژیک تخته وایت بردشیشه ای بهترین روش برای طرحی و نوشتن هرچیزی است استفاده ازماژیک تخته وایت برد نوشن را برا ی شما لذت بخش می کند ماژیک وایت برد شیشه ای در انواع رنگ بندی  توسط شرکت های مختلف تولید و به بازار  عرضه می شود  از رنگ های پر کاربرد ماژیک گلس برد می توان به ماژیک وایت برد سفید قرمز مشکی  و… اشاره کرد. که هر کدام نسب به رنگ تخته وایت برد رنگی قابل استفاده است.

بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

در کنار موارد مختلفی که از تخته‌های وایت برد استفاده می‌شود، بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای هائز اهمیت است با پیشرفت تکنولوژی و علم سبب تولید آن شده اند و مورد استفاده قرار گرفتن آن‌ها شده است. مزیت تخته وایت برد شیشه‌ای نسبت به سایر مدل‌های وایت برد این است که این تخته‌ها علاوه بر این که برای نوشتن مناسب‌تر و باکیفیت‌تر هستند، ظاهر زیبایی را در محیط ایجاد می‌کنند.

نصب تخته وایت برد شیشه ای

نصب تخته وایت برد شیشه ای در روش های مختلفی نصب می شوند در ادامه به برسی آن می پردازیم .

  1. مرحله اول تعین محل مناسب جهت نصب
  2. مرحله دوم تعین ارتفاع مد نظربروی دیوار
  3. مرحله سوم تراز کردن  وایت برد بروی دیوار
  4. مرحله چهارم مشخص کردن پیچ های گلس برد
  5. مرحله پنجم  سوراخ کردن محل پیچ های تخته وایت برد
  6. مرحله ششم نصب یراق های قبل از نصب وایت برد
  7. مرحله آخر نصب خود وایت برد یا گلس برد

مزایا گلس برد شیشه ای

 

 

تخته وایت برد شیشه ای

 

۱. ظاهر زیبا و مدرن: گلس بردها به دلیل سطح صاف و براق و تنوع رنگی، ظاهری شیک و مدرن دارند و می‌توانند به زیبایی دکوراسیون محیط شما اضافه کنند.

۲. دوام و ماندگاری بالا: گلس بردها از شیشه سکوریت ساخته می‌شوند که بسیار مقاوم‌تر از شیشه معمولی است و در برابر خط و خش، لکه و ضربه تا حد زیادی مقاوم است.

۳. قابلیت مغناطیسی: گلس بردها به طور معمول خاصیت مغناطیسی دارند که امکان استفاده از آهنربا برای نصب کاغذ، یادداشت، تصاویر و سایر اشیاء را فراهم می‌کند.

۴. پاک کردن آسان: گلس بردها به راحتی با یک پاک کن وایت برد خشک پاک می‌شوند و اثری از جوهر یا سایه باقی نمی‌گذارند.

۵. عدم ایجاد سایه: برخلاف تخته وایت بردهای معمولی، گلس بردها سایه ایجاد نمی‌کنند و نوشته‌ها از هر زاویه‌ای به وضوح قابل مشاهده هستند.

قیمت گلس برد شیشه ای

تخته‌های شیشه‌ای همه کاره هستند. می‌توانید از آن‌ها در هر جایی که برای نوشتن چیزی نیاز دارید استفاده کنید. می‌توانید از آن‌ها در خانه، مدرسه، محل کار یا حتی بیرون استفاده کنید. همچنین وایت بردهای شیشه‌ای در هر کجا که قرار بگیرند عالی به نظر می‌رسند. آن‌ها به هر اتاقی ظرافت و زیبایی می‌بخشند.

چنانچه قصد خرید تخته وایت برد شیشه ای در ابعاد و رنگ دلخواه خود را دارید می تونید با شماره: ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ در تماس باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنید. اینکو تولید کننده تخته وایت برد شیشه ای بی واسطه محصول مد نظر شمارا  ارسال میکند.

تخته وایت برد شیشه ای  مغناطیسی محصولی درجه یک هستند که هر فضای اداری را بهبود می بخشد. آنها از شیشه نشکن ساخته شده اند که چهار برابر قوی تر از شیشه های معمولی است و شکستن آن را در زیر فشار بسیار سخت تر می کند. سطوح شیشه ای، به ویژه آنهایی که از شیشه سکوریت ساخته شده اند، فوق العاده صاف و مقاوم در برابر خش هستند. برای رسیدگی به مسائل مربوط به مسئولیت، تخته های شیشه ای مغناطیسی راه حلی هستند که با مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و در نتیجه محصولی با کیفیت بالا برای هر محل کار با دوام و ایمن ایجاد می کنند.

سوالات متداول تخته وایت برد شیشه ای

خته وایت برد شیشه‌ای یا گلس برد نوعی از وایت برد است که از شیشه سکوریت شده ساخته شده است که با نوع خاصی از رنگ پوشش داده شده است. این پوشش باعث می‌شود که شیشه بدون باقی ماندن هیچ گونه اثری تمیز شود.
تخته وایت برد شیشه‌ای مغناطیسیتخته وایت برد شیشه ای چرخ دارتخته وایت برد شیشه ای رنگی
اگر از تخته وایت برد شیشه‌ای استفاده می‌کنید، ابتدا مطمئن شوید که آن را تمیز کرده اید. سپس، طرح یا نوشته خود را ترسیم کنید. پس از اتمام نوشتن یا طراحی، همه چیز را از روی تخته پاک کنید. تمیز کردن وایت برد شیشه‌ای کار چندان سختی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوشته، گرد و غبار یا آلودگی را با یک دستمال مرطوب پاک کنید.
نصب تخته وایت برد شیشه ای در روش های مختلفی نصب می شوند در ادامه به برسی آن می پردازیم .مرحله اول تعین محل مناسب جهت نصب مرحله دوم تعین ارتفاع مد نظربروی دیوار مرحله سوم تراز کردن وایت برد بروی دیوار مرحله چهارم مشخص کردن پیچ های گلس برد مرحله پنجم سوراخ کردن محل پیچ های تخته وایت برد مرحله ششم نصب یراق های قبل از نصب وایت برد مرحله آخر نصب خود وایت برد یا گلس برد

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶