کاربرد مگنت تخته وایت برد

کاربرد مگنت تخته وایت برد

اگر تا به حال با تخته وایت برد سر و کار زیادی داشته اید، قطعا با پاک کن و مگنت مربوط به آن نیز آشنایی دارید. مگنت نوعی آهنربای کوچک است که در داخل پاک کن تخته وایت برد قرار می گیرد و باعث اتصال آن به وایت برد می شود. معمولا این نوع مگنت ها دارای آهن ربای بسیار قوی و با کیفیتی هستند که در طراحی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

مگنت تخته وایت برد چیست

هر نوع وایت بردی نیازمند تخته وایت برد خاص خود می باشد و به همین دلیل امروزه از انواع مگنت ها برای پاک کن های تخته وایت برد شیشه ای  استفاده می شود. علاوه بر استفاده های گسترده ای که از انواع مگنت تخته وایت برد به عنوان پاک کن صورت می گیرد، می توان از مدل های مختلف آن برای مصارف دیگر استفاده نمود. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد مگنت ها و کاربرد های مختلف آن ها می پردازیم.

عکس مگنت

کاربردهای رایج مگنت های وایت بردی

مگنت ها دارای کاربرد و استفاده های مختلفی هستند که شامل موارد زیر می باشد.

  • جذاب کردن و اصولی بودن فضای آموزشی برای آموزش راحت تر
  • دسته بندی کردن نوشته و همچنین محتوا هایی که بر روی تخته یادداشت شده اند
  •  استفاده از مگنت ها در دو طرف دیواره های نازک و یا شیشه ها برای نگه داشتن محتوا های مختلف
  • چسباندن برگه، اعلامیه، مقوا و انواع کاغذ های رنگی مختلف به وایت برد
  • درست کردن کاردستی های مختلف بر روی یخچال و تخته وایت برد
  •  اتصال نقاشی های کودکان به وایت برد

با توجه به این موارد می توان از مگنت های وایت بردی استفاده های زیادی را به عمل آورد. اما این مگنت دارای کاربرد های رایج تری نیز هستند که می توان از انواع مختلف آن ها استفاده نمود. بهترین انواع مگنت های آهنربایی، انواع شیشه ای آن ها به شمار می روند که شفاف و زیبا هستند.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد هوشمند مناسب چه مکان هایی است؟

امروزه از انواع تخته وایت برد های شیشه ای در مراکز آموزش عالی و ارگان های مختلف استفاده می شود و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. اما شاید برای شما سوال باشد که تخته وایت برد شیشه ای چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ تخته وایت برد شیشه ای یا گلس برد که به آن کالر نیز گفته می شود، یکی از انواع تخته وایت برد های جدید و زیبا است که دارای مزایا و امکانات خاصی می باشد. همچنین جلوه و نمای بسیار جذابی نیز دارد که باعث علاقه ی کاربران به استفاده از این نوع وایت برد ها شده است.

امروزه تخته وایت برد های شیشه ای رنگی و انواع تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی در طرح ها و رنگ های مختلف با بالا ترین کیفیت ممکن تولید و به بازار عرضه می شوند که برای هر کدام از آنها پاک کن های مختلف با مگنت های مناسب تولید می شود.

از مهمترین تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای می توان به پاک کن و مگنت موجود در آن اشاره کرد که باید متناسب با نوع وایت برد و خصوصیات آن طراحی شود.
تنوع انواع مگنت ها به گونه ای است که حتی نوع ساختار وایت برد نیز باعث تفاوت در مگنت های مورد نیاز برای آن ها می شود. به طور مثال، مگنت مورد استفاده برای وایت برد چرخ دار با مگنت های مناسب برای وایت برد های ثابت و دیواری متفاوت است.

مهم ترین عاملی که باعث استفاده از تخته وایت برد های شیشه ای شده است، کاربرد ساده و راحت آن می باشد. به گونه ای که به راحتی رد ماژیک بر روی آن پاک شده و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

همچنین بخوانید
رول کاغذی چه کاربردی دارد؟

از دیگر کاربرد هایی که برای انواع مگنت شیشه ای وجود دارد، می توان به این موارد اشاره کرد: علامت گذاری بر روی نقشه ها، کاربرد در بیمارستان ها، استفاده در کافی شاپ و رستوران، یادآوری قرار های مهم و غیره.

کاربرد مگنت تخته وایت برد

انواع مگنت تخته وایت برد

همان طور که گفتیم، مگنت های وایت بردی دارای انواع مختلفی هستند و از آن ها برای چسباندن نکات مهم و یادداشت های روزانه بر روی سطوح فلزی مانند وایت برد ها، به کار می روند. تنوع بالای این مگنت ها از لحاظ قیمت، کیفیت، شکل ظاهری و حتی اندازه ی آن ها نیز می باشد. مگنت های شیشه ای نیز به دلیل ظاهر شفاف و زیبایی که دارند، برای استفاده در انواع تخته وایت برد شیشه ای بسیار مناسب هستند. در ادامه به معرفی اسامی مهم ترین انواع مگنت تخته وایت برد اشاره می کنیم.

  1. مگنت های طرح پین
  2. مگنت های معمولی
  3. مگنت های شفاف
  4. مگنت های رنگی دایره ای
  5. مگنت های مات که می توانند به صورت رنگی یا شفاف باشند
  6. سایر انواع مگنت ها که دارای طراحی های مختلف هستند

مگنت برای چه نوع تخته وایت بردی می باشد

مگنت ها شامل آهنربا های کوچکی هستند که با طراحی های مختلف به قطعه ای پلاستیک متصل شده اند که می توان رنگ و شکل های مختلفی را برای آن ها در نظر گرفت. این مگنت ها برای اتصال خود باید بر روی سطوح فلزی قرار گیرند. به همین دلیل،تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی طراحی و ساخته می شوند تا مگنت ها نیز به راحتی به آنها متصل شوند. در مورد وایت برد های شیشه ای نیز در پشت صفحه شیشه ای، سطوح فلزی قرار داده شده است که همین امر باعث اتصال مگنت به آن می شود.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای مدرن

قیمت مگنت تخته وایت برد

قیمت مگنت تخته وایت برد بسته به عوامل مختلفی مانند اندازه، شکل، طرح، جنس، کاربردها و بسته‌بندی متفاوت است.
در بازار ایران، مگنت تخته وایت برد در انواع و ابعاد مختلف با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت مگنت تخته وایت برد

برای کاربردی کردن تخته وایت برد می توان از تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای مثل تخته پاکن مگنت و….استفاده کرد در این بخش از مقاله به عوامل موثر بر قیمت مگنت اشاره می کنیم.

اندازه مگنت

مگنت‌های تخته وایت برد بزرگتر معمولاً گران تر هستند.

شکل مگنت

مگنت‌های تخته وایت برد با اشکال و طرح‌های خاص معمولاً گران تر هستند.

جنس مگنت

مگنت‌های تخته وایت برد از جنس‌های مختلف مانند پلاستیک، آهنربا و فلز ساخته می‌شوند. مگنت‌های تخته وایت برد از جنس‌های با کیفیت بالاتر معمولاً گران تر هستند.

کاربردها مگنت

مگنت‌های تخته وایت برد برای کاربردهای مختلف مانند آموزش، سرگرمی و تبلیغات استفاده می‌شوند. مگنت‌های تخته وایت برد با کاربردهای خاص معمولاً گران تر هستند.
برای خرید مگنت تخته وایت برد، بهتر است بودجه خود را مشخص کنید و سپس با توجه به عوامل ذکر شده، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

 

کاربرد مگنت تخته وایت برد

خرید مگنت تخته وایت برد

برای خرید انواع مگنت تخته وایت برد، می توانید از مراکز و فروشگاه های اینترنتی مختلف اقدام نمایید. در این روش به دلیل راحتی و سرعت بالای خرید، در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی می شود. شما می توانید برای خرید مگنت تخته وایت برد در انواع و مدل های مختلف با بالا ترین کیفیت ممکن را خریداری کنید. در این فروشگاه، انواع مگنت ها در طرح ها و مدل های مختلف عرضه می شود و می توانید متناسب با نیاز خود، از آن ها استفاده کنید. شما می توانید با خرید بی واسطه از این مجموعه انواع مگنت تخته وایت برد را ارزان و به صرفه تهیه کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶