آشنایی با ماژیک وایت برد سفید

آشنایی با ماژیک وایت برد سفید

به دلیل مضرات استفاده از گچ و پیشرفت در تجهیزات لوازم تحریر تولید ماژیک وایت برد سفید و تخته گلس برد گسترش یافت. چرا که این محصولات جدید از لحاظ حساسیت های پوستی و تاثیرات شیمیایی نسبت به گچ بسیار کمتر است. اما باید دقت شود این ماژیک فقط روی تخته وایت برد استفاده می شود و هرگز روی پوست خود از آن استفاده نکنید. چرا که سبب حساسیت پوستی می شود.

این ابزار نوشتاری را می توان در بیشتر مکان ها از جمله برگزاری کلاس مدارس و دانشگاه ها، جلسات، کنفرانس ها و غیره استفاده کرد. تنوع بسیار زیاد این محصول این قدرت را به شما می دهد که بهترین انتخاب را داشته باشید.

ماژیک وایت برد سفید

پرکاربردترین ماژیک گلس برد در بازار

فقط با نصب تخته گلس برد کار تمام نمی شود. بلکه باید در فکر یک ماژیک وایت برد شیشه ای باشید. ویژگی یک ماژیک خوب این است که به آسانی بتوان آن را پاک کرد و رنگ آن بر روی گلس برد باقی نماند. در ادامه به برسی انواع مختلف ماژیک گچی می پرداذیم.

با پیشرفت فناوری در حوزه تجهیزات اداری شاهد تولید ماژیک هایی با برند های متفاوت هستید. در نتیجه استفاده کنندگان از تجهیزات لوازم تحریر در صدد یافتن با کیفیت ترین ها هستند. شاید بتوان گفت پرکاربردترین و بهترین نوع ماژیک گلس برد  برای افراد مختلف شامل برند های زیر است . برای آشنایی با پرکاربردترین ماژیک بهتر است بهترین های آن را بیشتر بشناسید.

همچنین بخوانید
ابعاد 60*120

ماژیک وایت برد سفید کیان

مارک کیان توانسته است در تولید ماژیک و لوازم تحریر جایگاهی بالایی برای خود کسب کند. شرکت کیان ماژیک ها را در دو مدل نوک گرد و تخت با تنوع رنگ بندی زیادی می سازد.

ماژیک صدف

امتیاز مارک صدف در تولید ماژیک تنوع مدل های آن است. در بین مدل های متنوع این مارک، مدل نوک تخت و مدل نوک گرد بیشترین کاربرد را دارند.

ماژیک پرشیا

شرکت پرشیا ماژیک ها را در رنگ بندی های محدودی تولید می کند از جمله می توان به قرمز، مشکی، آبی اشاره نمود. همچنین شرکت پرشیا فقط در مدل نوک گرد و نوک تخت اقدام به تولید می کند.

ماژیک سفیر

طرح های زیبا و شکیل برند ماژیک سفیر قابل تحسین است.

ماژیک کنکو

ماژیک های مارک کنکو بیشتر در ادارات استفاده می شود. وجود جوهری با کیفیت در تولید ماژیک آن را مجزا از سایر برندها کرده است.

ماژیک وایت برد سفید

گچ مایع چیست؟

گچ مایع حاصل ماژیک وایت برد سفید و گچ های قدیمی است. این گچ ها در زمان نوشتن حالتی مایع مانند دارند اما با تبخیر رطوبت همانند گچ های قدیمی خودنمایی می کنند. برای تمیز کردن تخته وایت برد شیشه ای بعد از نوشتن با گچ مایع فقط کافی است کمی اسفنج یا دستمال را مرطوب کنید.

برای شروع کار با گچ مایع باید مراحل زیر را رعایت نمایید:

  • به دلیل مایع بودن گچ مایع قبل از هر کاری ابتدا باید خوب آن را تکان دهید.
  • نوک گچ مایع را روی سطح مورد نظر فشار دهید.
  • عمل پمپاژ را انجام نمایید تا مایع گچ از مخزن خارج شود.
  • ابتدا مایعی که از مخزن خارج می شود رنگی سفید یا برنزه دارد اما بعد به رنگ مورد نظر تبدیل می شود. عمل تغییر رنگ کمی زمان بر است پی شکیبا باشید.
همچنین بخوانید
ابعاد 100*120

ماژیک وایت برد سفید

از ماژیک وایت برد شیشه ای سفید در چه نوع از گلس برد ها استفاده می شود؟

تخته وایت برد شیشه ای رنگی یا ساده کاربرد منحصر به فردی در برگزاری جلسات و کنفرانس ها دارد. اما شاید این سؤال را از خود بپرسید از چه نوع ماژیک وایت برد سفید برای گلس برد شیشه ای استفاده می شود؟ در واقع هر ماژیکی با هر برندی که بتوان خطوط کشیده شده توسط آن را پاک کرد و رنگ آن روی گلس برد باقی نماند می توان استفاده کرد. حتی ماژیک‌ های قدیمی هم می توان برای این تخته وایت برد استفاده کرد. در حقیقت اگر بخواهید از محتوای نوشته خود بیشترین تاثیر را روی مخاطب خود بگذارید سعی نمایید از ماژیک های رنگی استفاده کنید.

خرید ماژیک وایت برد شیشه ای سفید

برای خرید ماژیک وایت برد سفید سعی نمایید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • با طی شدن مدتی طولانی خشک نشود.
  • جوهر بکار رفته با کیفیت و پر رنگ باشد.
  • به آسانی از گلس برد پاک شود و اثری از آن بجای نماند.
  • پایه تولید جوهر آب باشد و از بوی نامطبوعی ساخته نشده باشد.
  • بتوان جوهر آن‌ را مجدداً شارژ کرد.
  • قبل از خرید آن را تست کنید و از جریان مداوم جوهر در طول نوشتن مطمئن شوید.
  • در حین خرید ماژیک ابزار و وسایل جانبی آن را نیز فراموش نکنید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶