تخته وایت برد چرخ دار اینکو

تخته وایت  برد چرخ دار اینکو

تخته وایت برد چیست؟

وایت برد وسیله ای است که دارای سطح وسیعی برای نوشتن  که کاربرد های فراوانی دارد مانند کلاس درس محل کار و… قابل نصب واستفاده است. برای نوشتن بروی تخته وایت برد شیشه ای باید از ماژیک تخته  وایت برد شیشه ای استفاده  شود . ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع تخته وایت برد شیشه ای چرخ دار  آشنا کنیم.

تخته وایت برد پایه دار چرخ دار:

آموزش از قدیم الایام مورد توجه بوده است .برای بهره مندی از آموزش نیازمند ابزاری هستیم تا بتوانیم بهتر پیش برویم در گذشته تخته سیاه وجود داشت اما با پیشرفت علم وایت بردها جای آنها را گرفتند و بخاطر سهولت کار رواج بیشتری پیدا کردند و در انواع مدلها و سایزها ساخته شدند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای خانگی ، آموزشی،مطب های پزشکان،مهدکودک ها،سلف ها و غیره باشند.تخته وایت چرخدار  یکی از نمونه های وایت برد می باشد که چرخهای قفل دار به آن نصب شده است و زمانیکه می خواهیم از آن استفاده کنیم می توان چرخ ها را قفل نمود تا تعادل لازم جهت نوشتن حفظ شود. پروفیل هایی که در پایه های تخته وایت برد چرخ دار  به کار رفته است، با فناوری‌های روز دنیا شکل گرفته اند؛ مقاومت فوق‌العاده بالایی دارند علاوه بر اینها در زیر با سایر قابلیت های آن آشنا می شویم.

قابلیت استفاده برای وایت برد یا گرین برد

قابلیت استفاده دو طرفه از آن که هم بصورت وایت برد می شود استفاده نمود و هم بصورت تخته اعلانات .
طراحی زیبا و مستحکم که با لوله های محکم و پوشش رنگ کوره ای پوشانده شده است.
بکارگیری چرخهای متحرک و قفل دارکه جابجایی تخته وایت برد را بسیار راحت کرده است.

همچنین بخوانید
چگونه ماژیک وایت برد را پررنگ کنیم؟

تخته وایت برد پایه دار متحرک

انواع تخته وایت برد چرخ دار

مجموعه اینکو گلس برد تولید کننده انواع تخته وایت برد چرخدار در ابعاد رنگ بندی مدل های مختلف و به صورت سفارشی تولید میکند در زیر بع معرفی چندی از محبوب ترین گلس برد های چرخدار پرداختیم پس باما همراه باشید .

وایت برد های معمولی :

پوشش تخته وایت برد  شیشه ای چرخ داراز  تخته ام دی اف زده می شود و با توجه به کیفیت رنگ آن به مرور زمان سطح پوشش آن از بین می رود. و در اکثر لوازم تحریرها موجود است و بیشتر جهت مصارف خانگی از آن استفاده می شود.

وایت برد های مغناطیسی:

این نوع وایت بردها امروزه کابرد بیشتری دارد که رنگ روی سطح فلزی را فرا می گیرد. و به دلیل استفاده از ورق آهن و فلز قابلیت جذب آهن ربا را دارد و از تخته پاک کن های مغناطیسی استفاده می شود . هر وسیله دیگری که مگنت یا آهنربا داشته باشد را براحتی می توان روی آن چسباند.لبه های قاب آن از آلومینیوم استفاده شده است. و دارای جای تخته پاک کن و ماژیک است.

وایت برد های سرامیکی:

این تخته ها از جنس سرامیک ساخته شده و برای مراکز آموزشی بهترین گزینه می باشد. دارای صفحه ای ضد خش می باشد که دور قاب آن آلومینیومی می باشد. این وایت بردها ۲۰ سال ضمانت سطح دارند.

تخته وایت تاشو چرخ دار

تخته وایت برد تاشو به عنوان میز وایت برد ، میز طراحی کاربرد دارد . این میز علاوه بر تاشو بودن قابلیت تنظیم ارتفاع دارد یکی از ویژگی های تخته وایت برد  چرخ دار  متحرک بودن آن است که جاب جای را برای شما کاربرانآسان میکند چنانچه  قصد خرید بهترین تخته وایت برد پایه دار تاشو با بهترین قیمت و متناسب بانیاز خودتون رو دارید. اگر دنبال خرید به صرفه از تولیدی و بدون واسطه هستید، کافیه با ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنماییتون کنیم.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۸۰*۱۲۰

گلس برد یا وایت بردهای شیشه ای:

گلس برد تخته ا ی شیشه ای است که دارای صفحه نوشتاری می باشد و خاصیت مغناطیسی دارد .این مدل نسل جدید وایت بردها هستند که با ماژیک های رنگی و سفید می توان روی آنها نوشت.در ساخت آنها از شیشه سکوریت استفاده می شود که در برابر گرما ، خش، لک و ضربه مقاوم هستند و در ابعاد و رنگهای مختلف تولید می شوند. که بنا به دکوراسیون داخلی مکانها از رنگهای مختلف آن میتوان استفاده کرد .امروزه کاربرد گلس بردها در اماکن آموزشی ، سالن های کنفرانس رواج زیادی پیدا کرده است.

تخته وایت برد رنگی

شما میتوانید جهت هماهنگی و دکوراسیون مکان مورد نظر تان از تخته وایت برد شیشه ای رنگی استفاده کنید در ادامه به معرفی محبوب ترین رنگ بندی های گلس برد های چرخ دار می پردازیم.

  • تخته وایت برد مشکی
  • تخته وایت برد قرمز
  • تخته وایت برد آبی
  • تخته وایت برد سفید
  • و…. .

تخته پاک کن گلس برد

تخته پاک کن گلس برد یکی از لوازم جانبی مهم برای تخته وایت برد شیشه ای است. این تخته پاک کن ها معمولاً از جنس اسفنج یا پارچه نرم ساخته می شوند و با استفاده از مایع مخصوص تخته پاک کن، نوشته ها را به راحتی از روی سطح شیشه ای پاک می کنند. گلس برد چرخدار، نوع خاصی از این تخته وایت برد شیشه ای است که دارای یک پایه چرخ دار است. این نوع تخته پاک کن ها، استفاده از تخته وایت برد چرخ دار را آسان تر می کنند و نیازی به خم شدن برای پاک کردن نوشته ها نیست.

در اینجا چند نکته برای استفاده از تخته پاک کن گلس برد چرخ دار آورده شده است:

  • از تخته پاک کن به صورت دورانی روی سطح گلس برد بکشید.
  • برای پاک کردن نوشته های قدیمی یا چسبیده، ممکن است نیاز باشد که چندین بار از تخته پاک کن استفاده کنید.
  • بعد از استفاده از تخته پاک کن، آن را با آب بشویید و خشک کنید.
همچنین بخوانید
گلس برد پرتابل

با استفاده صحیح از تخته پاک کن گلس برد چرخ دار، می توانید نوشته های روی تخته وایت برد شیشه ای خود را به راحتی و بدون آسیب رساندن به سطح شیشه ای پاک کنید.

قیمت انواع تخته وایت برد

قیمت تخته وایت برد تاشو با توجه به نوع متریال سفارشی شما متفاوته. به طور کلی خرید تخته وایت برد به نوع شیشه استفاده شده در ساخت وپایه چرخ تخته وایت برد بستگی دارد.

خرید وایت برد پایه دار

اینکو گلس تولید کننده انواع تخته وایت برد شیشه ای در نظر دارد برای راحتی بیشتر در خرید انواع گلس برد با قیمتی مناسب پیشنهاد مکنند به صورت مستقیم از طریق شماره: ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ زیر  با ما در تماس باشید تا انواع تخته وایت بر متناسب با نیاز شما بهتون معرفی کنیم .

سوالات متداول تخته وایت برد چرخ دار اینکو

قیمت تخته وایت برد تاشو با توجه به نوع متریال سفارشی شما متفاوته. به طور کلی خرید تخته وایت برد به نوع شیشه استفاده شده در ساخت وپایه چرخ تخته وایت برد بستگی دارد.
اینکو گلس تولید کننده انواع تخته وایت برد شیشه ای در نظر دارد برای راحتی بیشتر در خرید انواع گلس برد با قیمتی مناسب پیشنهاد مکنند به صورت مستقیم از طریق شماره: ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ زیر با ما در تماس باشید تا انواع تخته وایت بر متناسب با نیاز شما بهتون معرفی کنیم
مجموعه اینکو گلس برد تولید کننده انواع تخته وایت برد چرخدار در ابعاد رنگ بندی مدل های مختلف و به صورت سفارشی تولید میکند وایت برد های معمولی چرخ دار وایت برد های مغناطیسی چرخ دار تخته وایت تاشو چرخ دار وایت برد های سرامیکی چرخ دار تخته وایت برد رنگی چرخ دار تخته وایت برد فیلیپ چارت

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶