تخته وایت برد شیشه ای شفاف اینکو گلس برد

تخته وایت برد شیشه ای شفاف اینکو گلس برد

تخته وایت برد شیشه ای شفاف را می توان جدید ترین نوع تخته وایت برد دانست. این نوع از تخته ها امروزه به خاطر کیفیت بالا، پاک شدن راحت و زیبایی چشم نوازی که دارند بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته اند محبوبیت این نوع از تخته وایت برد به گونه ای است که بیشتر مدارس، دانشگاه ها، ادارات و تمامی شرکت های که اتاق کنفرانس دارند به دنبال تهیه آن می باشند. بسیاری از افراد تصور می کنند که چون این تخته ها از جنس شیشه می باشند بسیار حساس و شکننده هستند ولی در واقعیت این یک تصور اشتباه می باشد زیرا برای ساخت تخته های وایت برد شیشه ای  شفاف از بهترین و مقاوم ترین شیشه ها استفاده می شود.

بهترین نوع تخته وایت برد شیشه ای باید چه ویژگی های را داشته باشد؟

امروزه بسیاری از افراد این عقیده را دارند که استفاده از وسایل جدید چه در محیط آموزشی و چه در محیط کاری می تواند تاثیرات مثبت زیادی را داشته باشد به همین خاطر در بسیاری از مراکز آموزشی و شرکت های کاری شما به جای سایر انواع تخته های وایت برد تخته های وایت برد شیشه ای شفاف را می بینید. بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن بهترین نوع تخته وایت برد شیشه ای هستند بهتر است بدانید که یک تخته وایت برد خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

همچنین بخوانید
چسپاندن تعمیر تخته وایت برد شکسته

ابعاد مناسب:

یک تخته وایت برد شیشه ای خوب باید ابعاد مناسبی داشته باشد. منظور از ابعاد مناسب یعنی اندازه آن به گونه ای باشد که هم در خانه و هم در آموزشگاه ها و شرکت ها بتوان از آن استفاده کرد.

وزن کم:

یکی دیگر از خصوصیات یک گلس برد  خوب وزن کم آن می باشد زیرا معمولا تخته های وایت برد شیشه ای شفاف در مراکز آموزشی ممکن است جابجایی زیادی داشته باشند. بنابراین وزن کم می تواند یک مزیت برای آن ها باشد.

جنس و رنگ :

در واقع می توان گفت که مهمترین ویژگی بهترین تخته های وایت برد شیشه ای این است که جنس خوب و مقامی را داشته باشد. زیرا اگر یک تخته وایت برد شیشه ای از جنس خوبی ساخته شده باشد به راحتی و بدون برجای ماندن هیچ اثری پاک می شوند. همچنین یکی دیگر از خصوصیات مهم یک تخته وایت برد شیشه ای خوب رنگ مناسب آن می باشد این نوع از تخته در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد اما نوع شفاف آن از همه بهتر است.

تخته وایت برد شیشه ای شفاف

 

انواع تخته وایت برد شیشه ای شفاف

تخته ویت برد شفاف اینکو گلس برد در انواع مختلف به تولید می رسد  در ادامه  به برسی برخی از آن ها پرداختیم:

تخته وایت برد شیشه ای چرخ دار

تخته های وایت برد شیشه ای دارای انواع مختلفی هستند اما می توان گفت که پرکاربرد ترین نوع آن ها تخته وایت برد شیشه ای چرخدار می باشند. این نوع از تخته های وایت برد به خاطر داشتن پایه و چرخ امکان جابجایی آسان را دارند به همین خاطر در بیشتر دانشگاه ها که گاهی اوقات نیاز به جابجایی تخته وایت برد وجود دارد از تخته های وایت برد شیشه ای چرخدار استفاده می کنند. امکان شکستگی و خرابی در این نوع از تخته های وایت برد نسبت به سایر انواع آن بسیار کم تر است.

همچنین بخوانید
8 تا از کاربری های فوق العاده تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی به عنوان بهترین نوع تخته وایت برد شناخته شده اند. استفاده از آهن در ساخت تخته های شیشه ای این امکان را به وجود آورده است که تمامی وسایلی که آهنربا در ساخت آنها به کار رفته است به راحتی بر روی این نوع از تخته ها قرار گیرند به همین خاطر این نوع از تخته ها علاوه بر اینکه یک تخته وایت برد هستند به عنوان تابلو اعلانات نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

تخته وایت برد شیشه ای شفاف

تخته وایت برد شیشه ای رنگی

نوع دیگری از تخته های شیشه ای که کاربرد های متنوعی دارند مدل رنگی آن ها می باشد این نوع از تخته  وایت برد شیشه ای بیشتر در مراکز آموزشی نوجوانان و کودکان مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردی کاملا مشابه با سایر انواع تخته وایت برد های شیشه ای دارند.

تخته وایت برد شیشه ای مشکی

تخته وایت برد مشکی شیشه ای نوعی تخته وایت برد است که از شیشه نشکن  ساخته شده و دارای سطحی مشکی رنگ است. این تخته ها به دلیل ظاهر مدرن و شیک خود، در بسیاری از فضاهای اداری، آموزشی، و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های تخته وایت برد شیشه ای مشکی
  • ظاهری مدرن و شیک
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش
  • قابلیت شستشوی آسان
  • قابلیت نصب آسان
  • زیبایی و جذابیت بیشتر
  • دوام و ماندگاری بیشتر
  • سهولت در تمیز کردن
  • قابلیت نصب در مکان های مختلف
همچنین بخوانید
معرفی تخته وایت برد شیشه ای ریلی

نصب تخته وایت برد شیشه ای

نصب تخته های وایت برد شیشه ای تقریبا حساس تر از سایر انواع تخته های وایت برد است. برای نصب تخته های وایت برد شیشه ای ابتدا باید یک دیواری را انتخاب کنید که سطح کاملا صافی داشته باشد سپس بعد از قرار دادن تخته وایت برد شیشه ای بر روی آن با استفاده از دلر و رولپلاک آن را به دیوار متصل کنید. البته بهتر است هنگام نصب این مدل از تخته وایت برد از عینک و دستکش استفاده کنید درست است که این گونه از تخته ها از شیشه های بسیار مقاومی ساخته شده اند اما هنگام نصب ممکن است با لیز خوردن آن ها از ارتفاع زیاد دچار شکستگی شوند و باعث آسیب رساندن به چشم و دست های نصاب شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶