محلول پاک کننده تخته وایت برد

محلول پاک کننده تخته وایت برد

تخته وایت برد، در مراکز آموزشی و اداری و سایر مکان های مشابه اهمیت زیادی دارد. با وجود کارآیی فراوانی که تخته های وایت برد دارند باید به خوبی هم از آنها استفاده نماییم. تمیز کردن گلس برد  بسیار مهم است چرا که اگر این عمل به درستی انجام گیرد طول عمر مفید تخته هم افزایش می یابد. استفاده از محلول پاک کننده تخته وایت برد بهترین و موثرترین روش تمیزی تخته است.

چگونه ماژیک غیر وایت برد را از روی تخته پاک کنیم؟

برای نوشتن روی تخته وایت برد باید از ماژیک مخصوص استفاده کنیم. اما گاهی به اشتباه با ماژیک غیر وایت برد بر روی تخته نوشته هایی می نویسیم که پاک کردن آنها کار راحتی نیست. برای این که جوهر ماژیک غیر وایت برد را از روی تخته پاک کنید روش های مختلفی وجود دارد. محلول پاک کننده و همینطور اسپری های تمیز کننده از بهترین مواد برای تمیزی تخته به شمار می آیند. اگر هر کدام از مواد نام برده شده را روی تخته بریزید سپس با اسفنج سطح تخته را پاک نمایید؛

متوجه خواهید شد که هیچ اثری از ماژیک بر جای نخواهد ماند. مزیت استفاده از اسپری های مخصوص تمیزی تخته وایت برد این است که به کیفیت تابلو آسیبی وارد نمی کنند. یکی دیگر از روش های موثر برای تمیزی تخته این است که با یک ماژیک وایت برد سطح خط های باقی مانده را به طور کامل بپوشانیم سپس فورا با یک دستمال آن را پاک کنیم. اگر در این روش باز هم آثاری از رنگ ماژیک قدیمی باقیمانده بود به طور مجدد روش نام برده را تکرار کنید. دیده می شود برخی از افراد برای تمیزی تخته از صابون و الکل هم استفاده می کنند. با این که استفاده از این مواد تخته را به طور کامل پاک می کند؛ اما باید دانست که به مرور زمان باعث ایجاد خط و خش روی تابلو می شوند. برای راحت شدن از شر تمیزی سخت تابلو سعی کنید از ماژیک های مخصوص، مثل ماژیک وایت برد شیشه ای و مدل های دیگر استفاده نمایید.

همچنین بخوانید
ایا وایت برد شیشه ای برای مدرسه مناسب است؟

محلول پاک کننده تخته وایت برد

اسپری پاک کننده تخته وایت برد

زمانی که از ماژیک مخصوص برای نوشتن بر روی تخته وایت برد شیشه ای یا هر تخته دیگری استفاده نمایید؛ مسلما راحت و بدون دردسر هم تمیز می شود. امروزه برخی از اسپری های پاک کننده را در بازار مشاهده می کنیم که جهت تمیزی تابلو از آنها استفاده می کنند. شما می توانید مقداری از این اسپری را روی نوشته های تخته بریزید سپس آن را تمیز کنید. بعد از تمیزی مشاهده خواهید کرد که تابلو براق و سفید و کاملا تمیز شده است.

این نوع از اسپری می تواند هر گونه لکه ای را از سطح تابلو پاک کند بدون این که معایبی به همراه داشته باشد. این انواع از اسپری فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر هستند. از نوع معطر می باشند و قدرت پاک کنندگی آنها بالا می باشد به طوری که خیلی سریع لکه های ماژیک را از بین می برد. جالب است بدانید که اسپری پاک کننده دارای خاصیت ضدعفونی کننده هم می باشد. افزون بر کیفیت ممتاز و اثر پاک کنندگی قوی، باید گفت که نحوه بسته بندی مناسب آنها نیز استفاده کردن از اسپری را برای افراد راحت تر کرده است.

این مدل از بسته بندی در مصرف اسپری هم صرفه جویی می کند و می توان با مقدار کمی از آن سطح تابلو را به طور کامل پاک کرد. در حال حاضر تخته وایت برد در مدل های گوناگون به زیادی مورد توجه قرار گرفته به گونه ای که استفاده از تخته های قدیمی به طور تقریبی کنار گذاشته شده است. اگر روش استفاده ما ازگلس برد  نادرست باشد مسلما خیلی زود تخته از بین می رود؛ و ما مجبور به خرید دوباره خواهیم شد که هزینه های زیادی در پی دارد. حال برای نگهداری بلند مدت از تخته وایت برد لازم می دانیم که علاوه بر استفاده از ماژیک مخصوص، از پاک کننده های مناسب هم برای تمیز کردن سطح آن استفاده کنیم.

همچنین بخوانید
تخته پاک کن برای وایت برد شیشه ای

چگونه تخته هوشمند را تمیز کنیم؟

تخته هوشمند، برخلاف تخته های معمولی نیاز به مراقبت ویژه دارد. اگر به طور مستقیم بر روی تخته هوشمند با ماژیک بنویسیم به زودی سطح آن کدر و تیره می شود. برای آنکه بتوانیم با خیال راحت روی تخته هوشمند بنویسیم و آن را تمیز کنیم؛ لازم است ابتدا سطح آن را روکش نماییم. وجود روکش های درجه یکی که نانو هستند از کیفیت تخته به خوبی محافظت می کند. زمانی که روکش تخته وجود داشته باشد به راحتی می توانیم سطح آن را با اسپری و دیگر مواد پاک کننده تمیز کنیم. این روکش ها به هیچ عنوان عملکرد تخته را تحت تاثیر قرار نمی دهند. امروزه یکسری از تخته پاک کن های مخصوص در بازار موجود می باشد که با استفاده از آنها می توانیم خیلی راحت تابلو را تمیز کنیم. با وجود هوشمند بودن این قبیل از تخته باید دانست که هر گونه اطلاعاتی را می توان از درون آنها مشاهده کرد؛ به همین خاطر نحوه تمیز کردن آنها باید به گونه ای باشد که صفحه آنها همیشه صاف و براق باقی بماند.

محلول پاک کننده تخته وایت برد

ماندگاری و حفظ کیفیت تخته وایت برد ، به روش پاک کردن آن ارتباط زیادی دارد. آشنا بودن با اصول تمیزی تخته وایت برد در امر نگهداری از آن اهمیت زیادی دارد. تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی هم از بهترین و با کیفیت ترین انواع تخته محسوب می شود. این مدل از تخته استفاده فراگیری دارد پس باید به درستی بر روی آن بنویسیم و همینطور آن را تمیز کنیم. به همان میزانی که پیشرفت در زمینه ساخت تخته وایت برد در مدل های گوناگون زیاد شده است؛ برای تمیزی ویژه آنها هم موادی تولید شده اند که با وجود آنها دیگری نیازی به استفاده از مواد بی کیفیت و روش های سخت نیست. طول عمر تخته و روش تمیزی آن در ارتباط مستقیم با یکدیگر هستند؛ بنابراین باید تمامی تلاش خود را به کار ببریم تا از بین سایر مواد پاک کننده با کیفیت ترین آنها را انتخاب کنیم. تخته های هوشمند بیشتر در مراکز اداری کاربرد دارند.

همچنین بخوانید
پارتیشن بندی در ادارات و ایجاد فضا بدون دیوار
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶