انواع تخته وایت برد مغناطیسی صادراتی

انواع تخته وایت برد مغناطیسی صادراتی

امروزه استفاده از وایت برد در فضاهای آموزشی به طور گسترده ای رواج یافته است که باید به آن توجه داشته باشید. در حال حاضر انواع مختلفی از وایت بردها در حال ارائه هستند که هر کدام از آن ها در نوع خود اهمیت دارند.  تخته وایت برد شیشه ای  مغناطیسی صادراتی  یکی از این محصولات درجه یک است که طرفداران زیادی دارد. به طور قطع شما با خرید این محصول می توانید به راحتی از این ابزار بهره ببرید.

تخته وایت برد شیشه ای  صادراتی

تخته وایت برد شیشه ای  صادراتی زیاد تفاوتی با دیگر گلس برد ها ندارد فقط از بهترین متورال و با دقت بالا توسط کارشناس منتاژ می شود تا بتواند بهترین را به خریدار ارائه کند.

تخته وایت برد شیشه ای چرخ دار

تخته وایت برد چرخدار یکی از پرکاربردترین وایت برد های است برای پایه چرخ دار نصب می شود قابلیت جابجای دارد و یک از دلایل انتخاب کاربران از این گلس بر تنوع در انتخاب پایه مناسب خود است.

انواع تخته وایت برد مغناطیسی صادراتی

انواع پایه وایت برد شیشه ای چرخ دار

گلس برد های چرخ دار را می توان در پایه های مختلف نصب کرد در ادامه به شرح انواع پایه های آن می پردازیم.

پایه وایت برد گردان چرخدار

برای اینکه بتوانید به خوبی از تخته وایت برد شیشه ای  مغناطیسی استفاده کنید، حتما باید آن را در جای مناسب خود قرار دهید. خوشبختانه در حال حاضر پایه وایت برد گردان چرخدار بهترین ابزاری است که می توانید از آن بهره ببرید. در صورتی که قصد دارید جابجایی وایت برد را به سادگی انجام دهید، به طور قطع این مورد می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. طبق بررسی هایی که تا به حال صورت گرفته است، پایه وایت برد گردان در بسیاری از مراکز آموزشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین بخوانید
ماژیک مخصوص وایت بردهای شیشه ای

از آنجایی که این سازه از نظر مقاومت بسیار عالی عمل می کند، به آسانی وایت برد بر روی آن قرار می گیرد. در صورتی که می خواهید جابجایی وایت برد برای شما آسان شود، حتما از این راهکار عالی به سود خود بهره ببرید. بررسی ها این مورد را اثبات کرده است که پایه وایت برد چرخان نسبت به سایر نمونه ها از اهمیت بالاتری برخوردار است که شما هم می توانید به صورت ویژه از‌ آن بهره ببرید.

پایه تخته وایت برد تک پایه

استفاده ازگلس برد  می تواند به شکل های مختلفی انجام شود که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. در واقع این موضوع در پایه تخته وایت برد نیز به خوبی مشخص است که شما باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید. در حال حاضر این پایه ها به شکل های مختلفی عرضه می شوند که نمونه تک پایه آن از اهمیت خاصی برخوردار است. همانطور که از نام این محصول مشخص است، در آن فقط از یک پایه استفاده شده و کل گلس برد بر روی آن قرار می گیرد. یکی از مزایای این پایه وایت برد این است که فضای کمتری را اشغال می کند. در این حالت شما قادر خواهید بود که از این وایت برد به بهترین شکل ممکن برای خود بهره ببرید.

تخته وایت برد شیشه ای رنگی

همان طور که در بالا اشاره شد تخته وایت برد در انواع مختلف تولید می شود تخته وایت برد شیشه ای رنگی نیز مدت است بسیار محبوب و پرفروش است در انواع رنگ بندی و ابعاد گوناگون توسط مجموعه اینکو گروپ به تولید می رسد.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد 45*45

خرید انواع گلس برد

امروزه خرید گلس برد توسط افراد زیادی انجام می شود که این مورد نشان دهنده محبوبیت بالای این محصول است. از همین رو شما می توانید که برای خرید این محصول دست به کار شده و آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. با توجه به تنوع بالایی که در این بخش وجود دارد، حتما بهترین گزینه را برای خود یافته و آن را انتخاب کنید.

انواع تخته وایت برد مغناطیسی صادراتی

سخن پایانی
وایت برد شیشه ای مغناطیسی یک ابزار آموزشی بی نظیر است که می توان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد. در صورتی که شما نمونه پایه دار این وایت برد را خریداری کنید، به طور قطع نتیجه بسیار خوبی را به دست خواهید آورد. این وایت برد از نظر قیمت و کیفیت بسیار مناسب است و شما را تا سال ها از خرید دوباره بی نیاز خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶