تخته وایت برد شیشه ای فیلیپ چارت چیست؟

تخته وایت برد شیشه ای فیلیپ چارت چیست؟

فلیپ چارت ترکیبی عالی بین یک تخته مغناطیسی و یک تکیه گاه است که می توان صفحات کاغذ را به آن وصل کرد، به این معنی که می توانید از آن به عنوان یک دفترچه یادداشت ارائه در مقیاس بزرگتر یا به عنوان یک تخته مغناطیسی استفاده کنید.

فلیپ چارت چه کاربردی دارد؟

رایج ترین نوع فلیپ چارت به شکل سه پایه فلزی است و از ورق های بزرگ کاغذ پشتیبانی می کند. فلیپ‌چارت‌های مجهز به چرخ نیز وجود دارد که حمل و نقل آنها از یک مکان به مکان دیگر بسیار آسان‌تر است. فلیپ‌چارت‌ها از ورق‌هایی با اندازه‌های مختلف، از جمله برگه‌های متعلق به فرمت‌های A1 یا B1 استفاده می‌کنند. از جمله کاربرد های آن می توان به اتصال صفحات کاغذ را به آن، فلیپ چارت مغناطیسی متحرک با ارتفاع قابل تنظیم، قابل شستشو، با پشتیبانی از نشانگرها اشاره کرد.

ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

نشانگرهای مغناطیسی در واقع یک نوع ماژیک تخته وایت برد شیشه ای هستند که هم در محل کار و هم در برخی کلاس های درس ضروری شده اند. مدیران پروژه از این ابزارها برای ارائه ایده های خود در جلسات استفاده می کنند. علاوه بر اینکه نوشتن با آنها بسیار آسان است، به راحتی پاک می شوند. چه گزینه هایی برای انتخاب وجود دارد؟ می‌توانید طیف گسترده‌ای از نشانگرهای وایت برد را در رنگ‌های مختلف و با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف پیدا کنید. با کمک آنها، ارائه های شما بسیار منظم تر و موثرتر خواهد بود. مجموعه هایی وجود دارد که شامل نشانگرهای مناسب برای انواع وایت برد و همچنین برای شیشه یا PVC می باشد. ماژیک های معمولی پس از مدت طولانی استفاده، رنگشان تمایل به محو شدن دارد، اما نشانگرهای مغناطیسی وایت برد با گزینه های ویژه وجود دارد. آنها دکمه ای دارند که جوهر را پمپاژ می کند، بنابراین می توان آنها را بارها و بارها استفاده کرد.

همچنین بخوانید
برای انتخاب تخته وایت برد شیشه ای دخترانه باید به چه نکاتی توجه کرد

تخته وایت برد شیشه ای فیلیپ چارت

ویژگی های تخته وایت برد شیشه ای فیلیپ چارت

  • سطح شیشه ای مغناطیسی نشکن.
  • بسیار آسان برای پاک کردن.
  • با بالاترین مقاومت در برابر لکه، خط و خش.
  • طراحی مدرن و شیک بدون قاب که فضای نوشتن را روی صفحه شیشه ای به حداکثر می رساند.
  • دسته بندی های مختلفی از تابلوها وجود دارد.

انواع فلیپ چارت

بسته به نوع پوشش، فلیپ چارت ها عبارتند از:

  • نوع پلاستیک با روکش لمینت و ملامینه.
  • نسخه فلزی لاکی است.
  • محصولات سرامیکی و شیشه ای.
  • با توجه به روش تثبیت کاغذ، موارد زیر وجود دارد:

مکانیسم چرخاندن بلوک های کاغذی. از نظر ظاهری شبیه یک دفترچه یادداشت با پایه است.
نوع رول. کاغذ را می توان در یک لوله قرار داد.
با توجه به نوع سطحی که اطلاعات روی آن اعمال می شود:

فلیپ چارت کاغذ:

استفاده از این نوع تخته آسان است. اطلاعات را می توان از قبل روی یک تکه کاغذ نوشت. این برای ارائه ها و گزارش های از پیش برنامه ریزی شده مناسب است. در صورت لزوم، در طول رویداد، به راحتی می توان تنظیمات را انجام داد، نقشه ها، اسناد یا جداول را روی یک صفحه خالی اعمال کرد. راز راحتی این نوع تخته ها لوله است. ورق ها به راحتی در آن قرار می گیرند. حمل آنها بدون ترس از باران، برف یا سایر آب و هوای بد راحت است.

فلیپ چارت نشانگر:

این نوع پرطرفدار به طور گسترده در آموزش های گروهی استفاده می شود. نوشتن اطلاعات لازم روی آن راحت است. برای توصیف یا برجسته کردن چیزی مهمتر، می توانید از نشانگرهای چند رنگ استفاده کنید.

همچنین بخوانید
آشنایی با ماژیک وایت برد سفید

فلیپ چارت مغناطیسی:

مزیت آن این است که شما نیازی به صرف هزینه برای موارد دیگر ندارید. تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی  یک بار خریداری می شود. این نوع یکی از تخته وایت برد های گران است.

از آهنربا استفاده می کند. در ساخت آن از پودر ریز مغناطیسی استفاده می شود که در پشت محصول قرار دارد در واقع یک نشانگر مغناطیسی مخصوص پودر را به جلوی تخته می کشد و کاغذ ها و نقاشی ها را روی سطح قابل مشاهده برای مخاطب نمایش می دهد.
فلیپ چارت های نشانگر مخلوط یا مغناطیسی: این نوع تخته وایت برد بر اساس اصل نشانگر و تخته وایت برد مغناطیسی کار می کند. شما می توانید انتخاب کنید که کدام گزینه برای استفاده شما در یک موقعیت خاص مناسب تر است.

تخته وایت برد شیشه ای فیلیپ چارت

چگونه یک فلیپ چارت را انتخاب میکنید؟

در انتخاب یک مدل فلیپ‌چارت ایده‌آل، باید کاربرد آن، دفعات استفاده، مکان استفاده از آن را به ترتیب در خانه، کلاس درس، مهد کودک یا دفتر در نظر بگیرید. می تواند ثابت یا متحرک، استاندارد یا مغناطیسی، در اندازه های مختلف باشد.شما می توانید جهت خرید بهترین نوع تخته وایت برد چرخ دار  مدل فلیپ چارت از طریق شماره: ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ با کرشناسان اینکو گلس در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶