نکات مهم استفاده از ماژیک وایت برد شیشه ای

نکات مهم استفاده از ماژیک وایت برد شیشه ای

امروزه نوشت افزار های مختلفی تولید شده اند که هر یک از این نوشت افزار ها دارای کاربرد های مختلفی هستند. ماژیک وایت برد را می توان یکی از انواع ماژیک ها دانست که کاربرد آن برای نوشتن بر روی تخته وایت بردهای مختلف است. در حال حاضر ماژیک تخته وایت برد در انواع برند ها، رنگ ها، ابعاد و کیفیت ها تولید می شود ولی همه چیز به این موارد بستگی ندارد.

نگهداری ماژیک وایت برد

 

موارد مهم در نگهداری و طول عمرماژیک گلس برد

گاهی برخی از افراد با اشتباهات کوچک و همیشگی باعث خرابی ماژیک وایت برد شده و اینگونه است که از ماژیک خریداری شده راضی نیستند‌. توجه داشته باشید پس از تهیه و خرید ماژیک تخته وایت برد شیشه ای باید نکاتی را در هنگام استفاده از این ماژیک ها به خاطر داشته باشید تا بتوانید در طولانی مدت بدون خرابی از این ماژیک ها بهره مند شوید. برای دانستن این نکات می توانید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

 

باز گذاشتن درب ماژیک وایت برد

یکی از مشکلات رایج و اشتباهی که اکثر افراد در استفاده از ماژیک وایت برد آن را انجام می دهند باز گذاشتن درب ماژیک تخته وایت برد شیشه ای می باشد. این کار اشتباه باعث می شود جوهر ماژیک به سرعت خشک شده و زودتر از موعد از کار بیفتد علاوه بر این موضوع ماژیکی که درب آن در طولانی مدت باز می گذارید الیاف نوک ماشین حالت خشکی به خود میگیرد که با کشیده شدن بر روی تخته وایت برد می تواند باعث خرابی تخته وایت برد نیز شود‌.

همچنین بخوانید
ویژگی های تخته وایت برد رومیزی

پس توجه داشته باشید پس از استفاده از ماژیک تخته وایت برد شیشه ای، درب آن را ببیند یا اگر برای کودکان خود ماژیک تخته وایت برد شیشه ای را تهیه کرده اید به آنان آموزش بستن درب ماژیک را بدهید تا پس از استفاده ماژیک را بدون درب رها نکنند.

فشار دادن ماژیک وایت برد روی تابلو

اگر ماژیک وایت بردی دارای استاندارد باشد به راحتی جوهر آن کار کرده و شما می توانید بدون کمترین فشار و یاد حرکت اضافی از آن استفاده کنید.‌ بسیاری از افراد عادت دارند در هنگام نوشتن روی تابلو، ماژیک وایت برد را فشار دهند، که این کار نیز یکی از اشتباهاتی می باشد که در هنگام استفاده از ماژیک تخته وایت برد شیشه ای باید از آن پرهیز کنید‌.

ماژیک هایی که برای تخته وایت برد شیشه ای تعبیه شده اند دارای الیافی نرم و لطیفی هستند که به راحتی بر روی تخته های وایت برد نقش و نگاری را که می خواهید را ایجاد می کنند‌ باید خاطر نشان کنیم برای استفاده از ماژیک تخته وایت برد نیازی به فشار اضافی نیست. دقت داشته باشید که در هنگام استفاده از تخته وایت برد شیشه ای ماژیک خود را به آرامی روی تخته بکشید چرا که فشار آوردن به نوک ماژیک باعث خراب شدن الیاف نوک ماژیک و در نتیجه خرابی ماژیک خواهد شد.

نگهداری ماژیک وایت برد

نوشتن با ماژیک روی سطوح سخت

همانطور که همه شما می دانید نوک ماژیک از الیاف ابریشمی و لطیفی ساخته شده است، این الیاف برای راحتی انتقال جوهر بر روی سطوح مختلف تعبیه شده اند‌. می توان از ماژیک تخته وایت برد برای نوشتن بر روی سطح شیشه ای، تخته وایت برد ها، کاغذ، جعبه های کارتونی و… استفاده کرد ولی توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید از ماژیک تخته وایت برد شیشه ای برای نوشتن بر روی سطوح سختی مانند سنگ، چوب، صخره و… استفاده شود، چرا که به راحتی با این کار به الیاف ماژیک ضربه زده و باعث خرابی ماژیک خواهید شد‌. در استفاده از تخته وایت برد شیشه ای علاوه بر اینکه باید از ماژیک مخصوص استفاده شود نباید به هیچ عنوان با خشونت از ماژیک و تخته وایت برد شیشه ای استفاده کنید.

همچنین بخوانید
قیمت تخته وایت برد شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

 نگهداری ماژیک وایت برد

با چه چیزی جوهر ماژیک را پاک کنیم؟

استفاده از تخته وایت برد شیشه ای کاملا حساس می باشد و توجه به این تخته ها می تواند باعث شود شما بتوانید در طولانی مدت از این تخته ها استفاده کنید. یکی از سوالاتی که شاید برای شما هم به وجود آمده باشد این مورد است که با چه چیزی جوهر ماژیک را پاک کنیم؟ استفاده‌ از تخته وایت برد شیشه ای بسیار حساس می باشد. همانطور که باید در هنگام استفاده از ماژیک تخته وایت برد شیشه ای بسیار محتاط عمل کنید باید در پاک کردن ماژیک نیز دقت کنید.

توجه داشته باشید برای پاک کردن جوهر ماژیک هیچ گاه با دست این عمل را انجام ندهید چرا که علاوه بر کثیفی دستتان باعث خرابی تخته وایت برد و ماژیک نیز خواهید شد. امروزه در کنار تولید تخته وایت برد شیشه ای انواع ماژیک ها و تخته پاکن های مخصوص این تخته ها نیز تولید گشته است که به راحتی می توانید از تخته پاک کن مخصوص تخته وایت برد شیشه ای برای پاک کردن جوهر ماژیک استفاده کنید.

از فواید استفاده از تخته پاک کن مخصوص برای تخته وایت برد شیشه ای می‌ توان به پاک کردن سریع، پاک کردن بدون کثیفی، از بین بردن تمام ذرات جوهر و عدم خرابی تخته وایت برد شیشه ای اشاره داشت. پس بهترین کار این است برای گلس برد خود یک تخته پاکن تهیه کنید.

همچنین بخوانید
چگونه پاك كردن ماژيك غير وايت برد

تخته پاکن ها نیز گام به گام با تخته وایت برد ها پیشرفت کرده اند و امروزه در انواع ابعاد و کیفیت ها تولید گشته اند. شما عزیزان برای تهیه محصولات مخصوص تخته وایت برد شیشه ای از جمله ماژیک تخته وایت برد، تخته پاکن و… می توانید از مراکز معتبر در این زمینه اقدام کنید.

نگهداری ماژیک وایت برد

کلام آخر

مجموعه اینکو یکی از بزرگ ترین در عین حال معتبر ترین ها در زمینه ارائه محصولات و اکسسوری های تخته وایت برد شیشه ای در ایران می باشد، که فعالیت خود را چند دهه است که شروع کرده و توانسته در این عرصه بدرخشد. کارشناسان فروش مجموعه اینکو‌ آماده خدمات رسانی به شما متقاضیان و مشتریان عزیز می باشند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید، تهیه و مشخصات محصولات این مجموعه در حوزه تخته وایت برد شیشه ای می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و تجربه ای منحصر به فرد داشته باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶