تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر

تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر

گلس برد یا تخته وایت برد از گذشته تاکنون در مراکز آموزشی، ادارات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. تخته وایت بردها در انواع گوناگونی تولید می شوند که یکی از مدل های آن ها تخته وایت برد شیشه ای است.  

تخته وایت برد شیشه ای همان طور که از اسم آن مشخص است به وسیله شیشه های باکیفیت مانند سوپر کیلر و کریستال ساخته شده و از جذاب ترین و جدیدترین گلس بردها می باشد.   

شیشه های سکوریت هم برای ساخت این نوع گلس بردها استفاده می شوند این نوع شیشه ها بدون موج و صاف تر از دیگر شیشه ها هستند و در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارند.  

تخته وایت برد شیشه ای به صورت رنگی هم تولید می شود و از رنگ های خاصی برای تولید این مدل وایت برد ها استفاده می شود به طوری که این رنگ ها گلوله گلوله نمی شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.  

تخته وایت بردهای شیشه ای از ظاهر زیبایی برخوردار هستند به همین دلیل در محل های مختلف به عنوان بخشی از دکوراسیون محسوب می شوند و کاربردهای گسترده ای دارند. 

تخته وایت برد شیشه ای مشکی

تخته انعطاف پذیر مانند تخته وایت برد های دیگر در ابعاد و رنگ بندی مختلف به فروش میرسند یکی از گلس برهای که به نسبت تخته وایت برد های دیگر با استقبال بیشتری روبرو شده است تخته وایت برد شیشه ای مشکی می باشد .

تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر

کاربرد تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر 

تخته وایت برد شیشه ای کاربرد های فراوانی دارد به عنوان نمونه شرکت های مهندسی، نقشه ها و طرح های مهندسی خود را روی این گلس بردها طراحی می کنند در ادارات و موسسات مختلف از تخته وایت برد استفاده می شود در محیط های آموزشی مانند موسسات آموزشی، دانشگاه ها و مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در منزل هم استفاده می شود و شما می توانید برنامه های ماهانه، هفتگی و روزانه خود را روی گلس برد بنویسید.  

همچنین بخوانید
تخته پاک کن برای وایت برد شیشه ای

برای افزودن زیبایی به کلاس درس، دفتر کار و خانه خود می توانید از وایت برد شیشه ای استفاده کنید، چون ظاهری جذاب دارد.

از دیگر کاربرد های وایت برد شیشه ای می توان به دفتر، کلاس ها، اتاق های بیمارستانی، لابی اداری، استودیوی طراحی و اتاق کنفرانس اشاره کرد.

ابعاد متنوع تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر

تخته وایت برد شیشه ای دارای ابعاد مختلفی می باشد به عنوان نمونه سایز های کوچک آن دارای ابعاد ۴۰ در ۶۰ و   ۸۰ در ۶۰ سانتی متر هستند.

گلس برد های شیشه ای دارای سایزهای متوسط در ابعاد ۱۵۰  در ۱۰۰ سانتی متر و ۱۲۰ در ۸۰ سانتی متر تولید می شوند.  

وایت بردهای شیشه ای بزرگتر که دارای ابعاد  ۲۰۰ در ۱۰۰ و ۱۸۰ در ۱۰۰ سانتی متر هستند در دانشگاه ها، مدارس و شرکت های بزرگ استفاده می شوند.

تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر

ویژگی های تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر 

تخته وایت برد شیشه ای نسبت به گلس برد یا وایت بردهای قدیمی از کیفیت و طول عمر بالاتری برخوردار است.

در برابر ضربه دچار شکستگی و ترک نمی شود؛ چون از مقاومت بالایی برخوردار می باشد به راحتی می توان با ماژیک های معمولی روی آن نوشت.  

تخته وایت بردهای شیشه ای به محیط مورد نظر جلوه ای مدرن می دهند؛ چون بسیار جذاب و لوکس هستند و از کاربردهای گسترده ای برخوردار می باشند.

ضخامت شیشه ای که در ساخت گلس برد شیشه ای استفاده شده حداقل باید ۶ میل باشد تا با ضربه و فشار دچار شکستگی نشود.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای یخچالی چیست چه کاربردی دارد؟

گلس برد شیشه ای با استفاده از شیشه سکوریت ساخته شده است به همین دلیل از استحکام بالایی برخوردار بوده و هنگام ضربه و شکستن برای کاربر خطری ایجاد نمی کند.  

برای این که رفلکس نور به حداقل برسد از چاپ مخصوص سفید کوره ای در پشت وایت برد استفاده می شود تا هنگام استفاده از گلس برد کاربر اذیت نشود. 

قیمت تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر 

قیمت تخته وایت برد شیشه ای بسته به نوع تخته وایت برد و متریالی که در ساخت آن استفاده شده، متفاوت است. گلس برد شیشه ای در ابعاد و مدل های مختلفی تولید می شود به همین دلیل در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.  

 تخته وایت برد شیشه ای در انواع مختلف بدون فریم، فریم دار، ساده، انواع رنگی و غیره ساخته می شود. برخی از مدل های آن به صورت پایه ای هستند از سایر مدل های این نوع گلس بردها می توان به تخته وایت برد بدون چرخ، تخته وایت برد چرخدار و قابل نصب بر روی دیوار اشاره کرد به طور کلی از انواع تخته وایت برد شیشه ای می توان موارد زیر را نام برد:

  •   تخته وایت برد شیشه ای معمولی:

ظاهری ساده و کاملا معمولی دارد و دارای رنگ سفیدی می باشد برای کاربردهای معمولی مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به دیگر مدل ها قیمت مناسب تری دارد.  

  •   تخته وایت برد شیشه ای سکوریتی:

در مقایسه با مدل معمولی آن مقاومت بالاتری دارد و همان طور که از نام آن مشخص است از شیشه سکوریت که نشکن می باشد و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد، ساخته شده و نسبت به مدل معمولی آن قیمت بیشتری دارد.  

  •   تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی:

تمام ویژگی های گلس برد سکوریتی را دارد علاوه بر این از قابلیت مغناطیسی هم برخوردار است به همین دلیل نسبت به دیگر مدل ها کاربردهای بیشتری دارد.  

همچنین بخوانید
آشنایی با ماژیک وایت برد سفید

به عنوان تابلو اعلانات از این مدل استفاده می شود و با استفاده از مگنت می توان روی آن عکس، برنامه روزانه، اطلاعیه ها و غیره را نصب کرد و قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل ها دارد.  

دور قاب این مدل گلس برد از آلومینیوم آنادایز شده ساخته شده و همانند دیگر مدل های گلس برد ابعاد مختلفی دارد به همین دلیل کاربردهای فراوانی پیدا کرده است و در مکان های مختلفی می توان از آن استفاده نمود.

  •   تخته وایت برد شیشه ای چرخ دار:

همان طور که از نام آن مشخص است دارای چرخ می باشد به همین دلیل جا به جایی آن به راحتی انجام می شود برای ساخت پایه های آن از پلاستیک، آهن و آلومینیوم استفاده می شود.  

  •   تخته وایت برد شیشه ای فیلیپ چارت:

این مدل گلس برد دارای پنج عدد چرخ می باشد که این چرخ ها بروی پایه های فلزی بادوام و محکمی قرار گرفته اند.  

برای تغییر ارتفاع، فنری در بدنه اصلی آن وجود دارد تا گلس برد را بتوان به ارتفاع دلخواه رساند از این مدل گلس برد برای نوشتن مطالب و یادداشت ها در کنفرانس ها استفاده می شود در دانشگاه ها و مدارس کاربرد دارد. مربیان ورزشی از آن استفاده می کنند توسط دانشجویان هنر مورد استفاده قرار می گیرد.  

تخته وایت برد شیشه ای انعطاف پذیر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶