مگنت تخته وایت برد چیست؟

مگنت تخته وایت برد چیست؟

تخته سیاه یکی از وسایل سنتی آموزشی کلاس های حضوری بوده که از آن برای نوشتن مطالب استفاده می شود. تخته سیاه یک وسیله هر چند کاربردی، اما پر دردسر بود. این وسیله به دلیل اینکه شما باید از گچ برای نوشتن بر روی آن استفاده می کردید، خاک گچ کثیفی بسیار زیادی به همراه داشت و نیاز شدیدی به نظافت داشت. از این رو، تخته سیاه جای خود را به تخته وایت برد داد.

یکی از کاربردی ترین لوازمی که در کلاس های آموزشی می توانید پیدا کنید، تخته وایت برد است. این تخته که کمک دست بسیاری از معلمان و آموزگاران است، این قابلیت را دارد که بارها بر روی آن بنویسید و پاک کنید. اما گاها ممکن است پیش آمده باشد که نیاز داشته باشید تکه ای کاغذ، پوستر و یا یک وسیله دیگر را موقتا بر روی تخته نگه دارید و موقعی که به آن نیاز دارید، آن را جدا کنید. اینجاست که مگنت تخته وایت برد به کمک شما می آید.

تخته وایت برد از چه چیزی ساخته شده است؟

تخته وایت برد از یک تخته چوبی که بر روی آن یک ورقه فلزی با رنگ سفید شفاف قرار گرفته شده ساخته شده است. عموما این ورقه فلزی از آهن صیقلی است که دور آن آلومینیوم قرار داده شده تا گوشه ها نیز صاف باشد.
شما با استفاده از ماژیک تخته وایت برد شیشه ای می توانید بارها بر روی تخته وایت برد بنویسید. خاصیت این ماژیک این است که شما می توانید بارها بر روی اجسام صیقلی بنویسید و سپس با استفاده از یک دستمال و یا پاک کن تخته وایت برد آن را پاک کنید. این مسئله باعث می شود تا بارها از آن استفاده کنید، بدون اینکه هیچ گونه گرد و خاکی داشته باشد.

همچنین بخوانید
معرفی بهترین شرکت های معتبر تولید کننده تخته وایت برد شیشه ای

مگنت وایت برد

مگنت چیست

مگنت تخته وایت برد یک  آهنربا است که به یک قطعه پلاستیکی متصل شده که به جهت جداسازی راحت آهنربا طراحی شده است. مگنت به شما این امکان را می دهد که کاغذ ها و بنر ها را به راحتی به تخته وایت برد و یا گلس برد مغناطیسی متصل کنید و آن را نیز به راحتی جدا کنید.حال بهتر است بدانید  آهنربا چیست ؟ می توان  به زبان ساده اینگونه بیان کرد جسمی است که میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند و برخی فلزات مانند آهن و نیکل را به خود جذب می‌کند. هر آهنربا دو ناحیهٔ متمایز به نام «قطب» دارد که در آن‌ها شدت میدان مغناطیسی آهنربا بیشتر از سایر نقاط آن است. یکی از قطب‌ها را «قطب شمال» (یا «قطب شمال‌یاب») و دیگری را «قطب جنوب» (یا «قطب جنوب‌یاب») می‌نامند. مگنت ها طراحی بسیار ساده ای دارند و قیمت آنها نیز ناچیز است. اما با این حال بسیار کاربردی هستند و می توانید برای کار های مختلف و نگه داشتن لوازم با وزن کم بر روی تخته وایت برد از آنها استفاده کرد. مگنت ها هیچ گونه خراش و یا اثر دیگری بر روی تخته وایت برد نمی گذارند و از آنها می توان روی انواع تخته وایت برد ها از جمله تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی نیز استفاده کرد.

انواع مگنت تخته وایت برد شیشه ای

مگنت ها با بدنه‌ای شفاف و مات تولید می شوند جلوه بی‌نظیری دارند که به آنها مگنت تخته وایت برد شیشه ای با آهنربا قدرتمند گفته می شود. این مگنت ها جزو پرکاربردترین و پرفروش ترین ها هستند.

  • مگنت های معمولی
  • مگنت های دایره ای رنگی مات
  • مگنت های دایره ای رنگی شفاف (طرح شیشه ای)
  • مگنت های طرح پین
  • سایر مگنت ها با طرح های متفاوت
همچنین بخوانید
شیشه سکوریت یا شیشه نشکن چیست؟

مگنت ها چه کاربردی دارند؟

کاربرد مگنت تخته وایت برد شما به وسیله مگنت می توانید کاغذ های کوچک و بزرگ را به تخته وایت برد شیشه ای بچسبانید. برای مثال، یک قرار کاری، یک لیست کار روزانه، یک لیست خرید و یا یک نکته را می توانید در کنار یک نوشته به وسیله کاغذ بر روی تخته وایت برد بچسبانید.

از این وسیله می توانید استفاده های زیادی کنید. تنها محدودیت برای استفاده، خلاقیت شما و ذهن شماست. اشکال مختلفی برای مگنت ها طراحی شده تا بتوانید استفاده های زیادی داشته باشید. برای مثال،مگنت به شکل پین نیز طراحی شده که از آن برای علامت گذاری بر روی نقشه استفاده می شود.

مگنت ها برای چه نوع تخته وایت بردی مناسب است؟

شما ازمگنت ها می توانید بر روی انواع تخته وایت برد استفاده کنید. مگنت ها می توانند به هر چیزی که خاصیت مغناطیسی دارد و یا فلزی است متصل شود. برای مثال، شما می توانید این وسیله کاربردی را به یخچال خانه بچسبانید و کاغذ هایی که یادداشت های شما را دارد، به یخچال بچسبانید.

مگنت تخته وایت برد چیست؟

مگنت ها چه مزیتی نسبت به دیگر وسایل دارند؟

مهم ترین مزیت مگنت ها این است که می تواند برای مدت طولانی استفاده شوند، بدون اینکه هیچ گونه اثری از خود به جا بگذارند. عموم وسایلی مانند کاغذ برچسب دار به خوبی نمی چسبند و یا اگر خوب بچسبند، بعد یک مدت اثر چسب بر روی وسیله میماند. بنابراین، اگر وسیله فلزی دارید و قصد دارید تا یک قطعه کاغذ را به آن بچسبانید، رمگنت بهترین گزینه برای شماست.

همچنین بخوانید
چسپاندن تعمیر تخته وایت برد شکسته

قیمت مگنت تخته وایت برد

مگنت ها قیمت بسیار پایینی دارند و هزینه خرید آنها بسیار ناچیز است. مگنت ها در بسته های با تعداد مختلف عرضه می شوند و یک بسته ۶ تایی از آنها قیمت حدود ۲۵ هزار تومانی دارد. البته بسته های با تعداد بیشتر و یا برخی مگنت ها وجود دارند که با توجه به ابعاد، کارایی آنها و یا ساختا آنها قیمت بالاتری نیز دارند، اما همچنان هزینه ای که برای آنها خواهید کرد، بسیار ناچیز است.

خرید مگنت تخته وایت برد شیشه ای

حال که اطلاعاتی در مورد انواع مگنت ها به دست آورید چنانچه قصد خرید این وسیله جانبی پرکاربرد درا دارید می توانید هم به صورت عمده و تکی مگنت دلخواه خود را خریداری کنید کافیست از طریق شماره های ۰۲۱۶۶۱۷۶۸۴۰ ، ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 

سوالات متداول مگنت تخته وایت برد

مگنت ها قیمت بسیار پایینی دارند و هزینه خرید آنها بسیار ناچیز است. مگنت ها در بسته های با تعداد مختلف عرضه می شوند و یک بسته ۶ تایی از آنها قیمت حدود ۲۵ هزار تومانی دارد. البته بسته های با تعداد بیشتر و یا برخی مگنت ها وجود دارند
مهم ترین مزیت مگنت ها این است که می تواند برای مدت طولانی استفاده شوند، بدون اینکه هیچ گونه اثری از خود به جا بگذارند.
شما ازمگنت ها می توانید بر روی انواع تخته وایت برد استفاده کنید. مگنت ها می توانند به هر چیزی که خاصیت مغناطیسی دارد و یا فلزی است متصل شود.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶