انواع مختلف ماژیک گچی

انواع مختلف ماژیک گچی

ماژیک‌های وایت برد برای ترسیم ایده‌های شما بر روی تخته‌ وایت برد شیشه ای  بسیار کاربردی هستند. از این نوع ماژیک‌ها می‌توان به منظور نوشتن یادداشت، طراحی و نقاشی و همچنین رسم نمودارهای مختلف بر روی تخته وایت برد شیشه ای و معمولی استفاده کرد. در ادامه مهم‌ترین انواع ماژیک‌های وایت برد و طراحی را معرفی می‌کنیم.

انواع مختلف ماژیک گچی

 

بررسی انواع ماژیک تخته وایت برد و ویژگی‌های آن‌ها

امروزه با گسترش استفاده از تخته‌های وایت برد و گلس برد، برندهای مختلفی از سراسر جهان مشغول تولید ماژیک شیشه ای و ماژیک‌های مخصوص این تخته‌ها هستند.

ماژیک وایت برد پلیکان

برند پلیکان یکی از معتبرترین تولید کنندگان ماژیک‌های وایت برد در سراسر جهان است. ماژیک‌های این برند با نوک‌های متنوعی مانند سر تخت و سر گرد عرضه می‌شوند. بسیاری از ماژیک‌های تولید این برند فاقد قابلیت شارژ مجدد و شستشو دوباره هستند اما یک ویژگی جالب آن‌ها این است که جوهر آن‌ها به سرعت خشک می‌شود و همچنین می‌توان بعد از استفاده از آن بر روی تخته، به راحتی تخته را پاک و تمیز کرد.

ماژیک وایت برد استدلر

برند استدلر نیز از جمله برندهای معتبر تولید کننده ماژیک وایت برد است. برخی از انواع ماژیک‌های تولید شده توسط این برند آلمانی داری قابلیت شارژ مجدد هستند. ماژیک‌های تولید شده این شرکت دارای نوک‌های متنوعی از جمله نوک نمدی، نوک فیبری، نوک تخت و همچنین نوک گرد هستند. جوهر این ماژیک دیرتر خشک می‌شود بنا بر این بستن در ماژیک را فراموش کردید نیاز نیست خیلی نگران شوید.

همچنین بخوانید
چگونه تخته وایت برد مغناطیسی درست کنیم

ماژیک وایت برد اسنومن

ماژیک‌های تولید شده توسط این برند ژاپنی به دلیل خوش دست بودن و داشتن وزن کم از محبوبیت فراوانی در بازار ایران برخوردار هستند. این نوع ماژیک قابل شست و شود بوده اما پس تمام شدن جوهر آن نمی‌توان دوباره آن را شارژ کرد.

ماژیک وایت برد فابرکاستل

ماژیک‌هایی که توسط این برند تولید می‌شود علاوه بر دارا بودن قابلیت شارژ مجدد، دارای کیفیت بالا و ظاهری زیبایی نیز است.

ماژیک وایت برد کیان

این برند ایرانی نیز ماژیک‌های وایت برد با کیفیتی را تولید می‌کند که می‌توانند گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید باشند.

ماژیک استدلر چیست ؟

برند استدلر یک برند آلمانی است که با عرضه محصولات متنوع نوشت افزاری مانند خودکار ، مداد ، مدادرنگی ، ماژیک و… از طرفداران ویژه ای برخوردار است . ماژیک های تولید شده توسط این برند با نوک گرد و نوک تخت به بازار عرضه می شود .

ویژگی های ماژیک استدلر

  • به سرعت خشک می شود .
  • به راحتی و به صورت خشک پاک می شود .
  • پس از پاک کردن رد آن روی گلس برد باقی نمی ماند .
  • بوی جوهر آن کم است و احساس ناخوشایند ایجاد نمی کند .
  • جنس بدنه و درپوش آن از پلی پروپیلن است و دوام بالایی دارد .
  • مجهز به تکنولوژی برابر سازی فشار جوهر در کل مخزن به منظور جلوگیری از نشت جوهر در سفر های هوایی می شود .

 

انواع مختلف ماژیک گچی

انواع ماژیک طراحی

ماژیک‌های مختص طراحی و نقاشی نیز دارای انواع متنوعی هستند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ماژیک کوپیک

کوپیک یکی از معتبرترین و با سابقه‌ ترین برندهای تولید ماژیک در جهان است. این برند ماژیک‌های خود را در ۳۸۵ رنگ مختلف تولید می‌کند و همین امر باعث محبوبیت ماژیک‌های تولیدی این شرکت در بین طراحان و نقاشان شده است. جوهر ماژیک‌های این برند بسیار مرغوب و روان بوده و به راحتی بر روی کاغذ حرکت کرده و پخش می‌شود. با استفاده از فشار دست می‌تواند شدت رنگ ماژیک‌های کوپیک را کنترل کرده و از پخش شدن بیش از اندازه‌ی رنگ بر روی کاغذ جلوگیری کرد. خشک شدن سریع جوهر این ماژیک باعث می‌شود تا فرآیند طراحی با سرعت و کیفیت بالاتری انجام شود.

همچنین بخوانید
ویژگی های ماژیک تخته وایت برد

ماژیک پریسماکالر

ماژیک‌های این برند نیز از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند اما با دارا بودن ۱۵۶ رنگ، تنوع رنگی کمتری نسبت به ماژیک‌های شرکت کوپیک دارند. ماژیک‌های پریسما کالر دارای سری نوک تیز بوده و این امر باعث شده تا طراحی کردن با آن بسیار لذت بخش باشد.

ماژیک شارپی

ماژیک شارپی با دارا بودن نوک تیز برای طراحی و رسم خطوط ریز و درشت بسیار مناسب است. ماژیک‌های این برند در ۶۵ رنگ در بازار موجود هستند. این ماژیک‌ها از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و قیمت مناسبی دارند.

ماژیک وایت برد نوک ریز

ماژیک نوکریز بیشتر مناسب طراحان  ودانش آموزان هنر میباشد و در بازار  در رنگ بندی مختلف در بازار موجود می باشد.

انتخاب بهترین ماژیک گچی

ماژیک‌های گچی نیز در انواع و برندهای مختلفی تولید می‌شوند  آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ماژیک گچیARTEZA Liquid

این ماژیک در ۴۲ رنگ به تولید می‌رسد. این ماژیک دارای دو نوع نوک گرد و اسکنه‌ای است که در برابر ساییدگی می‌تواند شکل خود را به خوبی حفظ کند و در مقابل ساییدگی نیز مقاومت بالایی دارد. از این ماژیک می‌توان برای طراحی بر روی وایت برد، شیشه‌های ماشین و همچنین شیشه‌های رنگی استفاده کرد.

ماژیک گچی Crafty Croc Liquid

ماژیک‌های گچی تولید شده توسط این برند نیز بسیار با کیفیت هستند. نوک این ماژیک‌ها را می‌تواند از حالت مورب به گرد تغییر داد و این وِیژگی باعث می‌شود تا برای استفاده در منوی‌های رستوران و کافی شاپ‌ها انتخابی مناسب باشد. جوهر گچی مایع این ماژیک را می‌توان با رعایت برخی نکات به راحتی شست و شو داد. در صورتی که فقط چند ساعت از این ماژیک استفاده شود می‌توان به وسیله یک دستمال مرطوب گچ آن را پاک و تمیز کرد.

همچنین بخوانید
آیا وایت برد شیشه ای و گلس برد تفاوتی دارند؟

ماژیک گچی MRNKI LIQUID

این ماژیک نیز بسیار با کیفیت و با دوام بوده و نوک آن دارای قابلیت برگشت‌پذیری است و می‌توان آن را از حالت اسکنه‌ای به گرد تغییر حالت داد. این ماژیک بیشتر برای استفاده بر روی سطوح غیر متخلخل مانند پلاستیک و شیشه مناسب هستند و باید از استفاده از آن بر روی تخته سیاه خودداری کرد.

ماژیک های طراحی به چه صورتی تولید می شوند

همانطور که در بالا به بررسی انواع ماژیک طراحی پرداختیم این نوع ماژیک ها در نگارش طرح نیز به دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند در زیر به آنها اشاره می کنیم

  • ماژیک طراحی وایت برد نوک ریز
  • ماژیک طراحی وایت برد نوک تیز
  • ماژیک طراحی وایت برد نوک تخت

انواع مختلف ماژیک گچی

قیمت انواع ماژیک گچی

ماژیک‌های گچی مخصوص شیشه به دلیل تنوع مدل و برندهای آن‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند اما مهم‌ترین نکته برای شما در زمان خرید این است که سعی کنید ماژیک مد نظر خود را متناسب با کارکردی که برای استفاده از آن مدنظر دارید و از یک برند معتبر تهیه کنید. شما میتوانید جهت خرید ومشاوره با شماره: ۰۹۱۹۲۰۹۴۸۸۲ تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶