نحوه نگهداری درست از وایت برد

نحوه نگهداری درست از وایت برد

وایت برد یکی از وسایل پرکاربرد در بحث آموزش است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. شما می توانید انواع وایت برد شیشه ای را در طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده کنید. با این حال برای نگهداری از این محصولات باید اصول خاصی را رعایت کنید که اهمیت بسیار بالایی دارند. در صورتی شما بتوانید اصول نگهداری را به صورت کامل رعایت کنید، نتیجه کار برای شما بسیار عالی خواهد بود و  تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی تا سال های زیادی برای شما دوام می‌ آورد. با توجه به اهمیت بالای این موضوع، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

نحوه نگهداری درست از وایت برد

نکات مهم استفاده از وایتبرد شیشه ای

حال که به اهمیت بالای نگهداری وایت برد شیشه ای پی بردید، حتما برای استفاده کردن از آن قوانین خاصی را دنبال کنید. همانطور که می دانید، خرید وایتبرد شیشه ای مغناطیسی جدید برای شما هزینه هایی در بر دارد پس بهتر است که در نگهداری از وایت برد خود کوشا باشید. اولین عامل مهمی که باید آن را در نظر بگیرید کیفیت وایت برد است.

در حال حاضر این محصول با درجه بندی متفاوتی در حال عرضه است که شما می توانید از بین آن ها بهترین را برای خود انتخاب کنید. با افزایش کیفیت این محصول، مسلما عمر آن نیز بیشتر خواهد بود و شخص از خدمات بهتری در این زمینه برخوردار خواهد شد. اگر شما وایت برد باکیفیت تهیه کنید، مسلما نتیجه به دست آمده برای شما هم بسیار عالی خواهد بود. نکته بعدی که باید آن را در نظر بگیرید،‌ انتخاب درست و اصولی ماژیک شیشه است.

همچنین بخوانید
انواع تخته وایت برد مغناطیسی صادراتی

انتخاب یک ماژیک باکیفیت نقش بسیار زیادی در سالم ماندن وایتبرد شیشه ای دارد. به طور کلی اگر جوهر ماژیک شما مرغوب نباشد، به خوبی از سطح وایت برد پاک نمی شود. همین مشکل باعث ایجاد لک دائمی بر روی وایت برد می شود و ارزش آن را از بین خواهد برد. در چنین وضعیتی شما چاره ای جز تعویض وایتبرد شیشه ای نخواهید داشت. برای اینکه مسائل شما کمتر شود، به شما توصیه می کنیم که حتما از ماژیک گچی یا شیشه ای مناسب استفاده کنید. تجربه نشان داده است که ماژیک های باکیفیت به راحتی از روی وایت برد پاک می شوند که به همین علت مشکلات کمتری را در این زمینه تجربه خواهید کرد.

ترمیم  و تمیز  کردن تخته وایت برد

چنانچه بعد از مدتی از شفافیت گلس برد شما کاسته شد نگران این موضوع نباشید. می توانید با انجام چند مرحله تخته وایت برد شیشه ای خود را به روز اول خود برگردانید

  • – راه  اول :برای شروع کار خوب گلس برد را با دستمال نم دار تمیز کنید سپس با محلول پاک کننده مخصوص تخته وایت برد شیشه ای تمام لکه و اثر ماژیک را از بین ببرید
  • -راه دوم :برای ترمیم و پاک کردن اثر ماژیک های قدیمی روی گلس برد میتوانید ترکیب کمی سرکه با آب را به یک دستمال تمیز آغشته کنید و خوب روی تخته وایت برد بکشید تا تمام لکه ها و اثر ماژیک های مونده وقدیمی از گلس برد محو گردد توجه داشته باید که سرکه را به صورت مستقیم به گلس برد نزنید و در آخر با یک دستمال تمیز دیگر و کمی الکل تخته وایت برد را پاک کنید و بگذاری خشک شود.
همچنین بخوانید
ابعاد 90*170

نقش تخته پاک کن در نگهداری از وایت برد

بسیاری از افراد این را نمی دانند که استفاده از تخته پاک کن باکیفیت نقش مهمی در نگهداری وایت برد دارد. در واقع بررسی ها نشان می دهد که برخی افراد از دستمال های زبر برای پاک کردن وایت برد استفاده می کنند. این کار باعث می شود که ذرات جوهر بر روی سطح وایت برد پخش شوند و آن را کثیف تر می کند. در این حالت پاک کردن این آلودگی ها بسیار سخت می شود و آسیب بسیار زیادی به تخته شیشه ای وارد می شود. نکته بعدی این است که با استفاده از این روش،‌ بر روی وایت برد خط و خش ایجاد می شود. این خطوط به هیچ عنوان قابل ترمیم نیستند و به صورت دائمی بر روی وایت برد باقی می مانند.

از همین رو به شما توصیه می کنیم که در اولین فرصت ممکن برای خرید یک تخته پاک کن باکیفیت اقدامات لازم را انجام دهید. به صورت کلی استفاده از تخته پاک کن‌ های نمدی و ابری بسیار مناسب است زیرا بافت نرمی دارند و چنین مشکلاتی را در وایت برد ایجاد نخواهند کرد. یکی از اشتباهات رایج در هنگام استفاده از تخته پاک کن این است که آن را به صورت خیس شده مورد استفاده قرار دهید. این کار بسیار اشتباه است زیرا باعث ایجاد لکه های دائمی بر روی وایت برد می شود. به صورت کلی خیس کردن تخته پاک کن باعث ایجاد آسیب به ساختار آن می شود و آسیب های جبران ناپذیری وارد خواهد کرد. در صورتی که تمامی این اصول را به صورت دقیق و مو به مو اجرا کنید، کمترین مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

همچنین بخوانید
بررسی نحوه ساخت و طراحی تخته وایت برد شیشه ای

نحوه نگهداری درست از وایت برد

جمع بندی
تمامی محصولات وایت بردی مانند گلسبرد و وایت برد رنگی نیازمند مراقبت و نگهداری هستند. اگر می خواهید که از این تجهیزات برای سال های بیشتری استفاده کنید، باید نحوه به کارگیری آن ها را بیاموزید. مهم ترین روش های حفظ و نگهداری  تخته وایت برد چرخدار و سایر محصولات در این مطلب آورده شدند. بهتر است که از این مطالب کمک بگیرید تا در آینده نیازی به هزینه های مجدد برای خرید گلس برد و تخته سیاه نداشته باشید.

سوالات متداول نحوه نگهداری درست از وایت برد

خرید وایت برد شیشه ای با کیفیت خریداری کنید انتخاب درست و اصولی ماژیک شیشه تهیه تخته پاکن مخصوص وایت برد شیشه ای

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶