تخته وایت برد چرخدار رنگی 360 یا چرخشی

تخته وایت برد چرخدار رنگی 360 یا چرخشی

سال های زیادی از گچ و تخته در سر کلاس ها می گذرد و شاید در خیلی از مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی، اثری از آن ها نباشد. تخته وایت بردها، توانستند خیلی زود جای خود را در دنیای آموزش و محصولات نوشتاری، باز کنند.

تخته وایت برد شیشه ای، یکی از این محصولات است که چند سالی است به تازگی وارد دنیای ابزار آلات نوشتاری شده است. روز به روز طرفداران این نوع وایت برد، بیشتر می شود.

تخته وایت برد  ۳۶۰ چرخشی

تخته وایت برد شیشه ای رنگی در طرح های پایه دار و چرخشی، همگی برای راحتی استفاده کنندگان تولید شده است. اگر اطلاعات خاصی در مورد تخته وایت برد های پایه دار و چرخدار و تاشو ندارید، و یا نمی دانید تخته وایت برد ۳۶۰ درجه و چرخشی، چیست، حتما این مطلب کوتاه و کاربردی را تا انتها بخوانید. ما در این مطلب، چند عنوان مهم را در مورد تخت وایت برد آماده کرده ایم تا اطلاعات خود را در این زمینه بالاتر ببرید.

تخته وایت برد چرخدار رنگی 360

تخته وایت برد پایه دار

تخت وایت برد پایه دار، نسل جدیدی از وایت بردها می باشد که اکثرا دارای وایت برد شیشه ای هستند. در گذشته، وایت بردها، روی دیوار نصب می شدند و برای این کار، دانشجویان یا دانش آموزان می بایست در همان مکان آموزش می دیدند. اما با پدید آمدن وایت بردهای پایه دار، به راحتی می توان آن ها را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد. تخت وایت برد شیشه ای پایه دار، از محصولاتی است که امروزه در دنیای نوشت افزارها، فروش بالایی دارد. شیشه ها جنس محکم و با دوامی دارند و اکثر این تخته وایت بردها، دارای حالت مغناطیسی هستند. به همین دلیل، استفاده از تخته وایت بردهای پایه دار، بسیار به صرفه تر است.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۴۰*۶۰

تخته وایت برد چرخ دار

تخته وایت برد شیشه ای  چرخ دار به منظور تسهیل در حمل و نقل وایت برد تولید می شوند. سر کلاس های دانشگاه و محل های آموزشی، نمی توان انتظار داشت که یک تخته وایت برد بسیار بزرگ را به راحتی روی دیوار نصب کرد و همه بتوانند آن را ببینند. تخته وایت برد چرخدار، روی پایه نصب می شود و زیر آن ۴ عدد چرخ می تواند آن را به این طرف و آن طرف، حمل کند.

تخته وایت بردهای چرخ دار، مدل های متنوعی دارند. در میان تمام آن ها، تخته وایت برد شیشه ای رنگی، طرفداران بسیار زیادی دارد. تخت وایت برد شیشه ای، دوام بهتری دارد و می تواند به حالت چرخشی، ۳۶۰ درجه بچرخد.

تخته وایت برد چرخدار رنگی 360

تخته وایت برد پایه دار تاشو

تخته وایت برد پایه دار تاشو، به دو صورت وجود دارد. برخی به صورت میز تحریر تاشو هستند که صفحه ی روی آن ها تخت وایت برد است و برخی دیگر هم مانند سایر وایت بردها به صورت ایستاده و پایه دار هستند. گاهی وقت ها افرادی مانند مهندسان و معماران، نیازمند یک نوع وایت بردی هستند که بتوانند مانند میز تحریر، از آن استفاده کنند.

ایستادن روی پا می تواند یکی از مزیت های باشد که منجر به تولید این وایت برد شده است. تسلط برخی از اساتید و دانشجویان روی این وایت بردها خیلی بیشتر است. اگر تخت وایت برد شیشه ای تاشو دارای حالت مغناطیسی هم باشد که چه بهتر. اما اگر هم حالت مغناطیس و چسبندگی نداشته باشد، باز هم به خاطر حالت میز تحریری که دارد، نیازی به چسباندن تخته پاک کن ندارد.

همچنین بخوانید
برای انتخاب تخته وایت برد شیشه ای دخترانه باید به چه نکاتی توجه کرد

نوع دیگری از تخت وایت بردهای تاشو، به صورت دیواری و بزرگ هستند و چند صفحه در کنار هم دارند که به راحتی تا می شوند و حمل آن ساده است. در ضمن، دارای پایه هم می باشند که می تواند جابجایی را ساده تر کند.

این تخت وایت بردها کارایی بیشتری نسبت به سایر وایت بردها دارند. دوام شیشه در آن ها بالاست و اصولا از شیشه های مرغوب در آن ها استفاده می شود. جای کمی می گیرند و به به راحتی تا می شوند.

تخته وایت برد پایه چرخشی

یکی از مشکلات استفاده از تخته وایت بردهای ثابت در کلاس های آموزشی، دیده نشدن مطالب نوشته شده توسط همه ی دانش آموزان است. گاهی وقت ها هم نمی توان به خاطر انعکاس نور، تمام مطالب را دید. بهترین کار برای چنین مواقعی، استفاده از تخته وایت برد پایه چرخشی است. این تخته وایت بردها قابلیت چرخش کامل را دارند.

تخته وایت برد چرخ دار رنگی ۳۶۰ یا چرخشی، دقیقا همین محصول است و خواسته ی اصلی استفاده کنندگان را برآورده می کند. این تخت وایت بردها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای دارند و می توان با چرخاندن آن، امکان دیدن مطالب را برای همه فراهم آورد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶