تخته وایت برد شیشه ای یخچالی چیست چه کاربردی دارد؟

تخته وایت برد شیشه ای یخچالی چیست چه کاربردی دارد؟

یکی از مهمترین و موثرترین روش ها برای نظم بخشی به برنامه های روزانه نوشتن آنهاست این موضوع مورد تایید بسیاری از مشاورین و متخصصین امر برنامه ریزی است. نوشتن برنامه روزانه و قرار دادن این برنامه ریزی در جایی که بتوانیم به راحتی آنها را ببینیم کمک موثری به رسیدگی امور و برنامه ریزی می کند.

یکی از بهترین ابزارها برای این کار به خصوص برای بانوان خانه دار نوشتن یادداشت های روزانه و چسباندن آنها به جایی از آشپزخانه است چون تردد خانم ها در آشپزخانه زیاد است، این امر مانع فراموشی کارهای ضروری و برنامه ریزی می شود هر چند برای این کار می توان از کاغذ و چسب نیز استفاده کرد اما ما پیشنهاد بهتری داریم.

تخته وایت برد یخچالی

بهترین کاربرد برای یادداشت های شما

در استفاده از کاغذ و چسب هر روز مجبور هستید یادداشت روز قبل را جدا کرده و یادداشت جدیدی را بچسبانید این کار هم سخت است و هم استفاده مکرر از چسب ممکن است باعث ایجاد کثیفی بر روی وسایل شود اما اگر شما از یک تخته وایت برد مغناطیسی شیشه ای برای این کار استفاده کنید هر روز می توانید کارهای خود را روی این ابزار نوشته و در پایان روز آن را پاک کرده و برنامه جدیدتان را بنویسید.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای لولایی

این تخته وایت بردها امکان اتصال به قسمت های مختلف به خصوص لوازمی مانند یخچال را دارند و به راحتی می توانند کارهای مهم روزانه شما را در معرض دید قرار دهند تا هم فراموش نشود و هم بتواند تلنگری برای شما باشد در واقع می توان گفت تخته وایت برد یخچالی بهترین کاربرد را برای یادداشت های شما دارد.

از این تخته ها برای نوشتن قرارهای روزانه، زمان داروها، زمان کلاس و کارهای مهم می توان استفاده کرد، یک سمت این محصولات آهنربایی می باشد و سمت دیگر قابلیت نوشتن دارد.

انواع تخته وایت برد یخچالی

تخته وایت بردهای یخچالی در طرح ها، اندازه ها و جنس های گوناگون قابل تولید هستند اگر این تخته ها برای آموزش کودکان تولید می شوند می توانند طرح های زیبای کودکان داشته باشند، گاها این محصولات به صورت جدول دار هستند و شما می توانید به صورت منظم برنامه خود را داخل هر یک از سلول های جدول بنویسید.

خرید و قیمت تخته وایت برد یخچالی

هنگام خرید تخته وایت بردهای یخچالی حتما توجه کنید که کیفیت این محصولات خوب باشد مگنت تخته وایت برد باید  بتواند آنها را روی سطح یخچال به خوبی نگه دارد بدون اینکه در طول زمان آسیبی به سطح یخچال برساند اندازه و کیفیت این محصولات نقش اساسی در قیمت آنها خواهد داشت.

تخته وایت برد یخچالی

تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای

برای استفاده بهتر و بالا بردن طول عمر  تخته وایت برد یخچالی،استفاده از تجهیزات جانبی تخته وایت برد شیشه ای بسیار تاثیر گذار بوده و نقش مهمی ایفا می کنند.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای مدرن

ماژیک مخصوص گلس برد

باید توجه کرد که ماژیک های مورد استفاده برای وایت برد یخچالی مخصوص گلس برد باشند در واقع این ماژیک ها بعد از نوشته شدن باید به راحتی پاک شوند و اثر و رنگ آنها بر روی تخته باقی نماند برخی از ماژیک های تخته یخچالی نیز خاصیت مغناطیسی دارند و می توانند در کنار تخته به روی یخچال بچسبند این ماژیک ها کار شما را راحت تر کرده اند زیرا دیگر مجبور نیستید برای آنها جای دیگری در نظر بگیرید و از طرف دیگر امکان گم شدن آنها نیز کمتر است.

تخته پاک کن خوب مخصوص

بعد از اینکه شما یادداشت خود را بر روی تخته نوشتید نیاز به پاک کردن آن نیز خواهید داشت برای این کار باید از تخته پاک کن خوب و مخصوص این تخته ها استفاده نمایید تخته پاک کنی خوب هست که بتواند به راحتی و با نهایت تمیزی تخته شما را پاک کند. این تخته پاکن ها نیز می توانند خاصیت مغناطیسی داشته باشند و به همراه تخته روی یخچال شما بچسبند.

حروف و اعداد مغناطیسی

اگر قصد استفاده از تخته وایت بردهای مگنتی را برای آموزش کودکان خود دارید می توانید در کنار این تخته ها حروف و اعداد مغناطیسی خریداری نمایید این حروف و اعداد دارای رنگ های گوناگون و شاد هستند و قابلیت اتصال به تخته را دارند و یک وسیله جالب و آموزشی خوب برای کودکان به حساب می آیند.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۱۰۰*۲۰۰

نگهدارنده ماژیک ها

همان طور که گفته شد بعضی از ماژیک ها قابلیت چسبیدن به یخچال را دارند اما اگر تمایل به استفاده از این ماژیک ها ندارید می توانید از یک نگهدارنده ماژیک در کنار یخچال خود استفاده نمایید تا از گم شدن آنها جلوگیری کنید و همچنین به آنها نظم بدهید. نگهدارنده ها نیز می توانند دارای آهنربا بوده و به مکان های مختلف متصل شوند این ابزارها معمولا قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارند.

محلول تمیز کننده مخصوص تخته وایت برد شیشه ای

بعد از مدتی استفاده، تخته وایت بردشیشه ای دیگر تمیزی قبل را از دست می دهند و تخته پاکن نمی تواند بعضی از لکه ها روی آن به خوبی پاک کند در این حالت می توانید از محلول تمیز کننده تخته وایت برد شیشه ای استفاده نمایید تا تخته شما مثل روز اول تمیز شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶