تخته پاک کن برای وایت برد شیشه ای

تخته پاک کن برای وایت برد شیشه ای

پگتخته وایت برد شیشه ای برای سالم ماندن و ماندگاری بیشتر به تجهیزات جانبی از جمله بهترین تخت پاک کن احتیاج دارد. ماژیک وایت برد شیشه ای و تخته پاک کن مخصوص از جمله وسایل ضروری برای کار با انواع تخته وایت برد شیشه ای هستند. برای اینکه کارایی گلس برد شما افزایش پیدا کرده و بتوانید از آن به بهترین صورت استفاده کنید، باید تمامی تجهیزات باکیفیت جانبی را برای آن تهیه نمایید.

با کمک بهترین ماژیک و تخته پاک کن می‌توانید از تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی بهترین استفاده را داشته باشید و میزان دوام آن را افزایش دهید. این لوازم جانبی برای کارایی بیشتر تخته وایت برد شیشه ای رنگی ضروری هستند.

لوازم جانبی و ضروری برای کار با تخته وایت برد شیشه‌ای

در این مطلب شما را با انواع لوازم ضروری تخته وایت برد چرخ دار و سایر تخته وایت برد های شیشه ای آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی از تخته وایت برد خود در محیط کار، مدرسه یا منزل استفاده کنید.

تخته پاک کن برای وایت برد شیشه ای

ماژیک وایت برد شیشه‌ای چیست؟

از آنجایی که جنس تخته وایت بردهای شیشه‌ای نسبت به سایر تخته‌ها ضخیم‌تر بوده باید برای نوشتن بر روی آنها از ماژیک‌های مناسبی استفاده کنید. ماژیک مخصوص تخته وایت برد با جوهر پررنگ تولید شده و به راحتی نوشته های ایجاد شده با آن، بر روی تخته‌های شیشه‌ای وایت برد نمایان می‌شود.

همچنین بخوانید
ضخامت استاندارد وایت بردهای شیشه ای

جوهر ماژیک مخصوص وایت برد شیشه‌ای به راحتی از روی تخته پاک شده و هیچ آثاری از جوهر آن بر روی تخته باقی نمی‌ماند. برای تخته وایت برد شیشه ای رنگی نیز می‌توانید از این ماژیک‌های مخصوص استفاده کنید زیرا رنگ آنها به گونه‌ای بوده که بر روی این تخته‌های رنگی به شکل واضح دیده می‌شود.

تخته پاک کن مناسب برای وایت برد شیشه‌ای

برای پاکیزگی و تمیز کردن تمام نوشته‌های ایجاد شده بر روی گلس برد احتیاج به تخته پاک کن مناسب دارید. از آنجایی که سطح تخته وایت برد‌های مورد نظر کاملاً شیشه‌ای بوده، بنابراین برای پاک کردن نوشته‌ها و انتخاب تخت پاک کن باید دقت کنید.

تخت پاک کن‌های مخصوص برای گلس برد به گونه‌ای طراحی شده که به سطح شیشه‌ای آن صدمه‌ای وارد نکرده و با ظرافت تمام نوشته‌ها را پاک می‌کنند. با استفاده از این لوازم یا تخت پاک کن‌های مخصوص به هیچ عنوان بر روی گلس برد شما خط و خش یا آسیبی ایجاد نمی‌شود.

برای حفظ کیفیت تخته‌ وایت برد شیشه‌ای خود از نوع مناسب و مخصوص تخته پاک کن استفاده کنید.‌معمولاً برای در دسترس بودن این گونه از تخته پاک کن ها، برای آنها در قسمت پشتی آهنربایی در نظر گرفته شده تا به راحتی به گلس برد متصل و جدا نشود.

تخته پاک کن های مناسب برای گلس برد در مدلهای ساده و مغناطیسی در بهترین کیفیت از الیاف نرم تولید شده اند تا کشیدن آنها بر روی سطح شیشه ای تخته موجب آسیب به آنها نشود. تخته پاک های مغناظیسی همواره به تخته متصل بوده و به راحتی در هر زمان می توان از آنها استفاده کرد.

همچنین بخوانید
گلس برد برنامه ریزی

روکش برای تولید تخته وایت برد شیشه ای

در تولید تخته وایت بردهای متنوع از ورقه‌های مختلفی استفاده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی از ورقه‌های پرکاربردی همچون موارد زیر برای ساخت تخت وایت برد استفاده شده که عبارتند از:

  • ورق فرمیکا
  • ورق سرامیکی
  • ورق مغناطیسی

مگنت های مغناطیسی برای تخته وایت برد

از جمله تجهیزات جانبی ضروری برای گلس برد ، مگنت تخته وایت برد  هستند. مگنت‌ها یا همان آهنرباهای کوچک به همراه روکش پلاستیکی برای نشانه گذاری بر روی گلس برد یا گذاشتن برگه‌های آموزشی بر روی تخته طراحی و ساخته شده اند.‌ استفاده از مگنت بر روی تخته وایت برد شیشه‌ای هیچ صدمه‌ای به آن وارد نکرده و جدا کردن آنها از تخته کار بسیار آسانی می‌باشد.

تخته پاک کن برای وایت برد شیشه ای

حروف و اعداد مغناطیسی برای گلس برد

از جمله لوازم جانبی بسیار جذاب می‌توان حروف و اعداد مغناطیسی را نام برده که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای آموزش اعداد و حروف الفبا در مدارس ابتدایی و مهد کودک‌ها این حروف و اعداد مغناطیسی کارایی زیادی دارند. در یادگیری بهتر کودکان این حروف اعداد بسیار تاثیرگذار بوده و کاربردهای متداولی در مدارس آموزشی به همراه دارند. علاوه بر آن می‌توانید برای نشانه گذاری یا برای مشخص کردن تاریخ و تقویم از این اعداد و حروف مخصوص مغناطیسی بر روی تخته استفاده کنید.

نگهدارنده ماژیک‌ها برای تخته وایت برد شیشه‌ای

برای کار کردن راحت با تخته وایت بردهای مختلف شیشه‌ای باید به ماژیک‌های آن دسترسی راحت داشته باشید. افتادن ماژیک‌ها به صورت مداوم بر روی زمین و پراکنده شدن آنها سبب کلافگی شما شده و کار با تخته را سخت می‌کند. بنابراین به نگهدارنده ماژیک‌ها به عنوان یک لوازم جانبی احتیاج دارید تا آن را در قسمت زیرین تخته وایت برد شیشه‌ای مغناطیسی خود متصل کرده و به راحتی به ماژیک‌ها دسترسی داشته باشید.

همچنین بخوانید
ویژگی های ماژیک تخته وایت برد

محلول تمیز کننده مخصوص برای گلس برد

علاوه بر تخته پاک کن‌های مخصوص برای تخته وایت بردهای شیشه‌ای، شما برای رفع تمامی لکه‌ها می‌توانید از یک محلول مخصوص استفاده کنید. این محلول درجه یک تخته شما را همانند روز اول شفاف و تمیز می کند.

از محلول پاک کننده تخته وایت برد برای شفافیت تخته‌های وایت برد خود بیش از حد استفاده نکنید، زیرا استفاده زیاد از این محلول موجب صدمه به تخته شده و کیفیت آن را پایین می آورد. می‌توانید در فواصل زمانی معینی از محلول ویژه تمیز کننده برای پاکیزگی بیشتر تخته خود استفاده کنید. با این محلول تمام لکه‌های کوچک و ریز از روی تخته شما پاک شده و سبب شفافیت بیشتر آن می‌شود.

سخن آخر
تخته وایت بردهای شیشه‌ای از جمله وسایل رایج و متداول در تمامی اداره‌ها و مراکز آموزشی محسوب می‌شود. این تخته‌های وایت برد شیشه‌ای جایگزین تخته‌های چوبی سنتی شده و کار کردن با آنها بسیار راحت‌تر می‌باشد. اما برای کارایی بیشتر و ماندگاری تخته‌های شیشه‌ای وایت برد حتماً باید اقدام به تهیه کردن تجهیزات جانبی برای آن کنید.

ماژیک ویژه، تخته پاک کن مخصوص، روکش و نگهدارنده ماژیک از جمله تجهیزات ضروری برای کار با گلس برد می‌باشند. با تهیه کردن این لوازم مخصوص می توانید برای سالها از تخته خود برای یادگیری و آموزش استفاده کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶