تخته وایت برد شیشه ای اینکو

تخته وایت برد شیشه ای اینکو

تخته وایت برد شیشه ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

تخته وایت ‌برد شیشه‌ای نسل جدید وایت‌ بردها هستند که نسبت به وایت‌ بردهای قدیمی مقاوم‌تر، شیک‌تر و پرکاربردتر هستند. کالر بردها در منازل، مراکز آموزشی، دفاتر اداری و سایر مکان‌هایی که نیاز به تخته یا برد نوشتاری دارند کاربرد دارد. استفاده از تخته وایت برد شیشه‌ای به خصوص شیشه وایت‌ برد مشکی که می‌توان ‌با ماژیک سفید بر روی آن نوشت روز به روز در حال افزایش است.
ادامه مطلب

آیا وایت برد شیشه ای و گلس برد تفاوتی دارند؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف این امکان فراهم شده است که بتوان از شیشه به عنوان سطحی برای نوشتن استفاده کرد. وایت برد های ساخته شده از جنس شیشه که به نام های مختلفی مانند وایت برد شیشه ای، تخته وایت برد شیشه ای، گلس برد و کالربرد و... شناخته میشوند در مراکز مختلفی کاربرد دارند.
ادامه مطلب

افزایش طول عمر تخته وایت برد شیشه ای

یکی از مواردی که در هنگام خرید تخته وایت برد شیشه ای دارای اهمیت بسیار زیادی میباشد مدت زمانی است که میتوان بدون کاهش کیفیت سطح تخته وایت برد شیشه ای از آن استفاده نمود. این موضوع تا جایی اهمیت پیدا میکند که قابلیت افزایش طول عمر تخته وایت برد شیشه ای، بر روی قیمت تخته وایت برد شیشه ای نیز اثر میگذارد.
ادامه مطلب

شرکت اینکو  با بیش از ۱۰ سال سابقه در حوزه وایت برد شیشه ای ، وایت برد شیشه ای مغناطیسی، وایت برد رنگی ، وایت برد چرخدار و همین طور انواع گلس برد، تخته های شیشه ای و تخته های شیشه ای مشکی و اکسسوری هایی از جمله ماژیک های شیشه و کچی آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد.

شرکت اینکو درصدد است که بتواند مشابه محصولات خارجی در حوزه وایتبرد و گلس بردها را با بهترین کیفیت و قیمت به شما عرضه کند.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶