نصب تخته وایت برد شیشه‌ای در مکان‌های مختلف

نصب تخته وایت برد شیشه‌ای در مکان‌های مختلف

امکان نصب تخته وایت برد در مکان‌های مختلف وجود دارد چون این تجهیزات اساساً با استفاده از یکی از اصلی‌ترین مصالح طراحی دکوراسیون یعنی شیشه بر اساس متناسب‌سازی این وسیله با همه مکان‌ها طراحی و ساخته شده است. نصب تخته وایت بردهای سنتی که معمولاً از جنس صفحه‌های چوبی یا فلزی ملامین شده هستند در هر مکانی به‌غیراز کلاس‌های آموزشی و اتاق‌های فکر و ازاین‌دست توجیه منطقی ندارد، اما در مورد تخته وایت برد شیشه‌ای چنین محدودیتی وجود ندارد، چون استفاده از شیشه در هر طراحی داخلی مرسوم است و گلس برد هم با هیچ مکان یا سبک خاصی از طراحی منافات ندارد.

تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی  از جمله وسایل کمک‌آموزشی و کاربردی به‌روز است که انواع آن جای ثابتی در مکان‌های مختلف پیدا کرده‌ است. جذابیت‌های کاربردی و ظاهری در کنار امکان نصب راحت و سازگاری این تجهیزات با اکثر دکوراسیون‌های داخلی عمده دلایلی هستند که این جایگاه ویژه را برای این محصولات تعریف کرده است.

انواع تخته وایت برد شیشه‌ای

هیچ‌کس بدش نمی‌آید که به دیوارهای خانه یا مکان کسب‌وکارش کیفیت ظاهری و کاربردی اضافه کند و انواع تخته وایت برد شیشه‌ای هم محصولی است که دقیقاً این امکان را برای کاربرانش مهیا می‌کند. کسانی که یک یا چند گلس برد را بر روی دیوار مکان‌های مختلف نصب می‌کنند، دیوارهایشان را ضمن زیبا کردن به مکانی برای نوشتن، اتصال تصاویر و یا هر فعالیت ثبت و نگارش دیگری تبدیل می‌کنند. تخته وایت برد شیشه‌ای از نظر ابعاد، شکل و رنگ بسیار متنوع هستند و چون به آن‌ها همچون یک عنصر طراحی نگاه می‌شود، متنوع‌تر از انواع سنتی ساخته می‌شوند. تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی، تخته وایت برد شیشه‌ای ساده یا سفید و تخته وایت برد شیشه‌ای مغناطیسی (با اضافه کردن قابلیت اتصال انواع مگنت، تخته‌پاک‌کن و ماژیک تخته وایت برد شیشه‌ای مغناطیسی به انواع گلس برد) متداول‌ترین انواع این محصولات هستند که امکان نصب در مکان‌های مختلف را به‌صورت جداگانه یا در ترکیب با هم ارائه می‌دهند.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای شفاف اینکو گلس برد

نصب تخته وایت برد شیشه‌ای در مکان‌های مختلف

مزایای نصب گلس برد برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی و یادداشت موارد یادآور و ضروری یکی از مهم‌ترین کاربردهای تخته وایت برد است. در اختیار داشتن یک مکان مشخص و مناسب برای این منظور مورد نیاز همه افراد در هر مکانی است و انواع تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی این امکان را بهتر از انواع سنتی وایت برد فراهم می‌کند. نصب وایت بردهای معمولی در مکان‌هایی مثل اتاق خواب یا اتاق‌های معمولی مکان‌های شغلی که بنا به نیاز ساکنانشان نیاز به مکانی برای ثبت و نگارش دارند، توجیه نیست و این به دلیل ظاهر قراردادی و نامطلوب این تجهیزات است. در مقابل، گلس بردها که دارای ویژگی‌های مضاعف طراحی هستند و می‌توانند قراردادهای فضاهای آموزشی را تغییر دهند، انتخاب بهتری برای تخته وایت برد برنامه‌ریزی است. گلس برد برنامه‌ریزی معمولاً نیاز به ابعاد بزرگی ندارد و تنظیمات جداول و قسمت‌های آن هم با توجه به نیاز کاربرانش به‌صورت ثابت یا متغیر قابل تنظیم است.

استفاده از تخته وایت برد مدیریتی

اتاق‌های مدیریت همیشه جزء مهم‌ترین مکان‌هایی است که نصب تخته وایت برد شیشه‌ای یا سنتی در آن مورد توجه قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین دلیل این توجه لزوم انتقال اطلاعات از طرف مدیر واحدها به سایر کارکنان است و انواع وایت برد انتخاب منطقی برای این منظور است. حال اگر به اصل انتقال اطلاعات اصل تأثیرگذاری بهتر را هم اضافه کنیم، در مورد استفاده از تخته وایت برد مدیریتی به‌صورت شیشه‌ای شک نمی‌کنیم. نصب گلس برد در مکان‌های مدیریتی و بهره بردن از مزیت‌های کاربردی و زیبایی شناسانه آن به‌طور غیرمستقیم بر راندمان کاری افراد تأثیر می‌گذارد و فضای لطیف‌تری هم به جلسات توجیهی و انتقال اطلاعات می‌دهد.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر

نصب تخته وایت برد شیشه‌ای در مکان‌های مختلف

امکانات تخته وایت برد چرخ‌دار

در بعضی از مواقع نصب تخته وایت برد شیشه‌ای در برخی از مکان‌ها به دلیل ورود نور از یک یا چند مجرا مخاطره‌آمیز می‌شود. دلیل این امر بازتاب بیشتر نور از سطح برخی از انواع تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی است. راهکار ساده رفع این مشکل استفاده از تخته وایت برد چرخ‌دار شیشه‌ای است که در طول روز جایگاه تخته را به‌راحتی نسبت به شرایط تابش نور تنظیم می‌کند.
استفاده از تخته وایت برد چرخ‌دار امکان استفاده از یک وایت برد را در مکان‌های مختلف فراهم می‌کند و از این نظر که نیازی به نصب ندارد، یک محصول پرتابل به شمار می‌آید.

معیارهای انتخاب تخته وایت برد پسرانه

ویژگی‌های ظاهری انواع گلس برد برگ برنده این محصولات پر تقاضا است و همین موضوع متناسب‌سازی اشکال، ابعاد و رنگ‌های مختلف تخته وایت برد شیشه‌ای را برای سلیقه‌های مختلف راحت‌تر می‌کند. همیشه نقش جنسیت در سلایق مختلف برجسته است و بر روی رنگ‌ها، شکل‌ها و طرح‌های مختلف برچسب می‌زند. یکی از این برچسب‌های سلیقه‌ای، پسرانه یا دخترانه بودن است و در خرید تخته وایت برد شیشه‌ای هم باید به آن توجه شود. طبق معیارهای کلی، رنگ‌های خنثی و سردتر برای تخته وایت برد پسرانه مناسب‌تر است و همین قاعده در مورد انتخاب ماژیک تخته وایت برد شیشه‌ای هم صدق می‌کند.

نصب تخته وایت برد شیشه‌ای در مکان‌های مختلف

کلام آخر

امروزه با توجه به تولید متنوع تخته وایت برد شیشه ای رنگی امکان نصب گلس برد در مکان های مختلف بسیار بالا رفته است چنانچه قصد خرید ونصب انواع تخته وایت برد دارید حتما قبل از نصب وخرید محصول با کارشناسان ما از طریق ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ ارتباط باشید تا بهترین نوع گلس برد انتخاب کنید.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد چرخدار رنگی 360 یا چرخشی
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶