نیاز هر خانه به یک تخته وایت برد

نیاز هر خانه به یک تخته وایت برد

تخته وایت برد یک وسیله است که بیشتر ما آن را در محل کار و یا در اتاق‌های کنفرانس دیده‌ایم. نیاز به وجود یک تخته وایت برد در منزل از آن جایی معلوم می‌شود که خانه نیز موقعیت‌هایی وجود دارند که ما نیاز به یادداشت کردن و یا لیست کردن موضوعات داشت باشیم؛ لذا استفاده از وایت برد در منزل نیز بسیار کاربردی است. با گسترده شدن دانش بشری امروزه با انواعی از تخته‌های وایت برد مواجه هستیم که علاوه بر یکسان بودن کارایی، زیبایی منحصربه‌فرد خود را دارند. گلس برد و یا تخته وایت برد شیشه‌ای از این نوع وسایل هستند که در عین زیبایی منحصربه‌فرد خود می‌توانند تجربه جذابی را برای استفاده از وایت برد در منزل برای شما به ارمغان بیاورند. در این مقاله شرکت اینکو سعی بر این دارد تا شما را با نیاز به وجود تخته وایت برد در خانه آشنا کند پس با ما همراه باشید.

فواید استفاده تخته وایت برد در خانه

امروزه به دلیل استقبال عموم مردم از یادداشت‌نویسی و همچنین اهمیت پیداکردن برنامه‌ریزی در زندگی، بیشتر نظرها به سمت استفاده از تخته وایت برد در خانه رفته است. در کنار این موضوع این وسیله می‌تواند نقش پررنگی را در افزایش سطح درسی دانش‌آموزان ایفا کند لذا یکی از وسایلی را که به والدین بچه‌های محصل توصیه می‌کنیم؛ خرید یک تخته وایت برد است. برای استفاده در منزل شما می‌توانید مدل‌های گوناگونی را انتخاب کنید؛ گلس برد به‌عنوان یک دیزاین ثابت در خانه و یا وایت برد چرخدار که قابلیت  انتقال در محیط خانه را داشته باشد. در کنار وایت برد، وجود ماژیک تخته وایت برد شیشه‌ای و همین‌طور چرخدار، این پکیج را کامی می‌کند.

همچنین بخوانید
شیشه سکوریت یا شیشه نشکن چیست؟

نیاز هر خانه به یک تخته وایت برد

چگونه تخته وایت برد شیشه‌ای درست کنیم؟

تخته وایت برد شیشه ای  که جایگزین تخته وایت برد های قدیمی و گچی است را امروزه می‌توان در انواع مختلف مثل، تخته وایت برد ثابت و تخته وایت برد چرخدار دانست.  گلس بردها در مقابل با وایت‌بردهای قدیمی که با آن‌ها آشنا هستیم. فرسایش کمتری دارند. باتوجه‌به اینکه این تخته از شیشه نشکن  ساخته شده است در برابر گرما نیز مقاوم است. پاک‌کردن سطح وایت برد شیشه‌ای نیز بسیار راحت و آسان صورت می‌گیرد. در خانه شما می‌توانید علاوه سفارش تخته وایت برد شیشه‌ای و ماژیک تخته وایت برد شیشه‌ای، خودتان نیز اقدام به ساخت یکی از این وایت‌بردهای امروزی بکنید.

ساخت تخته وایت برد با مقوا

ساخت تخته وایت برد با مقوا یک راه آسان و مقرون به صرفه برای داشتن یک تخته وایت برد در خانه یا محل کار است.
برای اینکه تخته وایت برد شما دوام بیشتری داشته باشد، می توانید از یک لایه کاغذ روغنی یا فویل آلومینیومی بین مقوا و رنگ استفاده کنید. این کار از نفوذ رنگ به مقوا جلوگیری می کند و تخته را در برابر خراش مقاوم می کند. با این روش ساده، می توانید یک تخته وایت برد ارزان و کاربردی برای خانه یا محل کار خود بسازید.

وایت‌بردهای آینه‌ای

یکی از آسان‌ترین روش‌های ساخت یک وایت برد در خانه استفاده از آینه است که در هر منزلی به‌راحتی پیدا می‌شود. شما به‌راحتی می‌توانید با تهیه یک ماژیک وایت برد شیشه‌ای برنامه‌ها و یادداشت‌‌های خود را بر روی آینه بنویسید. این کار علاوه بر یادآوری مطالب برای شما باعث می‌شود که در هر بار نگاه‌کردن به برنامه و یادداشت خود، تصویر خود را هم در آینه ببینید.

همچنین بخوانید
بررسی مراحل تولید تخته وایت برد شیشه ای

وایت‌بردهای شیشه‌ای

شما برای ساخت وایت برد در خانه می‌توانید از شیشه‌های موجود در منزل نیز استفاده کنید. شما می‌توانید در اولین قدم یک طرف شیشه را رنگ کنید و سپس آن را نصب کنید و استفاده کنید. در روش دوم می‌توانید با استفاده از مقوا، کارتن، کاغذهای رنگی و وسایلی ازاین‌قبیل و قراردادن آن‌ها در یک طرف شیشه، یک گلس برد با طراحی منحصربه‌فرد خود داشته باشید.

نیاز هر خانه به یک تخته وایت برد

ماژیک تخته وایت برد شیشه‌ای

پس از آماده‌سازی گلس برد مدنظر خود باید به سراغ انتخاب یک ماژیک تخته وایت برد شیشه‌ای بروید. این ماژیک‌ها نیز مانند ماژیک تخته وایت‌ برد، باید قابلیت نوشتن نرم، عدم پخش شدن جوهر، پاک شدن راحت و درعین‌حال زیبایی و تنوع رنگ را داشته باشند. شما می‌توانید با انتخاب انواع ماژیک تخته وایت برد، یادداشت‌های زیبا و جذابی را طراحی بفرمایید.

گلس برد یک تجربه جالب برای محیط خانه

در این نوشته به‌صورت مختصر به اهمیت وجود  گلس برد در خانه، نحوه ساخت تخته وایت برد شیشه‌ای  اشاره کردیم. شما برای یادداشت کردن، برنامه‌ریزی، استفاده کودکان خود در مباحث درسی و بسیاری از کارهای دیگر می‌توانید از تخته وایت برد در خانه استفاده کنید. تنوع طرح و مدل گلس بردها، تخته وایت برد چرخدار و ماژیک تخته وایت برد شیشه‌ای در  شرکت اینکو بسیار زیاد است که شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود وسیله مورد نیاز خود را خریداری بفرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶