گلس برد سوپرکلیر

گلس برد سوپرکلیر

بکارگیری یک گلس برد سوپر کلیر در محیط کار یا دفتر شخصی شما مسلما این فرصت را به شما می دهد که برنامه ریزی های خود را همواره به خاطر داشته باشید. از طرفی دیگر با یادداشت موارد مهم برای اعضا تیمتان سبب می شوید این موارد به آنها یادآوری شود. ولی از سویی بایستی در نظر داشته باشید که موارد بکارگیری تخت وایت برد شیشه ای خیلی وسیع تر از آن چیزی است که بیان شده است و این ابزار ها در جاهای متنوعی کارایی دارند. موارد بکارگیری متنوع از این کالا ها سبب شده تا اقسام متنوعی از گلس برد با خصوصیات ویژه به بازار وارد شوند. این گوناگونی زیاد یاری رسانده که هنگام خرید این ابزار ها تصمیمات عاقلانه ای بگیرید.

همانطور که می دانید گلس برد سوپر کلیر یکی از از اقسام وایت برد شیشه ای می باشد در این صورت بهتر است نخست یک آشنایی جامع با این محصول پیدا کنید. بکارگیری شیشه جهت وایت برد این اجازه را به شما می دهد که روال نوشتن و تمیز نمودن تخته را خیلی راحت تر سپری کنید. وجود اقسام متنوع شیشه در بازار سبب می شود که بتوانید با توجه به سطح توقع و نیاز های خود انتخاب مناسبی داشته باشید. یکی از اقسام شیشه های بکار برده شده جهت ساخت گلس برد رنگی یا عادی که سطح کیفی خیلی زیادی دارد، شیشه های سوپر کلیر می باشند.

گلس برد سوپرکلیر

گلس برد سوپر کلیر چیست؟

گلس برد سوپر کلیر همانطور که از نامش مشخص است یک صفحه نوشتاری شیشه ای می باشد. این صفحه شیشه ای حاوی خاصیت مغناطیسی می باشد. این گلس برد ها ابزاری کاربردی و نمونه نوینی از برد های نوشتاری هستند با این اختلاف که از شیشه های سکوریت ظریف و مستحکم و در رنگ های مختلفی تولید می شوند. روی این تخته وایت برد های شیشه ای سوپر کلیر با ماژیک های سفید یا رنگی می توان نوشت. با مونتاژ فلز در قسمت پشتی این وایت برد ها، هم خواص مغناطیسی پیدا می کنند هم استقامتشان چند برابر می شود. این مدل وایت برد ها می توانند بهترین جایگزین برای وایت بردها دیگر باشند.

فواید گلس برد سوپر کلیر

اغلب این پرسش پیش می آید که به چه دلیل بایستی از گلس برد سوپر کلیر با وجود بازتاب نوری که به وجود می آورد استفاده کرد؟ جهت جواب به این پرسش لازم است تنها به فواید این محصول بپردازیم که عبارتند از:

  • نخستین فایده ای که می توان جهت تطبیق با سایر تخت وایت برد ها مدنظر گرفت ، شکل حرفه ای، نوین و جذاب آن می باشد.
  • راحتی در تمیز کردن و پاکیزه نگه داشتن این کلیر برد در قیاس با سایر تخته وایت برد ها که پس از بازه زمانی دستخوش لکه هایی می شوند که پاک شدنی نیستند.
  • از فوائد گلس برد سوپر کلیر می توان به استقامت بالای آن اشاره کرد. این گلس برد ها در مقابل ضربه و خط و خش در قیاس با تخته های فلزی که در بازه زمانی اندکی به علت ضربه ای کوچک خط و خش روی آن ها ایجاد می شود، مستحکم تر می باشند.
  • عدم رسوخ ماژیک بر روی صفحه برعکس سایر صفحات
  • تخته های شیشه ای برخلاف تخته های ساخته شده دیگر بازیافت می شوند و دوستدار محیطی زیست می باشند.
  • از دیگر فواید گلس برد سوپر کلیر می توان به انعطاف در تولید این مدل تخته ها از لحاظ گوناگونی رنگ ، طراحی شکل آنها و … اشاره کرد.
  • تطبیق و حفظ همخوانی مصالح شیشه با سایر مصالح ها و نوع سبک طراحی دیزاین

گلس برد مغناطیسی

تخته وایت برد های شیشه ای امروزه بسیار پر فروش شده است در انواع دیواری و پرتابل در ابعاد و رنگ های مختلف تولید می شود این گلس برد ها با خاصیت مغناطیسی هم توسط مجموعه اینکو گروپ با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می شود تخه وایت برد شیشه ای مغناطیسی پرکاربرد تر از دیگر گلس برد ها است زیرا به کار بر این امکان را می دهد که به آسانی تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای ، مثل مگنت  تخته وایت برد ، تخته پاکن و… را برای دسترسی بهتر بروی گلس برد مغناطیسی قرارداد.

گلس برد سوپرکلیر

طریقه نصب گلس برد

جهت نصب گلس برد بایستی مراحل متنوعی را سپری کنید که عبارتند از:

اندازه گرفتن عرض گلس برد

در این وهله به منظور اینکه بتوانید مکان قرار گیری پیچ ها را معلوم کنید بایستی عرض گلس برد را اندازه بگیرید. پس از آن مکان واقع گیری پیچ ها را به صورتی مشخص کنید که پس از نصب گلس برد سوپر کلیر کاملا هموار و یکنواخت بر روی دیوار واقع شود.

با توجه به عرض تخته وایت برد شیشه ای بایستی تعداد پیچ مدنظر را معلوم نموده و پس از آن عرض تخته را تقسیم بر شمار پیچ ها نموده تا مکان دقیق واقع گیری هر پیچ را به دست بیاورید.

تشخیص مکان قرار گیری پیچ ها

جهت نصب گلس برد سوپر کلیر بایستی از پیچ و رولپلاک استفاده نمایید تا بتوانند استقامت لازم جهت حفظ گلسبرد را در دسترس شما قرار دهند. با توجه به اندازه گرفتن مرحله پیشین بایستی مکان هر پیچ را معلوم نموده ، آن را نشانه گذاری نمایید و در نتیجه به وسیله دریل ، نواحی مدنظر را سوراخ نمایید.

توجه نمایید که اشتباه در این وهله امکان دارد سبب شود که پس از نصب، تخته وایت برد شیشه تراز نباشد و نامتوازن به چشم آید. همچنین در این وهله فراموش نکنید که در پی مته هایی باشید که با سایز پیچ هم خوانی داشته باشند.

پیچ کردن گلس برد به دیوار

در این مرحله بایستی گلس برد تهیه شده را در مکان مناسب که سوراخ کاری شده ، بگذارید. جهت نصب کردن آسان تر این ابزار می توانید یک میز یا محصولی مشابه را در قسمت تحتانی تخته وایت برد شیشه ای بگذارید تا روال پیچ کردن آن برای شما آسانتر باشد.

تراز کردن وایت برد شیشه ای

این که وایت برد شیشه ای پس از نصب و راه اندازی صاف و به بیانی تراز باشد برای ما بسیار حائز اهمیت است. بدین جهت بایستی این نکته خیلی مهم را فراموش نکنید که پیش از سفت کردن پیچ های تخته وایت برد حتما در قسمت فوقانی آن یک تراز قرار دهید و از هموار و تراز بودن آن پس از نصب اطمینان حاصل نمایید.

 ابعاد گلس برد سوپر کلیر اینکو

در این بخش به انواع سایز های گلس برد سوپر کلیر  تولیدی شرکت اینکو  می بردازیم به شرح زیر می باشد:

  • گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۸۰*۱۰۰
  • گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۸۰*۱۲۰
  • گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۱۰۰*۲۰۰
  • گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۴۰*۶۰
  • گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۷۰*۹۰
  • گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۴۵*۴۵
  • گلس برد سوپر کلیر اینکو با ابعاد ۱۰۰*۱۲۰

شما می توانید نسبت به بودجه وفضای ای که دارید نسبت به خرید بهترین نوع  گلس برد اقدام کنید.

قیمت گلس برد اینکو

قیمت گلس برد سوپر کلیر اینکو با توجه به عوامل متنوعی نسبت به سایر تخته وایت برد ها گرانتر است. یکی از فاکتور هایی که سبب شده این مدل گلس برد گرانتر باشد سطح کیفی عالی آن می باشد. از عوامل موثری که در قیمت این محصول اثر می گذارد می توان به سایز آن اشاره کرد. هر چه اندازه آن بزرگتر باشد مسلما قیمت آن هم بالاتر می باشد. حالت مغناطیسی بودن این گلس برد باعث شده که قیمت آن بالاتر باشد.

موسسه اینکو با بیشتر از ۱۰ سال پیشینه در حیطه گلس برد سوپر کلیر ، تخته  وایت برد چرخدار، تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی و … اقسام اکسسوری های متنوع از جمله ماژیک های شیشه و گچی آماده خدمت رسانی به شما هموطنانی گرامی می باشد. موسسه اینکو می خواهد بهترین محصولات را با بهترین سطح کیفی و بهترین قیمت در اختیار شما  خریدار گلس برد بگذارد.

گلس برد سوپرکلیر

سوالات متداول گلس برد سوپرکلیر

قیمت گلس برد سوپر کلیر اینکو با توجه به عوامل متنوعی نسبت به سایر تخته وایت برد ها گرانتر است به عوام مختلفی هم بستگیدارد مانن نوع مترال استفاده ششده در ساخت واندازه گلس برد سوپر کیلیر
نخستین فایده ای که می توان جهت تطبیق با سایر تخت وایت برد ها مدنظر گرفت ، شکل حرفه ای، نوین و جذاب آن می باشد. راحتی در تمیز کردن و پاکیزه نگه داشتن این کلیر برد در قیاس با سایر تخته وایت برد ها که پس از بازه زمانی دستخوش لکه هایی می شوند که پاک شدنی نیستند. از فوائد گلس برد سوپر کلیر می توان به استقامت بالای آن اشاره کرد. این گلس برد ها در مقابل ضربه و خط و خش در قیاس با تخته های فلزی که در بازه زمانی اندکی به علت ضربه ای کوچک خط و خش روی آن ها ایجاد می شود، مستحکم تر می باشند.
اندازه گرفتن عرض گلس برد تشخیص مکان قرار گیری پیچ ها تشخیص مکان قرار گیری پیچ ها تراز کردن وایت برد شیشه ای

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶