وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه ای

در این مقاله قصد داریم برای شما مخاطبان عزیز در باره وایت برد شیشه ای یا کالربرد شیشه ای توضیح داده و درباره این تخته آموزشی کمی صحبت کنیم که امروزه مصرف بسیاری پیدا کرده و در اکثر اداره جات و مکان های مختلف از این نوع وایت برد استفاده می شود، لطفا در ادامه به مطالبی در این زمینه توجه فرمایید.

وایت برد شیشه ای

یکی از بهترین محصول ها برای افراد خاص و معتقد به روش های آموزشی خاص و همچنین معتقد به محیط های آموزشی منحصر به فرد تخته  وایت برد شیشه ای می باشد که نه تنها بالعکس تخته وایت برد و تخته سیاه و سبز محیط را زشت نکرده بلکه زیبایی دو چندان به محیط می بخشد.

وایت برد شیشه ای

فواید تخته وایت برد شیشه ای

به روزترین و جدیدترین نوع امروزه وایت برد، وایت برد شیشه ای می باشد که خاص بودن آن توانسته توجه مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کند. وایت برد شیشه ای همانند یک تابلو نقاشی به محیط کار شما زیبایی می بخشد. اما زیبایی وایت برد شیشه ای تنها حسن آن تخته نمیباشد و در کل مزیت های بسیاری دارد.

یکی دیگر از امتیازات وایت برد شیشه ای نوشتن خوشایندتر بر روی آن و حتی نوشتن آسانتر با استفاده از ماژیک های غیر مرغوب و حتی غیر وایت برد و امری نسبتا مهم تر از آن پاک شدن آسان مطالب نوشته شده بر روی تخته وایت برد شیشه ای می باشد که میتوان به آن اشاره نمود.

لطفا توجه داشته باشید که جنس سطح تخته وایت برد شیشه ای به گونه ای می باشد که در سطح تخته وایت برد شیشه ای رد ماژیک و حتی هاله های رد ماژیک باقی نخواهد ماند و حتی پس از پاک شدن به همان حالت نویی روز اول خود، تخته وایت برد شیشه ای باز می گردد.

از دیگر نمونه برتری های وایت برد شیشه ای نسبت به  تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی باید اشاره به قیمت نسبتا بالای خرید ماژیک های وایت برد اشاره کرد که در کل برای استفاده در وایت برد مغناطیسی باید حتما نمونه بهترین نوع ماژیک را استفاده نمود.

مزایای تخته وایت برد شیشه ای یاگلس برد  شیشه ای

  •  این تخته دارای ظاهری جذاب و مدرن می باشد که حتی می تواند به ظاهر دکوراسیون شما نیز کمک کند.
  • این محصول دارای رنگ ها و ابعاد گوناگون است که می تواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد.
  •  این کالربردها جنس شیشه ای سکوریت ۴ میلی متری دارند که نوعی صفحه فلزی در پشت آن وجود دارد که از قابلیت استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد.
  •  یکی دیگر از مزایای کالر بردها ، وایت برد شیشه ای مدل پیچ های نصب آن ، تعبیه شده روی قسمت فلزی آن می باشد.
  •  یکی از امتیازهای برد رنگی نسبت به وایت برد این است که میتوان از ماژیک های غیر وایت بردی بر روی وایت برد شیشه ای استفاده کرد که قابلیت پاک شدن دارند.
  •  طبیعی است که رنگ ماژیک ها باتوجه به اهمیت رنگ کالربرد متغیر می باشد. مثال بر روی وایت برد شیشه ای مشکی  از ماژیک سفید میتوان استفاده کرد.
  •  این محصول بسیار با دوام است  و به دلیل داشتن ظاهری جذاب  و مدرن برای استفاده در منازل نیز طرفداران  بسیاری را با خود به همراه دارد.
  •  استفاده از ماژیک به جای گچ و روش آسان نویسی و نداشتن گردو غبار از جمله برتری های تخته وایت برد شیشه ای نسبت به تخته سیاه می باشد.

وایت برد شیشه ای

ماژیک تخته وایت برد شیشه ای

استفاده از بهترین نوع ماژیک ها در تخته وایت برد  برای این است که به سادگی پاک شود و اما باید به هزینه های بالای این ماژیک ها در دراز مدت نیز توجه داشت و فکر کرد که اما در وایت برد شیشه ای این هزینه ها تا حد ممکن و قابل توجه ای پایین آمده و این هزینه های اضافی نه تنها از گردن شما برداشته می شود بلکه شما می توانید با استفاده از ارزان ترین ماژیک در رنگ های مختلف مثل  سفید مشکی آبی و… در بازار  قابل دسترس است ، که شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر و بدون هیچ مشکلی مطالب را بر روی تخته نوشته و پاک کنید.

تخته وایت برد شیشه ای از جدیدترین ومدرن ترین بردهای قابل استفاده در محیط های آموزشی،اداری و منازل می باشد. این اصل را نباید نادیده گرفت که والدین همیشه سعی دارند که فرزندانشان را در بهترین و مفیدترین کلاس ها ثبت نام کنند، گاهی کلاس های آموزشی در محیطی با ساختمان ها و اتاق های غیر استاندارد تشکیل شده که چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ نور و فضا و امکانات از کم و کاستی برخوردار است. باید در نظر داشت که استفاده از وسایل آموزشی جدید، به جا ودرست فاکتور بسیار موثری در فراگیری بهتر دروس است. واز جمله این وسایل وایت برد شیشه ای یا کالر برد شیشه ای است که اهمیت بسیاری در سطح آموزش دارد.

در گذشته از جمله وسایل آموزشی، تخته های سیاه چوبی بوده است که از چوب جنگل، نئوپان وسیمان یا گچ ساخته میشده که ابعاد آن۳در۲ یا۵ در۲ متربوده است استفاده می کردند، که رنگ آن از سیاه به سبز وبه توصیه روانشناسان تغییر کرده است.

کاربرد تخته وایت برد شیشه ای

جهت استفاده از وایت برد شیشه ای می توانید کارهای روزانه خود را جهت یاد اوری روی آن نوشته  ویا می توانید از آن جهت استفاده برای چسباندن قبض، لیست خرید و یا عکس عزیزانتان توسط مگنت  مورد استفاده قرار دهید واز دیگر کاربردهای این تخته وایت برد شیشه ای مدرن ، ادارات، موسسات، شرکت های مهندسی و خدمات هستند که می توانند  طرح و نقشه های مهندسی خودرا بر روی این گلس برد اجرا کنند و جلوه های  زیباتری به فضای کاری خود ببخشند .

وایت برد شیشه ای

خرید تخته  وایت برد شیشه ای

توجه داشته باشید که هنگام خرید وایت برد شیشه ای حتما از نمونه ای خریداری کنید که پشت آن با رنگ سفید پوشیده شده باشد و در اصطلاح این تخته ها پشت چاپ سفید هستند واین امر باعث می شود مطالب نوشته شده بر روی وایت برد شیشه ای با عث دو بینی در چشم های بیننده نشود. و همچنین محیط های آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی نیز، همیشه از مشتریان این محصول بادوام بوده اند.شما می توانید جهت خریداری انواع تخته وایت برد شیشه ای رنگی در ابعاد مناسب شما از طریق شماره : ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ با کارشناسان ما به صورت رایگان  شاوره در یافت کنید.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶