گلس برد پرتابل

گلس برد پرتابل
گلس برد پرتابل ابعاد 90*170

ابعاد ۹۰*۱۷۰

گلس برد پرتابل ابعاد 60*120

ابعاد ۶۰*۱۲۰

گلس برد پرتابل ابعاد 100*120

ابعاد ۱۰۰*۱۲۰

امروزه استفاده از گلس بردهای مختلف برای آموزش بسیار رواج پیدا کرده است و افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

نکاتی در مورد گلس برد پرتابل

استفاده از گلس برد پرتابل برای شما که میخواهید که به راحتی کار آموزش خود را پیش ببرید بهتر است که از  این گلس برد استفاده کنید.

خوشبختانه در حال حاضر شاهد آن هستیم که انواع مختلفی از گلس بردها در حال عرضه است که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

بر همین اساس در این مطلب بیشتر به معرفی گلس برد پرتابل خواهیم پرداخت پس تا انتها با ما همراهی کنید.

تخته وایت برد شیشه ای پرتابل

گلس برد فیلیپ چارت

تخته وایت برد فلیپ چارت یکی از بهترین محصولاتی است که می توان در ادارات از آن استفاده کرد.

به این مورد گلس برد مدیریتی نیز گفته می شود که از نظر کاربرد نیز در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

شاید برای شما جالب باشد که در سالیان اخیر میزان درخواست ها برای خرید فیلیپ چارت ها بسیار افزایش یافته است.

به همین علت به شما توصیه می کنیم که حتما از گلس برد فلیپ چارت به صورت حرفه ای و درجه یک استفاده کنید. این نوع از وایت بردهای شیشه ای بر روی یک سه پایه قرار می گیرند.

همچنین بخوانید
معرفی میز نقشه کشی مناسب معماران وآرشیتکت + انواع ومزایا

معمولا مدیران شرکت ها و مجموعه های مختلف برای جلسه با کارکنان خود از این ابزار فوق العاده استفاده می کنند.

خوشبختانه عرضه این محصول نیز به طور قدرتمندی ادامه دارد که هر کس می تواند با توجه به نیاز خود برای خرید اقدام کند.

طی سالیان اخیر شاهد آن هستیم که کاربرد گلس برد فلیپ چارت برای افراد زیادی مشخص شده است. از همین رو استفاده درست و مرتب از آن می تواند شما را تا سال ها از انجام خرید دوباره در این بخش بی نیاز سازد.

گلس برد پرتابل چرخدار

به طور کلی گلس بردها به دو شکل مختلف ثابت یا پرتابل ساخته می شوند که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. اگر کار شما به گونه ای است که باید تند تند مکان وایت برد شیشه ای را تغییر دهید، حتما سعی کنید که از گلس برد پرتابل چرخدار بهره ببرید.

این نوع از وایت بردها با کمترین انرژی جابجا می شوند و نیازی به نگرانی زیاد در این مورد نخواهد بود.

بر اساس آمارهایی که تا امروز منتشر شده است، شاهد آن هستیم که میزان درخواست مشتریان برای خرید گلس برد پرتابل افزایش پیدا کرده است.

نکته جالب این است که برخی از گلس برد ها قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند. با این حال برخی از نمونه ها نیز چنین قابلیتی ندارند که باید به آن توجه کافی داشته باشید. این محصولات از نظر کیفیت نیز در درجه بندی های مختلفی ساخته می شوند. به همین علت دست شما از این نظر کاملا باز خواهد بود. بر همین اساس همواره تلاش کنید که با یک برنامه ریزی درست و هدفمند بهترین خرید را با توجه به نیاز خود انجام دهید.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد رومیزی چیست چه کاربردی دارد؟

تخته وایت برد شیشه ای پرتابل

تخته وایت برد شیشه ای پرتابل رنگی

یکی از جذابیت های تخته وایت برد شیشه ای این است که در رنگ بندی متنوعی تولید می شود. به همین علت از شما درخواست می کنیم که حتما به رنگ دلخواه خود نیز توجه داشته باشید. از آنجایی که رنگ یک موضوع سلیقه ای است، هر کس باید با توجه به نیاز شخصی خود خرید را انجام دهد. گلس برد پرتابل در رنگ سفید بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است. با این حال شما این فرصت را خواهید داشت که رنگ های دیگر را نیز برای خود خریداری کنید. در حال حاضر عرضه این محصولات در بهترین کیفیت و با تعداد بالا صورت می گیرد پس از این فرصت طلایی به سود خود استفاده کنید.

قیمت تخته وایت برد شیشه ای پرتابل

عوامل زیادی بر روی قیمت تخته وایت برد شیشه ای پرتابل تاثیر می گذارند که باید آنها را به درستی بررسی کنید. به طور مثال سایزو خاصیت مغناطیسی می تواند بر روی قیمت آن تاثیرگذار باشد. همچنین نباید فراموش کرد که شرکت های زیادی در حال تولید و عرضه این محصولات هستند. به همین علت هر کدام از این شرکت ها قیمت های خاصی را برای محصولات خود مشخص می کنند. به طور قطع برندهای شناخته شده تر قیمت بالاتری دارند.

تخته وایت برد شیشه ای پرتابل

خرید گلس برد


خرید گلس برد پرتابل یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال تخته ای با کیفیت بالا و قابل حمل هستند. گلس بردهای پرتابل از شیشه سکوریت ساخته شده اند که بادوام و مقاوم در برابر خراش است.
آنها همچنین دارای یک پایه چرخدار هستند که حمل و نقل آنها را آسان می کند.
هنگام خرید گلس برد پرتابل، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت، از جمله اندازه، ضخامت شیشه، قابلیت مغناطیسی و قیمت.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد 45*45

سخن پایانی

گلس برد پرتابل یک ابزار آموزشی حرفه ای است که می توان از آن در مکان های مختلفی از جمله ادارات، سازمان ها و آموزشگاه ها استفاده کرد.

خوشبختانه این محصول دارای تنوع بسیار بالایی است که شما می توانید با توجه به نیاز خود برای خرید آن اقدام کنید. خوشبختانه امکان خرید ارزان و باکیفیت برای تمامی افراد مهیا شده است.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶