آیا وایت برد شیشه ای و گلس برد تفاوتی دارند؟

آیا وایت برد شیشه ای و گلس برد تفاوتی دارند؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنایع مختلف این امکان فراهم شده است که بتوان از شیشه به عنوان سطحی برای نوشتن استفاده کرد. وایت برد های ساخته شده از جنس شیشه که به نام های مختلفی مانند وایت برد شیشه ای، تخته وایت برد شیشه ای، گلس برد و کالربرد و… شناخته میشوند در مراکز مختلفی کاربرد دارند. تا جایی که میتوان گفت یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز هر محیطی که با نوشتن سر و کار دارند تخته وایت برد شیشه ای میباشد.

جنس تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

برای ساخت تخته وایت از جنس شیشه بخصوص وایت برد شیشه ای رنگی از شیشه های سکوریت نازک و مقاوم ،در رنگ های مختلفی مثل مشکی آبی قرمز و… توسط مجموعه اینکو با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب تولید می شود . برای مقاوم شدن شیشه وایت برد و خاصیت مغناطیسی بودن به گلس برد از ورق فلزی استفاده می شود.

مراکزی مانند سازمان های دولتی و خصوصی، مدارس، شرکت ها و حتی افرادی که به صورت دورکاری کار میکنند مشتریان همیشگی تخته وایت برد شیشه ای محسوب میشوند.

به صورت کلی میتوان گفت یک گلس برد با کیفیت دارای کاربردهای بسیاری میباشد.

کاربردهایی مانند یاداشت کردن موارد مختلف از جمله ایده هایی که در سر دارید، برنامه کاری، قرارها و… تنها بخشی از قابلیت های یک گلس برد را شامل میشود و شما میتوانید از گلس برد برای انجام کارهای زیر نیز استفاده کنید.

آیا وایت برد شیشه ای و گلس برد تفاوتی دارند؟

کاربردهای متنوع گلس برد اینکو:

  • استفاده از گلس برد به عنوان تابلوی اعلانات
  • میتوانید از گلس برد برای افزایش زیبایی محیط و با هدف طراحی دکوراسیون استفاده کنید
  • گلس بردها میتوانند به عنوان دیوارهای کاذب استفاده شوند
  • و…
همچنین بخوانید
چسپاندن تعمیر تخته وایت برد شکسته

امروزه با یک جستجوی ساده میتوانید وایت بردهای شیشه ای را پیدا کنید که دارای کیفیت متفاوت، رنگبندی متنوع، ابعاد مختلف و حتی جنس متفاوتی باشند. اینکو به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید گلس برد در ایران شناخته می شود و محصولات این شرکت امروزه در بسیاری از محیط ها مورد استفاده می شود.

دانشگاه ها، مراکز آموزش زبان، مدارس و سایر محیط های آموزشی می توانند از گلس برد اینکو استفاده داشته باشند. این محصول با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود و می توان گفت که برای تجهیز کلاس ها و محیط های آموزشی یکی از بهترین محصولات عرضه شده در بازار به شمار می رود. در نظر داشته باشید که گلس برد  برای محیط های آموزشی در ابعاد بزرگ و به صورت ثابت یا متحرک در بازار عرضه می شود و خریداران قادر هستند که بر اساس نوع نیاز خود، بهترین محصولات را ثبت سفارش کرده و خریداری کنند.

در چنین شرایطی به دلیل بالا بودن تنوع محصولات تخته وایت برد شیشه ای تشیخص گلس برد شیشه ای با کیفیت از گلس برد بی‌کیفیت بدون داشتن دانش کافی به سختی قابل انجام است.

یکی از مواردی که میتواند در کیفیت ساخت وایت برد شیشه ای اثرگذار باشد جنس شیشه ای است که برای تولید وایت برد شیشه ای از آن استفاده شده است.

معمولا وایت بردهای شیشه ای را با ۳ نوع شیشه مختلف تولید میکنند که هرکدام از این شیشه ها کیفیت متفاوتی را ارائه میدهند.

تخته وایت برد مغناطیسی

با توجه به این که تخته وایت برد  شیشه ای مغناطیسی یکی از پرفروش ترین محصولات حال حاضر بازار است.
وایت برد مغناطیسی شیشه ای دارای قاب شکیل و زیبا به ضخامت ۲ سانتی متر از جنس آلومینیم اکستروژن آنادایز شده که علاوه بر زیبایی ظاهری، ضد خش و مقام است، تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی اینکو به دست کارشناسان کاربلد وحرفی واز مترال با کیفیت ومقرون به صرفه تولید میشود.

گلس برد اینکو، مناسب برای دفاتر کاری و استارتاپ ها

ایده پردازی، بیان آن چه که در ذهن دارید یا یادداشت نویسی بر روی گلس برد می تواند راهی بسیار مناسب برای ارتباط و تعامل افراد در دفاتر کاری به شمار رود. علاوه بر آن، گلس برد برای محیط های مربوط به جلسات کاری نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید مورد استفاده قرار گیرد. از این روی می توان گفت که یکی از مهم ترین کاربردهای مفروض برای گلس برد اینکو، استفاده در محیط های کاری است. به خصوص در محیط های استارتاپی که ایده پردازی، خلاقیت و ارتباط با یکدیگر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، این محصولات می توانند از عملکرد بسیار بالایی برخوردار باشند.

همچنین بخوانید
بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

گلس برد اینکو و یادداشت نویسی راحت تر فریلنسرها

تفاوتی ندارد که به عنوان یک فریلنسر در منزل کار می کنید یا محیط کاری جداگانه ای دارید، در هر صورت نیازمند آن هستید که از یک گلس برد استفاده کنید تا یادداشت نویسی موقت و یادداشت نویسی روزانه را داشته باشید. به عنوان یک برنامه نویس می توانید از این محصول برای ایجاد نقشه راهی موقت استفاده کنید. به عنوان یک طراح گرافیک می توانید مراحل انجام کارها را یادداشت کنید و در نهایت می توان گفت که گلس برد اینکو می تواند راهی بسیار مناسب برای بیان آن چه که در ذهن دارید به شمار رود. پس با خیال راحت نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام کنید.

آیا وایت برد شیشه ای و گلس برد تفاوتی دارند؟

شیشه های استفاده شده در شکت اینکوبرای ساخت گلس برد شامل این سه مورد میشود:

  • گلس بردهای ساخته شده با شیشه فلوت
  • گلس بردهای ساخته شده با شیشه سوپر کلیر
  • گلس بردهای ساخته شده با شیشه کریستال

تمامی گلس بردهای اینکو از شیشه های سوپر کلیر و کریستال ساخته میشوند.

چرا سیاست تولید گلس برد با کیفیت با استفاده از متریال بالا انجام می شود؟ باید در نظر داشته باشید که این سری از محصولات می توانند پاک شوندگی بسیار آسانی را در پی داشته باشند. همین مسئله باعث می شود که کاربران بتوانند به راحتی از این محصول استفاده داشته باشند. همچنین سطح مغناطیسی این سری از محصولات به سادگی در دسترس شماست تا بتوانید تخته پاک کن و سایر تجهیزات مخصوص را می توانیم بر روی این محصول متصل می شوند و شما قادر هستید با خیال راحت از این کالا استفاده داشته باشید. در نهایت باید گفت که این محصول بر اساس تمامی استانداردهای روز دنیا تولید شده است و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در صورتی که می خواهید بیشتر در خصوص ویژگی های گلس برد های تولید شده توسط اینکو بدانید، در ادامه ما را همراهی کنید.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای شفاف اینکو گلس برد

 

تفاوت های گلس برد و وایت برد

گلس برد ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و شما می توانید از این محصولات به عنوان جایگزین  تخته وایت برد و وایت برد شیشه ای استفاده داشته باشید. طول عمر بالاتر و امکان تولید این سری از محصولات به صورت مغناطیسی در کنار مقاومت بالا در برابر خط و خش را می توان از مهم ترین ویژگی های این محصول دانست. در نظر داشته باشید که این محصول بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده است و خریداران قادر هستند در تمامی ابعاد نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام کنند. همچنین نباید از یاد برد که تنوع مدل های گلس برد تولید شده توسط اینکو بسیار بالا بوده و شما قادر هستید بدون مشکل از این محصول استفاده داشته باشید. در نهایت نیز باید گفت که گلس برد های تولید شده توسط اینکو برای تمامی محیط ها، اعم از محیط های آموزشی، محیط های کاری و شخصی می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود.

طول عمر بالا، جذابیت ظاهری و قابلیت استفاده در تمامی محیط ها باعث شده است تا کاربران بتوانند بدون مشکل از این محصول استفاده داشته باشند. تولید گلس برد با بالاترین کیفیت باعث می شود تا کاربران بتوانند بدون مشکل از این محصول استفاده داشته باشند.

کارشناسان فروش اینکو گلس برد برای مشاوره در انتخاب محصول با توجه به نیاز شما در خدمت شما هستند. برای تماس با کارشناسان فروش میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.
۰۲۱۶۶۱۷۶۸۴۰ – ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲

آیا وایت برد شیشه ای و گلس برد تفاوتی دارند؟

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶