تخته وایت برد شیشه ای سفارشی چیست چه مزیایی دارد!

تخته وایت برد شیشه ای سفارشی چیست چه مزیایی دارد!

تخته وایت برد شیشه ای را می توان یکی از انواع تخته وایت برد های پر طرفدار دانست که امروزه در سایز ها، ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند.
بسیاری از تولید کنندگان این محصول در کشور وجود دارند که در حال تولید تخته وایت برد شیشه ای، تخته وایت برد شیشه ای چرخدار، تخته وایت برد شیشه ای رنگی، تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی و… هستند ولی فقط تعداد محدودی از این تولیدکنندگان هستند که تخته وایت برد شیشه ای را سفارشی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

اگر سوال شما نیز این است که این نوع تخته وایت برد های شیشه ای سفارشی چه مزیتی دارند؟ باید خدمت شما عرض کنیم دارای کیفیت و کاربرد های بیشتری نسبت به دیگر انواع تخته وایت برد های شیشه ای هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با تخته وایت برد شیشه ای، مشخصات فنی، قیمت و دیگر جزئیات این محصول آشنا سازیم.

تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

تخته وایت برد شیشه ای نمونه ای جدید از انواع گلس برد ها هستند، این تخته ها جنسی شیشه نشکن است که می توان از هر دو سمت آن استفاده کرد. این نوع تخته ها برای یادداشت های روزانه و یا نوشتن تمرینات با جزئیات کاری مناسب هستند.

همچنین بخوانید
تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای

وجود تخته وایت برد شیشه ای در اتاق کار میتواند فضای زیبا و جذابی برای اتاق شما ایجاد کند.

تخته وایت برد شیشه ای سفارشی چیست چه مزیایی دارد!

مشخصات فنی تخته وایت برد شیشه ای

از مشخصات فنی تخته وایت برد شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره داشت:

این محصول با ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود که می توان برای تمامی اتاق ها با اندازه های متفاوت از آن استفاده کرد.
جنس تخته وایت برد شیشه ای بسیار با کیفیت و درجه یک می باشد، به صورتی که در برابر هر نوع ضربه ای مقاوم بوده و ضد خش است.
نکته بعدی درباره تخته وایت برد شیشه ای چرخدار وجود پایه های مقاوم است که می توانید این گلس برد را روی آن قرار داده و از خرابی آن جلوگیری کنید. البته روش های نصب این محصول نیز قابل توجه و متنوع است.

تخته وایت برد شیشه ای سفارشی چیست چه مزیایی دارد!

نوع تخته وایت برد شیشه ای سفارشی

با پیشرفت تکنولوژی حتی نوع و مدل تخته وایت برد ها نیز تغییر کرده و نمونه های جدید با کاربرد های گسترده‌ تولید و به بازار ها عرضه شده است. امروزه انواع مختلفی از تخته وایت برد های سفارشی در بازار ها وجود دارند که از نمونه های بارز و پرطرفدار این گلس برد ها می توان به تخته وایت برد شیشه ای، تخته وایت برد شیشه ای رنگی ، تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی اشاره کرد. خرید و فروش این نوع از تخته وایت برد های شیشه ای امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است.

ابعاد سفارشی تخته وایت برد شیشه ای

انواع گلس برد ها از جمله تخته وایت برد شیشه ای در ابعاد و اندازه های استاندارد تولید می شوند. به همین جهت پیدا کردن گلس برد با ابعادی خارج از استاندارد ها کار کمی دشواری است.

همچنین بخوانید
انواع پایه تخته وایت برد

یکی از امکاناتی که این روز ها تولید کننده گلس برد از جمله اینکو برای خریداران خود به وجود آورده است سفارش تخته وایت برد شیشه ای با ابعاد دلخواه می باشد. اگر دارای اتاق بزرگی هستید و مایل می باشد یک تخته وایت برد با ابعاد بزرگتر داشته باشید می توانید به راحتی از ابعاد سفارشی تخته وایت برد شیشه ای استفاده کنید.

رنگ بندی سفارشی تخته وایت برد شیشه ای

یکی از نکات جذاب که در تخته وایت برد های شیشه ای سفارشی وجود دارد دارا بودن رنگ بندی متنوع و خاص می باشد. در بازار به دنبال انواع تخته وایت برد ها باشید در نهایت می توانید از دو رنگ مشکی و سفید این تخته ها دیدن کنید، ولی در تخته وایت برد های شیشه ای سفارشی می‌توانید از رنگ بندی سفارشی نیز استفاده کنید و بر اساس سلیقه یا دکوراسیون اتاق خود از این محصول در شرکت اینکو گلس سفارش گذاری کنید.

رنگ بندی سفارشی تخته وایت برد شیشه ای طیف عظیمی از رنگ ها را شامل می شود از رنگ های تیره تا رنگ های روشن در این رنگ بندی وجود دارند.

قیمت تخته وایت برد شیشه ای

از سوالات رایجی که ذهن افراد را قبل از خرید به خود مشغول می کند قیمت تخته وایت برد شیشه ای سفارشی می باشد. بسیاری از افراد علاقه دارند قبل از خرید از قیمت محصول مطلع شده و در نهایت بر اساس بودجه ای که دارند دست به خرید بزنند.

همچنین بخوانید
معرفی تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

نکته قابل توجه ای که درباره قیمت محصولی چون تخته وایت برد شیشه ای وجود دارد این است که قیمت این محصول ثابت نمی باشد، چرا که نوسانات زیادی امروزه در بازارها وجود داشته که باعث افزایش یا کاهش قیمت این محصول می شود.

اما در کنار تمامی این نوسانات عوامل و فاکتور های متنوعی وجود دارند که به طور مستقیم بر روی قیمت گذاری انواع تخته وایت برد های شیشه ای موثر هستند.
از جمله این عوامل می‌توان به کیفیت تخته وایت برد، نوع تخته وایت برد، ابعاد و اندازه، سفارشی بودن با نبودن محصول، سود فروشنده، افزایش نرخ ارز و… اشاره کرد.

البته دیگر عواملی نیز وجود دارند که بر روی قیمت تخته وایت برد موثر هستند برای مثال، می توان به تولید کننده و برند محصول نیز اشاره داشت. برخی از برند ها به جهت محبوبیت بیشتر و شناخته شده بودن محصولات خود را با قیمت بیشتری عرضه می کنند چرا که کیفیت محصول آنان شناخته شده و به اثبات رسیده است.

تخته وایت برد شیشه ای سفارشی چیست چه مزیایی دارد!

البته همان‌طور که گفتیم قیمت محصولی چون تخته وایت برد شیشه ای به جهت اینکه ثابت نمی باشد و همیشه در حال تغییر است پیشنهاد می کنیم برای دانستن قیمت های روز از طریق وب سایت های آنلاینی چون اینکو استعلام‌ قیمت بگیرید یا از طریق شماره های تماس های مجموعه در جهت استعلام دقیق لیست قیمت محصول این مجموعه کمک بگیرید. با این عمل می توانید با کمترین خطا از قیمت روز محصولات مطلع شوید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶