ویژگی های تخته وایت برد رومیزی

ویژگی های تخته وایت برد رومیزی

از مهمترین قابلیت های تخته وایت برد رومیزی مشخصه فنی آن می باشد. هر چند که این محصول با محصول های مشابه خود تفاوت چندانی ندارد. اما وجود عمر مفید طولانی و تنوع بالای آن در مدل هایی چون وایت برد های رنگی و گلس برد انتخاب را سخت کرده است. اما پایه های این محصول این قابلیت را فراهم کرده است تا خریدارانش در هر مکانی از آن بهره ببرند و برای یادداشت های روزمره بهترین گزینه باشد.

ویژگی های تخته وایت برد رومیزی

مدل های تخته وایت برد رومیزی

امروزه مدل های زیادی از تخته وایت برد رومیزی را در اندازه، جنس، نرخ و قابلیت های بسیاری در بازار میتوان یافت. اما اگر بخواهیم تنوع بالای این محصول را طبقه بندی نماییم می توانیم آن را به شرح زیر بیان کنیم:

· مدل معمولی

این مدل در سایز های مختلفی در بازار موجود است و با ماژیک های مخصوص وایت برد امکان نگارش بر روی آن امکان پذیر می باشد. مدل معمولی با داشتن مدل های دیواری و رومیزی و در نرخ های بسیار مقطوع بیشترین مخاطب را جذب خود کرده است.

· مدل مغناطیسی

تخته وایت برد  شیشه ای مغناطیسی از نظر دکور و شکل ظاهری کاملا شبیه به مدل معمولی تخته وایت برد رومیزی  می باشد. تنها قابلیت مغناطیسی، آن را مجزا از مدل معمولی نموده است. شما می توانید با داشتن ماژیک تخته وایت برد، استیکر ها، تخته پاک کن و غیره که از ویژگی آهن ربایی برخوردار هستند آنها را روی تخته وایت برد قرار دهید و محیطی مرتب داشته باشید. از نظر قیمت این مدل کمی گران تر از مدل معمولی می باشد.

همچنین بخوانید
مگنت تخته وایت برد چیست؟

· مدل شیشه ای

جذاب ترین مدل تخته وایت برد رومیزی مدل شیشه ای است. تخته وایت برد شیشه ای دارای سطحی صیقلی و براق است. نوشتن بر روی این سطح به دلیل سطح صیقلی آن به آسانی امکان پذیر است. همچنین مطالب بر روی این محصول به زیبائی خاصی نمایش داده می شود و در مقایسه با محصولات دیگر بیشتر به فروش می رود.

· مدل سرامیکی

تخته وایت برد رومیزی سرامیکی به روز ترین محصول ارائه شده به بازار می باشد. به‌دلیل بکار بردن سرامیک در تولید این محصول نگارش بر روی سطح آن به آسانی امکان پذیر است. همچنین با داشتن سطح سرامیکی قابلیت پاک کردن مطالب را نیز آسان کرده است.

· مدل هوشمند

وجود قلم هوشمند از مشخصات اصلی این مدل است که وجود این قابلیت آن را مجزا از سایر مدل ها کرده است. در واقع از نظر قیمت نیز گرانبهاتر از مدل های معرفی شده در بازار می باشد.

تخته وایت برد مغناطیسی رومیزی

تخته وایت برد رومیزی مدل مغناطیسی به دلیل استفاده از ورق آهنی در این محصول از وزنی سنگینی برخوردار است. اما به دلیل مغناطیسی بودن این محصول امکان مگنت کردن کاغذ، نقشه و غیره روی سطح آن امکان پذیر است. همچنین به آسانی تخته پاک کن و ماژیک روی سطح آن می چسبد و در نظم بخشیدن و جلوگیری از شلختگی کاربران را یاری می دهد. این محصول با روان نویسی روی سطح آن این امکان را فراهم کرده است که افراد ناتوان که توانایی فشار دادن ماژیک را ندارند به آسانی روی سطح آن مطلب بنویسند.

همچنین بخوانید
نکات مهم در نگه داشتن گلس برد رومیزی رنگی

ویژگی های تخته وایت برد رومیزی

موارد استفاده از تخته وایت برد رومیزی

از کاربرد های گلس برهای رومیزی که جدیدا بسیار نزد افراد محبوب و کاربردی شده است همان تور که در بالا اشاره شد تولیدکنندگان در مدل های مختلف ساخته و به بازار عرضه میکنند.

تخته وایت برد رومیزی برای مصارف اداری و هم برای مصارف خانگی کاربرد دارد.

این محصول برای مصارف اداری کاربرد زیادی دارد و بیشتر برای انجام یادداشت های روزانه یا نوشتن برنامه های موقت خود بر روی آن قابل استفاده است. همچنین با تهیه این محصول به مدیران این امکان را می دهد که برنامه ریزی های روزانه یا هفتگی خود را روی آن پیاده کنند.

از کاربرد های دیگر تخته وایت برد رومیزی در مصارف خانگی می باشد. در حقیقت برای مادرانی که مشغله کاری زیادی دارند بهترین انتخاب است. آنها می توانند یادداشت های روزانه یا هفتگی خود را روی ان بنویسند. همچنین برای نوشتن لیست خرید، یادداشت های دوستانه، آموزش نقاشی، یادگیری مطالب به کودکان و غیره گزینه هایی هستند که خانواده را وا می دارد آن را تهیه کنند. مهمترین دلیل خانواده برای خرید این محصول کمک به پرورش خلاقیت فکری کودکان خود است.

مزایای استفاده از گلس برد رومیزی

تخته وایت برد رومیزی مدل گلس برد رومیزی نسل جدیدی است که امروزه طرفداران زیادی را جذب خود کرده است. غیر ممکن است امروزه حداقل یک نمونه از این ‌محصول را در شرکت ها نبینید. همچنین استفاده چشمگیر آن در مدارس و کلاس ای آموزشی آموزشگاه ها کاربرد دیگر این محصول است. مزایای این محصول را می توان به شرح زیر تشریح کرد:

همچنین بخوانید
معرفی تخته وایت برد شیشه ای ریلی

طرح شکیل و زیبا

ظاهر تخته وایت برد رومیزی مدل گلس برد به نحوی طراحی شده است که کاملا با فضا و دکوراسیون دفتر کار و اتاق منزل ست است. ظاهر متفاوت ان نسبت به محصول های دیگر متقاضیان زیادی را جذب خود کرده است. چرا که تنوع رنگ در این محصول مشخصه بارز آن است.

امکان نصب آسان و نگهداری راحت آن

مواد و ابزار بکار رفته در این محصول به شیوه ای است که نگهداری از آن را راحت کرده است. سطح این محصول حالت غیر متخلخل است که این مزیت جا ماندن لکه های جوهر را حذف می کند. همچنین حالت غیر متخلخل آن سبب جذب و نفوذ مایع جوهر بر روی سطح گلس برد می شود. نکته قابل توجه در پاک کردن سطح محصول است چرا که تنها با یک اسفنج ساده نیز به آسانی تمیز می شود.

سطح مغناطیسی

تخته وایت برد رومیزی مدل گلس برد دارای سطح مغناطیسی است و به کاربر این امکان را می دهد تا آنچه خاصیت آهن ربایی را دارد را جذب خود کند. در واقع برای افراد حساس و مرتب گزینه مناسب است.

ضد فرورفتگی و خط و خش

از مزیت مهم این محصول عدم ایجاد خط و خش است. اگر محصولات دیگر را بررسی کرده باشید شاید مشاهده کرده اید بعد از چند بار استفاده از آنها سطح آن کیفیت اولیه خود را از دست داده اند. همچنین به دلیل از دست دادن کیفیت خود سطح آن به مرور زمان جوهر را جذب خود می کند که این یک ایراد بزرگ است. در صورتی که این محصول با خاصیت ضد خش بودن کاربر را از این مشکل رها کرده است.

ویژگی های تخته وایت برد رومیزی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶