بررسی نحوه ساخت و طراحی تخته وایت برد شیشه ای

بررسی نحوه ساخت و طراحی تخته وایت برد شیشه ای

نوشتن و تکرار هر متن و تصویری در واقع باعث تقویت حافظه می شوند و میزان ماندگاری مطالب در حافظه کوتاه مدت را بیشتر می کند و همچنین مانع از بین رفتن سلول های خاکستری مغز در سنین بالا می شود. یکی از ابزارهای آموزشی و همچنین تمرینی از حدود ۱۰۰ سال گذشته و یا حتی بیشتر تخته های وایت برد هستند، که در نمونه های مختلف طراحی و تولید شده و سپس روانه بازار می شوند. این نمونه ها به شما کمک می کنند، که فرآیند یادگیری و آموختن در هر سنی آسان تر صورت بگیرد و حتی در معرفی مشاغل نیز کاربرد کاملا گسترده ای دارند. یکی از نمونه های جدید و شناخته شده دنیا تخته وایت برد شیشه ای می باشد، که محبوبیت بسیار گسترده ای در حال حاضر دارد.

ابزارهای ساخت تخته وایت برد شیشه ای:

این محصول به راحتی قابل طراحی و تولید می شود و شما باید از بهترین متریال مصرفی استفاده کنید، تا تخته وایت برد شما عمر مفید بیشتر داشته باشد و به راحتی دچار مشکلات گوناگون و خرابی نشود. تمامی وسیله هایی که جهت ساخت گلس برد لازم است، به راحتی می توانید از مراکز مختلف حضوری و آنلاین تهیه کنید. عمدتا جنس شیشه ای که برای این محصول انتخاب می کنید، نقش موثری دارد و شما باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

همچنین بخوانید
ابعاد 100*120

نحوه ساخت تخته وایت برد شیشه ای

روش ساخت تخته وایت برد:

برای ساخت این محصول ابتدا ابعاد و همچنین ضخامت آن مورد بررسی قرار می گیرد و طرح اولیه طراحی می شود و سپس مواد اولیه خریداری و فرآیند ساخت آغاز می شود. در تمامی مراحل ساخت شما باید نکات ریز و درشت را به دقت اجرا کنید، تا مشکل خاصی ایجاد نشود. سپس در گام بعدی مواد اولیه خریداری شده و قسمت پایه برش داده می شود، طول و عرض هر نمونه با دیگری متفاوت می باشد و سپس به روش های مختلف اجزای تخته وایت برد به یکدیگر متصل می شود.

ساخت تخته وایت برد مغناطیسی:

از دیگر نمونه های محبوب و پرطرفدار بازار تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی می باشد، که شما تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید و همچنین با گذشت زمان کیفیت این محصول به هیچ وجه افت نمی کند. در مرحله اول وسایل مورد نیاز مثل قسمت پایه و ورق های مغناطیسی خریداری می شوند و در گام دوم تمامی اجزا برش خورده و در محل مناسب قرار می گیرند و در مرحله آخر محصول بررسی و بسته بندی می شود.

انواع تخته وایت برد:

این محصول انواع مختلفی دارد و شما مطابق با نیاز و سلیقه مشتری خود نمونه مناسب را می توانید خریداری کرده و از آن استفاده را کنید. از نمونه های جدید و محبوب بازار می توان به تخته وایت برد شیشه ای رنگی، تخته وایت برد چرخدار، تخته وایت برد مغناطیسی و همچنین تخته وایت برد دیواری اشاره کرد، تمامی این محصولات در نوع خود بی نظیر هستند و همچنین می توانند بسیاری از کارهای روزمره شما را آسان تر کنند و همچنین به کمک یک تخته پاک کن درجه یک تمامی رد ماژیک ها را به راحتی و آسانی در کمتر از چند ثانیه می توانید پاک کنید. تمامی این تخته های وایت برد از نظر قیمت نیز تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای لولایی

راهنمای نصب تخته وایت برد شیشه ای:

این محصول نیز مانند نمونه های دیگر به راحتی قابل نصب می باشد و شما با نصب اصولی و دقیق می توانید از مشکلات احتمالی که می تواند ایجاد شود، به راحتی جلوگیری کنید، نصب این تخته وایت برد جذاب به راحتی حتی توسط افراد غیر حرفه ای می تواند صورت بگیرید و پس از نصب شما می توانید تا مدت ها از آن استفاده کنید.

نحوه ساخت تخته وایت برد شیشه ای

ضخامت تخته وایت بردهای شیشه ای با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد و شما باید هنگام خرید به این نکته توجه کرده و محصولی را انتخاب کنید، که مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و در آینده می تواند کارایی بیشتری برای شما مشتریان عزیز هر نظر داشته باشد. این محصول به نسبت نمونه های قبلی به روز تر می باشد و از نظر قیمت تفاوت چندان چشم گیری با دیگر تخته وایت بردهای جدید ندارد و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. همچنین این محصول هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمی کند و جنس شیشه به کار رفته در آن اگر از نوع شیشه نشکن  درجه یک باشد، به هیچ عنوان با کوچک ترین ضربه ای دچار شکستگی و یا هیچ مشکلی دیگر نخواهد شد. تخته وایت برد شیشه ای به راحتی در هر مکانی مثل محیط های آموزشی قابل استفاده می باشد. نمونه های شیشه ای رنگ از نظر ظاهری نیز بسیار شیک هستند و هارمونی هر محیطی را که مد نظر شما باشد، را می تواند بهتر از قبل بکند و این یک ویژگی مثبت به شمار می آید.

همچنین بخوانید
چه تخته وایت بردی برای اتاق مدیریت مناسب است؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶