تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای

تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای

برای استفاده بهتر و بالا بردن کارایی گلس برد یا همان تخته وایت برد شیشه ای، تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای بسیار تاثیر گذار بوده و نقش مهمی ایفا می کنند. با این تجهیزات استفاده از تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی بسیار راحت تر می شود و دوام آن نیز بیشتر خواهد شد. با کمک تجهیزات جانبی و در دسترس بودن تمام لوازم مورد نیاز کارایی تخته بالا می رود.

تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای

در ادامه این مقاله سعی داریم شما را با لوازم جانبی گلس برد آشنا کنیم. با دانستن کارایی تجهیزات جانبی اهمیت آن ها را بیشتر درک خواهید کرد.

ماژیک مخصوص گلس برد

به خاطر ضخیم بودن جنس شیشه تخته وایت برد شیشه ای باید از ماژیک های مخصوصی برای نوشتن بر روی آن استفاده کرد. ماژیک تخته وایت برد شیشه ای به گونه ای است که دارای جوهر پررنگی است و بر روی گلس برد به راحتی نمایان خواهد بود. جوهر این ماژیک های مخصوص به آسانی پاک خواهد شد و اثری از آن به روی تخته وایت برد نمی ماند.

از این ماژیک ها می توان برای نوشتن روی تخته وایت برد شیشه ای رنگی نیز استفاده کرد. رنگ این ماژیک ها به صورت واضح روی تخته وایت برد شیشه ای رنگی مشخص است.

همچنین بخوانید
انواع مختلف ماژیک گچی

تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای

تخته پاک کن خوب مخصوص

برای پاک کردن نوشته ها روی گلس برد مسئله مهمی که وجود دارد، انتخاب تخته پاکن مناسب است. سطح این تخته وایت برد ها از شیشه می باشد و برای تمیز کردن آن باید دقت داشته باشید که از چه تخته پاکنی استفاده می کنید. تخته پاکن مخصوص گلس برد نوشته ها را طوری از روی صفحه پاک می کند که آسیبی به آن وارد نشود. اما اگر از دیگر تخته پاکن ها استفاده کنید، ممکن است شیشه آن دچار خط و خش شود.

علاوه بر اینها تخته پاک کن وایت برد شیشه ای با تخته پاکن نامناسب کیفیت آن را پایین می آورد. تخته پاکن های مخصوص دارای آهنربا بوده و می توان آن را به راحتی روی تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی قرار داد تا در دسترس باشد.

روکش وایت برد چیست؟

امروزه تخته وایت برد ها در انواع مختلف ساخته میشوند ورق های گلس برد نیز با پیشرفت تکنولوژی توسط شرکت های تولید کننده منتاژ میشود.

انواع ورق های پر مصرف در تخته وایت برد

در زیر به معرفی چند ورق پر کاربرد در ساخت تخته وایت برد اشاره شده است.

  • -ورق مغناطیسی
  • -ورق سرامیکی
  • -ورق فرمیکا

مگنت های مغناطیسی

یکی دیگر از تجهیزات جانبی مگنت تخته وایت برد شیشه ای است . در واقع مگنت های مغناطیسی تکه کوچکی آهن ربا درون یک روکش پلاستیکی است. برای قرار دادن یک سری لوازم با وزن کم مانند برگه های آموزشی و یا نشانه گذاری روی تخته از این مگنت ها استفاده می شود. مگنت ها به هیچ وجه آسیبی به تخته وایت برد شیشه ای وارد نمی کنند. جدا کردن مگنت از گلس برد به راحتی صورت می گیرد و اثری روی تخته بجا نمی گذارد.

همچنین بخوانید
انواع تخته وایت برد مغناطیسی صادراتی

حروف و اعداد مغناطیسی

از کاربردی ترین لوازم جانبی تخته وایت برد شیشه ای می توان به حروف و اعداد مغناطیسی اشاره کرد. از این حروف و اعداد استفاده های زیادی می شود. از متداول ترین کاربرد های آن آموزش کودکان است. افراد زیادی برای یادگیری بهتر کودک خود از این حروف و اعداد استفاده می کنند، یا حتی در مدارس نیز از آنها بهره می برند. اما غیر از کاربرد آموزشی برای مسائل دیگر همچون نشان دادن تقویم و یا نشانه گذاری از آن ها استفاده می شود.

نگهدارنده ماژیک ها

یکی از مسائل مهم برای کسانی که با تخته وایت برد سرو کار دارند، دسترسی راحت به ماژیک ها است. پراکنده شدن ماژیک مخصوص گلس برد و یا افتادن آن روی زمین موجب بی نظمی و کلافگی خواهد شد. اما با وجود نگهدارنده ماژیک ها دیگر لازم نیست هر بار به دنبال جایی برای قرار دادن ماژیک باشید. این نگهدارنده ماژیک ها روی تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی قرار می گیرند و علاوه بر نظم بخشیدن به وسایل راحتی دسترسی شما را نیز فراهم می کنند.

محلول تمیز کننده مخصوص تخته وایت برد شیشه ای

سطح گلس برد را می توان با تخته پاکن مخصوص به خوبی تمیز کرد. اما گاهی نیاز است تا صفحه تخته وایت برد شیشه را به طور کامل از لکه های که روی آن به مرور زمان ایجاد شده پاک نمود. محلول های تمیز کننده مخصوصی وجود دارند که با کمک آن ها تخته وایت برد شیشه ای مانند حالت اولیه شفاف خواهد شد.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای سفارشی چیست چه مزیایی دارد!

به این نکته توجه داشته باشید، با وجود این که محلول تمیز کننده کمک می کند تا گلس برد به طور کامل تمیز شود، اما نباید بیش از حد از آن استفاده کرد؛ زیرا استفاده مکرر از آن سبب آسیب به تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی می شود و روی کیفیت آن اثر می گذارد. سعی کنید هر چند وقت یک بار با فاصله زمانی مناسب گلس برد را با محلول تمیز کننده پاک کنید.

تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای

کلام آخر 

در این مقاله به کاربرد انواع تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای پرداختیم اگر قصد خرید انواع تخته وایت برد شیشه ای ولوازم جانبی آن را داشتید می توانید به صورت آنلاین محصول مدن نظر خود را خریداری کنید.

سوالات متداول تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای

ماژیک مخصوص گلس برد تخته پاک کن مخصوص مگنت تخته وایت برد شیشه ای حروف و اعداد مغناطیسی نگهدارنده ماژیک ها محلول تمیز کننده مخصوص تخته وایت برد شیشه ای روکش وایت برد مخصوص تخته وایت برد
به کاربردن از تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای به کاربر این امکان را میدهد تا راحت تر از گلس برد استفاده کند و باعث افزایش طول عمر تخته وایت برد شیشه ای میشود.
ماژیک مخصوص گلس برد تخته پاک کن مخصوص محلول تمیز کننده تخته وایت برد شیشه ای

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶