چه تخته وایت بردی برای اتاق مدیریت مناسب است؟

چه تخته وایت بردی برای اتاق مدیریت مناسب است؟

در محیط های آموزشی و در  شرکت های  مختلف همچنین مراکز مختلف، استفاده از تخته وایت برد کاربرد های متعددی دارد. این تخته ها جایگزین تخته سیاه و گچ های گذشته شده اند. استفاده از گچ و تخته سیاه با مشکلات زیادی همراه بود. استفاده مداوم از این وسایل باعث بروز مشکلات تنفسی متعددی برای آموزش دهندگان می شود. به مرور زمان استفاده از تخته وایت برد های فلزی روی کار آمدند که استفاده از آن ها بسیار ساده و بی دردسر می باشد. همچنین پاک کردن مطالب نوشته شده بر روی آن نیز بسیار راحت است و مشکلی را به وجود نخواهد آورد.

چه تخته وایت بردی برای اتاق مدیریت مناسب است؟

تخته وایت برد ها با تجهیزات جانبی مهمی مانند تخته پاکن ، مگنت تخته وایت برد همراه هستند که جهت پاک کردن راحت مطالب روی تخته به کار می رود. این مگنت ها همان طور که از نامشان مشخص است، شامل یک آهنربای قوی هستند که در داخل یک قطعه ی پلاستیکی قرار داده می شود.

تخته وایت برد ها دارای انواع مختلفی هستند که در اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های ساده و معمولی این تخته را تخته وایت برد مدیریتی می نامند که در ادارات و مراکز مختلف کاربرد های بسیاری دارند.
رنگ این تخته ها معمولا سفید است که باعث وضوح بالای مطالب نوشته شده بر روی آن ها خواهد شد. از جنس های مختلفی نیز برای ساخت تخته وایت برد مدیریتی استفاده می شود که مهم ترین آن ها جنس های شیشه ای، ورق وایت برد و ملامین می باشد. در ادامه به بررسی مهم ترین مدل های تخته وایت برد شیشه ای یا گلس برد می پردازیم.

همچنین بخوانید
چگونه روی تخته وایت برد خوش خط بنویسیم!

چه تخته وایت بردی برای اتاق مدیریت مناسب است؟

مزایا تخته وایت برد شیشه ای مدیریتی

از مهم ترین مزایای تخته وایت برد شیشه ای مدیریتی می توان به استحکام و مقاومت بالای آن اشاره کرد؛ به گونه ای که در برابر خش و ضربه مقاومت قابل توجهی را از خود نشان می دهند. همچنین ظاهر زیبا و شیک آن ها نیز باعث بالا بردن بازدهی آموزشی می شود. صفحه این وایت برد ها کاملا مغناطیسی بوده و برای اتصال مگنت پاک کن ها مناسب است.

کاربرد های تخته وایت برد مدیریتی

از تخته وایت برد های مدیریتی در اماکن آموزشی استفاده می شود و آن ها را بر روی دیوار یا روی میز نصب می کنند. برنامه ریزی و ارائه مطالب آموزشی مختلف با این وایت برد ها باعث بازدهی بیشتر و صرفه جویی در زمان می شود. تولید و عرضه این محصولات در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد که همین امر باعث تنوع آن ها و کاربرد های آموزشی متعدد شده است.

چند نکته مهم در انتخاب گلس برد مدیریتی

از مهمترین نکاتی که پیش از خرید گلس برد مدیریتی وجود دارد، آشنایی با انواع آن ها و کاربرد های هر کدام از مدل ها می باشد. همچنین توجه به کیفیت و برند محصول نیز نکته حائز اهمیتی می باشد. با توجه به تنوع بالا در طرح و رنگ این نوع گلس برد ها، می توانید بر اساس سلیقه خود، مدل های مختلفی را انتخاب نمایید.

انواع تخته وایت برد شیشه ای

وایت برد های شیشه ای از مدرن ترین انواع وایت برد موجود در بازار به حساب می آیند که ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند. به همین دلیل از آن ها در محیط های آکادمیک و در ادارات مختلف استفاده می شود.
ماژیک تخته وایت برد شیشه ای نیز همان ماژیک مورد استفاده در وایت برد های معمولی است با این تفاوت که به دلیل سطح بسیار صاف و صیقلی وایت برد شیشه ای، پاک کردن آن خیلی راحت بوده و هیچ ردی از ماژیک بر روی صفحه به جا نخواهد ماند.

همچنین بخوانید
معرفی تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

اما این نوع وایت برد ها دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس نوع کاربرد تهیه و تولید می شوند. اسامی انواع وایت برد های شیشه ای نیز با توجه به کاربرد آن ها تعیین شده است.

تخته وایت برد فیلیپ چارت

تخته وایت برد فلیپ چارت یکی از خاص ترین انواع وایت برد های شیشه ای است که امروزه استفاده های متعددی از آن صورت می گیرد. این نوع وایت برد ها دارای دوام زیاد و عمر طولانی هستند که به مرور زمان نیز کیفیت خود را از دست نمی دهند. علاوه بر این، دارای زیبایی ظاهری قابل توجهی نیز می باشند و امکان تصب آن ها در مکان های مختلف نیز وجود دارد.

این نوع از گلس برد ها، دارای صفحه تمام مغناطیسی هستند مهم ترین ویژگی که برای گلس برد فلیپ چارت وجود دارد، ضد خش بودن آن است که باعث بالا رفتن دوام و حفظ کیفیت این نوع تخته ها می شود.

تخته وایت برد چرخ دار

تخته وایت برد چرخ دار این نوع از تخته وایت برد ها به صورت چرخ دار و پایه دار هستند که قابلیت بسیار مناسبی برای جابجایی می باشد. این تخته وایت برد جز انواع تخته وایت برد شیشه ای مدرن در نظر گرفته می شود و در مکان های مختلف می توان آن را به راحتی نصب کرد. پایه های فلزی آن نیز به گونه ای است که امکان تغییر جهت و تعیین ارتفاع وجود دارد.

چه تخته وایت بردی برای اتاق مدیریت مناسب است؟

گلس برد برنامه ریزی

گلس برد های برنامه ریزی نیز نسل جدید وایت برد های مدیریتی هستند و در انواع رنگ و طرح ها تولید می شوند. کاربرد اصلی این گلس برد ها بیشتر در ادارات و شرکت ها می باشد که می توان با استفاده از آن برنامه های مدیریتی مختلف را تنظیم کرد.

همچنین بخوانید
تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای

گلس برد پرتابل

گلس برد پرتابل نیز از انواع مختلف گلس برد های آموزشی است که در مراکز مختلف مورد استفاده می باشد. این نوع گلس برد ها دارای ابعاد و اندازه های مختلف هستند.

گلس برد شش ضلعی

گلس برد شش ضلعی یکی از منحصر به فرد ترین انواع گلس برد های امروزی می باشد که با تنوع رنگ بالا در بازار وجود دارد. ظاهر زیبا و شیکی که این محصول دارد، آن را به یکی از پرطرفدارترین گلس برد ها کرده است. از دیگر انواع این محصولات می توان به تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی ،تخته وایت برد شیشه ای رنگی و تخته وایت برد رومیزی اشاره کرد.

چه تخته وایت بردی برای اتاق مدیریت مناسب است؟

قیمت تخته وایت برد مدیریتی

قیمت تخته وایت برد مغناطیسی مدیریتی بسته به عوامل مختلفی از جمله اندازه، کیفیت، و ویژگی ها متفاوت است. در حالت کلی، قیمت این تخته ها متغیر است.

تخته وایت برد مغناطیسی مدیریتی با کیفیت بالا و بادوام ساخته می شوند و دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند قابلیت نصب بر روی دیوار، قابلیت تنظیم ارتفاع و… قابلیت استفاده هستند. این تخته ها معمولاً برای استفاده در محیط های تجاری شرکتی مناسب هستند.

عامل موثر در قیمت تخته وایت برد مدیریتی

  • اندازه
    کیفیت
  • ویژگی ها
  • قبل از خرید تخته وایت برد مغناطیسی مدیریتی، مهم است که نیازهای خود را در نظر بگیرید و تخته ای را انتخاب کنید که برای استفاده شما مناسب باشد.

با رعایت این نکات میتوانید تخته وایت برد مدیریتی مناسب را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. کافیست جهت خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه اینکو گلس برد از طریق شماره : ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶