لیست ابعاد تخته وایت برد شیشه ای

لیست ابعاد تخته وایت برد  شیشه ای

امروزه در اغلب مدارس دولتی، خصوصی و آموزشگاه ها از تخته وایت برد یا همان تخته سفید استفاده می شود.
این تخته ها جایگزین تخته سیاه هایی هستند که بسیاری از بزرگسالان خاطرات خوبی از آن ها دارند.
تخته های وایت برد امروزه در ابعاد و انواع مختلفی تولید می شوند در این محتوا ما سعی کرده ایم لیست ابعاد تخته وایت برد  شیشه ای درمدل های مختلف آن را برای شما شرح دهیم.

معرفی تخته وایت برد

تخته وایت برد، تخته ای است که برای نوشتن بر روی آن از ماژیک استفاده می شود. صفحه اصلی آن از جنس فلز و دیگر ورق هایی که خاصیت مغناطیسی دارند، ساخته شده است.
حال که معرفی تخته وایت برد برای شما انجام شد در این جا می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که زهوار به کار رفته در تولید این نوع تخته ها باعث شده، طول عمر بالایی پیدا کنند. وایت برد دارای زهوار آلومینیوم و ام دی اف بوده، زهوار آلومینیوم عمر بالاتری نسبت به زهوار ام دی اف دارد؛ ولی از زیبایی کمتری برخوردار است.

لیست ابعاد تخته وایت برد شیشه ای

انواع  تخته وایت برد

از انواع مدل های گلس برد  می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

مدل ساده:

این نوع وایت بردها هیچ گونه امکانات جانبی ندارند و کاملا ساده هستند. این مدل ها وایت بردها بر روی دیوار نصب می شوند یا پایه دار هستند.
مدل شیشه ای: از زیباترین نمونه های این نوع محصولات است و نسبت به دیگر مدل ها قدرت نمایش بالاتری دارد. ماژیک نوشتاری را به راحتی بیشتری می توانید روی این نمونه تخته وایت برد حرکت دهید. سطح صیقلی آن در برابر سایش و ضربه مقاوم است.

همچنین بخوانید
چگونه ماژیک وایت برد را پررنگ کنیم؟

تخته وایت برد مغناطیسی:

قابلیت جذب آهنربایی دارد؛ یعنی می توانید تخته پاک کن، ماژیک و غیره را روی آن با آهن ربا بچسبانید.

مدل هوشمند:

دارای تکنولوژی های مخصوص دنیای آموزشی و کتابت است و از قلم های مخصوص به جای ماژیک برای نوشتن بر روی این نوع مدل تخته ها استفاده می شود. برای این مدل تخته های وایت برد درگاه های گوناگونی تعبیه شده که موجب گردیده، امکان ورود اطلاعات به صور مختلف روی آن وجود داشته باشد.

مدل سرامیکی:

این مدل تخته وایت برد ضد لکه و ضد سایش است لذا اگر نگران پاک نشدن نوشته ها بر روی تخته هستید باید به خرید مدل های سرامیکی اقدام کنید بر روی سطح این مدل تخته های وایت برد از انواع ماژیک می توانید، استفاده نمایید. ‌

لیست ابعاد پر استفاده و پر فروش

تخته های وایت برد در سایزهای مختلفی تولید می شوند از لیست ابعاد پر استفاده و پرفروش آن ها می توان به ابعاد ۹۰*۱۷۰، ۶۰*۱۲۰، ۱۰۰*۱۲۰، ۴۰*۶۰، ۵۰*۷۰، ۱۰۰*۲۰۰، ۹۰*۱۵۰، ۹۰*۱۲۰، ۸۰*۱۰۰ و ۹۰*۶۰ اشاره کرد. این نوع تخته ها در مکان های آموزشی، محیط های اداری و غیره استفاده می شوند به همین دلیل سایزهای مختلفی دارند.
از ابعاد پرفروش و پر سرچ تخته های وایت می توان سایز ۹۰*۱۷۰، ۶۰*۱۲۰، ۱۰۰*۱۲۰ را نام برد.

تخته وایت برد شیشه ای دیواری

تخته وایت برد شیشه ای یکی از انواع گلس برد یاتخته وایت برد شیشه ای  دیواری به دلیل جلوه خاص، امکانات و مزایای که دارد محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. این مدل محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد؛ لذا بهترین گزینه برای مراکز آموزشی و دفتر کار است. تخته وایت برد شیشه ای به وسیله شیشه نشکن  مقاوم و نازک ساخته شده است.
امکان تهیه آن در رنگ های مختلف وجود دارد برای افزایش مقاومت این مدل ها در پشت آن ها ورق فلزی استفاده شده و همین صفحه فلزی پشت کالر برد موجب شده، خاصیت مغناطیسی پیدا کند.

همچنین بخوانید
بهترین نوع ماژیک گلس برد

 

این نوع گلس برد ها در مکان هایی که نیاز به کار برد نوشتاری است مانند دفاتر اداری، مراکز آموزشی و منازل استفاده می شوند.
این نمونه تخته وایت بردها از شیشه های سکوریت یا همان شیشه های حرارت دیده ساخته شده اند به همین مقاومت و طول عمر بالایی دارند.
از ویژگی های بهترین وایت برد شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهم ترین و اصلی ترین ویژگی گلس برد شیشه ای کیفیت و ضخامت شیشه به کار رفته در آن است که شیشه باید حداقل ضخامت آن ۶ میل باشد. تا هنگام ضربه و فشار دچار شکستگی نشود.

در تولید آن حتما باید از شیشه سکوریت استفاده شود تا استحکام بالایی پیدا کند. اگر شیشه گلس برد با ضربه خیلی محکم شکسته شد، پودر شدن شیشه باید برای کاربر خطری ایجاد نکند.
برای این که رفلکس نور به حداقل برسد باید از چاپ مخصوص سفید کوره ای در پشت وایت برد استفاده شود؛ چون رفلکس نور در وایت بردی که پشت آن چاپ نشده، زیاد می شود و کاربرد دچار دید بد، سرگیجه و دوبینی می گردد.

لیست ابعاد تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای پرتابل

یکی از مدل های ، تخته وایت برد شیشه ای پرتابل است این مدل گلس برد به راحتی قابلیت جمع شدن دارد؛ یعنی کاربرد میتواند آن را جمع کند و از یک محیط به محیط دیگر ببرد. شما می توانید، وایت برد تاشو را به راحتی تا کنید و در کیف خود قرار دهید.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۹۰*۱۵۰

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

هنگامی که در پشت گلس برد از ورقه فلزی استفاده شود، موجب خواهد شد تخته وایت برد خاصیت مغناطیسی پیدا کند. تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی روی سطح آن از شیشه نشکن استفاده شده و پشت آن ورق های فلزی به کار برده شده؛ لذا می توان ماژیک تخته تخته وایت برد  ، پاک کن و کاغذ را با آهن ربا روی سطح تخته وایت برد چسباند.

لیست ابعاد تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد چرخ دار

امروزه در مکان های مختلفی مانند سلف ها، مهدکودک ها، مطب های پزشکان، محیط های آموزشی، منازل و غیره از تخته وایت برد استفاده می شود. به همین دلیل این نوع محصولات در انواع مختلفی تولید می شوند، یکی از این مدل ها تخته وایت بردچرخ دار است که به آن چرخ های قفل دار نصب شده و هنگام نوشتن می توان چرخ های آن را به هم قفل کرد تا تخته وایت برد تکان نخورد و به راحتی نوشتن روی آن انجام شود.
در ساخت پایه های این مدل تخته وایت برد از پروفیل که مطابق با فناوری های روز دنیا ساخته شده، شکل می گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶