تخته وایت برد شیشه ای چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

تخته وایت برد شیشه ای چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

استفاده از انواع تخته وایت برد از گذشته تا کنون در مراکزی مانند ادارت و یا مراکز آموزشی رایج بوده است. تخته وایت برد ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها تخته وایت برد شیشه ای می باشد. در این مطلب تصمیم داریم شما را با این نوع تخته وایت برد و مزایای استفاده از آن آشنا کنیم. همراه ما باشید!

تخته وایت برد شیشه ای چیست؟

تخته وایت برد شیشه ای یکی از جدیدترین و جذاب ترین انواع تخته وایت بردها می باشد و همانطور که از نام ان پیداست، از شیشه ساخته شده است. شیشه استفاده شده برای ساخت این نوع تخته وایت برد، از جنس نوعی شیشه با کیفیت مثل کریستال یا سوپر کلیر است که آن را سکوریت کرده اند. سکوریت فرایندی است که باعث افزایش مقاومت شیشه در برابر هرگونه ضربه و حرارت و همچنین صاف تر و بدون موج شدن آن خواهد شد.

این نوع تخته وایت برد به صورت رنگی هم قابل تولید است. برای طراحی و تولید تخته وایت برد رنگی از رنگ­های خاصی استفاده می شود که مناسب قرار گرفتن روی شیشه هستند و بعد از استفاده گلوله گلوله نمی شوند. همچنین این رنگ ها کیفیت بالایی دارند تا در استفاده طولانی مدت دچار تغییری در آن ها به وجود نیاید.تخته وایت بردهای شیشه ای ظاهری زیبا دارند و علاوه بر کاربردهای گسترده، می توانند بخشی از دکوراسیون مراکز مختلف هم به شمار روند.

تخته وایت برد شیشه ای چیست

تخته وایت برد از چه چیزی ساخته شده است؟

هر تخته وایت برد بسته به نوع آن می تواند از ۳ بخش کلی صفحه اصلی، صفحه پشتی و زهوار تشکیل شود. صفحه اصلی همان قسمتی است که می توان روی آن به نوشتن پرداخت؛ صفحه پشتی هم برای افزایش مقاومت تخته وایت برد طراحی شده و قسمت زهوار، ابزاری است که این دو صفحه را به هم متصل می کند. در تخته وایت برد های شیشه ای، همانگونه که از نامشان هم پیداست برای ساخت صفحه اصلی از شیشه استفاده می شود که می تواند به صورت ساده یا رنگی باشد.

همچنین بخوانید
تاثیر تخته وایت برد بر کاهش استرس کودکان

برخی از انواع این تخته وایت بردها از یک پایه چرخ دار هم برخوردارند که امکان جابجایی تخته را برای افراد فراهم می کند. از وایت برد چرخدار معمولا در دفاتر کاری و ادارات استفاده می شود.

اهداف استفاده ازتخته وایت برد شیشه ای

گلس برد یا همان وایت برد شیشه ای به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، برای اهداف و کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع وایت برد نسبت به وایت بردهای قدیمی از مقاومت و کیفیت بیشتری برخوردار بوده و از نظر ظاهری هم بسیار زیباتر است. به همین دلیل از این نوع وایت برد در مراکز آموزشی، اداره ها، منازل و هرجای دیگری که به یک برد برای نوشتن نیاز باشد استفاده می شود.

تخته وایت بردهای شیشه ای، به خصوص تخته وایت برد رنگی به دلیل ظاهر خاصی که دارند می توانند به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل و یا محل کار شما هم به شمار روند. شما می توانید با ماژیک های رنگی روی آن ها بنویسید و یا از آن ها برای چسباندن قبض ها، تصاویر، یادداشت ها و… استفاده کنید.

این تخته وایت بردها از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و به راحتی می توانید آن ها را تمیز کنید. ضمن اینکه تخته وایت بردهای شیشه ای روز به روز درحال پیشرفت و کامل شدن می باشند. به همین دلیل استفاده از آن ها هم گسترده تر خواهد شد.

تخته وایت برد شیشه ای چیست

مزایای تخته وایت برد شیشه ای

از مهم ترین مزایای تخته وایت برد شیشه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این تخته وایت بردها از طول عمر و کیفیت بیشتری نسبت به وایت بردهای قدیمی برخوردارند.
  • این تخته وایت بردها مقاومت زیادی دارند و در برابر ضربه یا هر اسیب دیگری دچار ترک و شکستگی نخواهند شد.
  • نوشتن روی گلس برد بسیار راحت است و تنها با استفاده از ماژیک های معمولی می توان به نوشتن پرداخت.
  • ظاهر تخته وایت بردهای شیشه ای بسیار لوکس و جذاب است و جلوه ای مدرن به محیط مورد نظر می دهند.
  • کاربردهای وایت برد شیشه ای بسیار گسترده است و به عنوان تخته وایت بردهای چند کاره شناخته می شوند. (کاربردهای نوشتاری، طراحی دکوراسیون، تابلو اعلانات، پرده پروژکتور و… )
همچنین بخوانید
پارتیشن بندی در ادارات و ایجاد فضا بدون دیوار

انواع تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت بردهای شیشه ای در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده اند تا هرکسی بتواند مطابق با نیاز و محیط مورد نظر خود بهترین مدل را انتخاب کند. این تخته وایت بردها در انواع رنگی و یا ساده، فریم دار و بدون فریم و… ساخته شده اند. از نظر نحوه نصب هم در انواع پایه ای و قابل نصب روی دیوار تقسیم می شوند. انواع پایه ای شامل تخته وایت برد چرخدار یا تخته وایت برد بدون چرخ هستند. در یک دسته بندی کلی تر، می توان انواع تخته وایت برد شیشه ای را به صورت زیر نام برد:

تخته وایت برد شیشه ای معمولی:

این نوع گلس برد به رنگ سفید بوده و ظاهری کاملا معمولی و ساده دارد. از این تخته وایت برد می توان برای کاربردهای معمولی استفاده کرد. قیمت این نوع وایت برد نسبت به انواع دیگر مناسب تر است.

تخته وایت برد شیشه ای سکوریتی:

این نوع تخته وایت برد نسبت به نوع معمولی از مقاومتی بسیار بالاتر برخوردار است. برای ساخت آن از شیشه سکوریتی استفاده می شود که کاملا نشکن بوده و در برابر ضربه مقاوم است. البته باید توجه داشته باشید که قیمت این مدل نسبت به نوع معمولی بیشتر است.

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی:

این نوع تخته وایت برد علاوه بر اینکه تمام ویژگی های تخته وایت برد سکوریتی را دارد، از قابلیت مغناطیسی بودن هم برخوردار است. بنابراین می توان گفت کاربردهای این نوع تخته وایت برد شیشه ای نسبت به مدل های دیگر بسیار بیشتر است. این مدل می تواند به عنوان تابلو اعلانات هم مورد استفاده قرار بگیرد و اطلاعیه ها، برنامه روزانه، عکس و… را با استفاده از مگنت روی ان نسب کرد. قیمت وایت برد مغناطیسی نسبت به تمام مدل های گلس برد بیشتر است که با توجه به کاربردهای این مدل منطقی به نظر می رسد.

تخته وایت برد چرخ دار

تخته وایت برد شیشه ای چرخدار یکی از پرکاربردترین محصولات اینکو گلس برد به شمار می رود تخته وایت برد چرخ دار به دلیل استفاده از چرخ در ساخت این تخته وایت برد می توان این محصول را در انواع پایه تخته وایت برد با آلیاژ های مختلف مثل آلومینیوم آهن و پلاستیک طبق سفارش مشتری ساخت.

همچنین بخوانید
معرفی تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو

 

تخته وایت برد شیشه ای چیست

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی چیست؟

وایت بردهای مغناطیسی با دارا بودن خاصیت مغناطیسی ( آهنربایی ) بهترین و پر مصرف ترین تخته وایت بردها می باشند که با دارا بودن چنین خاصیتی امکان چسباندن برگه جهت نمایش یا اطلاع رسانی بر روی تخته وایت برد را امکان پذیر کرده است. تخته وایت برد مغناطیسی دارای ابعاد مختلف می باشد. ابعا مختلف این نوع تخته وایت بردها امکان استفاده در مصارف مختلف را به کاربر می دهد.

معمولا قاب دور آلومینیوم آنادایز شده نقره ای ۲ سانتی‌ متر میباشد که باعث سبک تر شدن آن می شود و همچنین دارای صفحه‌ی مغناطیسی با قابلیت جذب مگنت می باشد.
در ضمن تخته وایت بردهای قابلیت نصب بر روی پایه های چرخدارهم توسط اینکو گروپ هم تولید میشود که امکان جابجایی را به کاربر می دهد و در صورت عدم نیاز می توان تخته وایت برد را به جای دیگر انتقال داد که این کار باعث استفاده بهینه از فضا می گردد.

وایت برد شیشه ای مشکی

یکی از کارآمدترین تخته وایت برد های شیشه ای که بسیار در دکوراسیون مکان های مختلف قابل استفاده است به وسیله ماژیک ها گچی نوشتن وآموزش را برای شما لذت بخش میکند.

ماژیک گلس برد

برای استفاده بهتر از تخته وایت برد شیشه ای و عمر بیشتر گلس بزد شما و نوشتن راحت تر روی برد شیشه ای استفاده از ماژیک تخته وایت برد شیشه ای بسیار کاربردی است.

قیمت تخته وایت برد شیشه ای

قیمت تخته وایت برد شیشه ای  بسته  به نوع ساخت مترال  ساخت ونوع تخته وایت برد  قیمت متفاوتی دارد  خریدار نسبت به نیاز خود می توند تخته وایت برد شیشه ای خود را از شرکت اینکو گلس تولید کننده انواع گلس برد با قیمتی مناسب خریداری کند.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با تخته وایت برد شیشه ای و انواع آن آشنا کنیم. همانطور که متوجه شدید، این نوع وایت برد کاربردهای فراوانی دارد و می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در منازل، مراکز اموزشی، دفاتر و ادارات باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶