معرفی بهترین شرکت های معتبر تولید کننده تخته وایت برد شیشه ای

معرفی بهترین شرکت های معتبر تولید کننده تخته وایت برد شیشه ای

استفاده کردن از جدیدترین تجهیزات در هر زمینه ای همیشه با احساس لذت و راحتی بیشتری نسبت به استفاده کردن از تجهیزات قدیمی همراه بوده است. تفاوتی ندارد که بخواهیم از یک اتومبیل جدیدتر استفاده کنیم یا تصمیم بگیریم از یک تخته وایت برد شیشه ای به روزتر استفاده کنیم. در این مقاله میخواهیم به معرفی بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای بپردازیم. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تخته وایت بردها کاربردهای متنوعی دارند اما معمولا اصلی ترین کاربرد یک تخته وایت برد فراهم آوردن یک فضای مسطح برای نوشتن میباشد.

با پیشرفت علم نسل جدیدی از تخته وایت بردها با عنوان تخته وایت برد شیشه ای تولید شدند که علاوه بر اینکه میتوانند یک فضای نوشتاری و با کیفیت را برای کاربر فراهم کنند، از این هم فراتر رفته اند و به دلیل ظاهر بسیار زیبایی که دارند میتوانند به افزایش زیبایی محیط کمک کنند.

ضمن اینکه در بعضی مدل ها میتوانید با کمک تخته وایت بردهای شیشه مغناطیسی مواردی مانند عکس، نوشته و… را بر روی تخته وایت برد بچسبانید و عملا از تخته وایت برد شیشه ای به عنوان تابلوی اعلانات استفاده نمایید.

اینکو گلس برد inko-glassboard

برند اینکو گلس برد بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای در ایران که تولید کننده  انواع گلس برد نشکن  از جمله : ،تخته وایت بر شیشه ای چرخ دار  تخته وایت برد شیشه ای رنگی و تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی است. با بهترین متریال  وبه صورت سفارشی  تولیدمی شود.

وایت برد شیشه ای

بهترین مارک وایت برد (Dudes Glass)

گلس برد های شرکت اینکو گلس  به شکلی طراحی شده اند که شامل یک نوار چوب پنبه و قاب از جنس آلومینیوم میباشد که میتواند برای افزایش ظاهر تخته وایت برد برروی تجهیزات نصب تخته وایت برد قرار بگیرد.

همچنین بخوانید
قیمت تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

همچنین به دلیل نحوه ساختی که دارند میتوانید به راحتی تخته وایت برد شیشه ای را بر روی دیوار نصب نمایید.

از مهمترین ویژگی های تخته وایت بردهای این شرکت میتوان به همراه داشتن یک جایگاه برای قراردادن ماژیک ها اشاره نمود.

بهترین مارک وایت برد (AmazonBasics 8×۴)

دومین شرکتی که در گروه  بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای قرار میگیرد شرکت AmazonBasics 8×۴ میباشد.

وایت بردهای تولید شده توسط این شرکت در ابعاد مختلفی تولید میشود و مزیتی که نسبت به دیگر تخته وایت بردهای شیشه ای دارد قیمت به صرفه تر تخته وایت بردهای شیشه ای میباشد.

ضمن اینکه تخته وایت بردهای تولیدی شرکت AmazonBasics 8×۴ دارای یک جایگاه برای قرار دادن ماژیک و تخته پاک کن میباشد با این حال ضخامت این تخته وایت بردها نیز تا جای ممکن کم میباشد.

بهترین مارک وایت برد (Quartet Infinity)

سومین شرکتی که در بخش بررسی بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای معرفی میکنیم شرکتQuartet Infinity میباشد.

این شرکت برای تولید تخته وایت برد شیشه ای طیف گسترده ای از ابعاد را پوشش داده است به شکلی که میتوان با توجه به شرایط از تخته وایت برد در ابعاد مناسب استفاده نمود. مزیت تخته وایت بردهای شرکتQuartet Infinity پشتیبانی از خاصیت مغناطیسی قوی میباشد. به شکلی که میتوان با یک آهن ربای معمولی موارد مورد نظر مانند عکس، نوشته و… را بر روی تخته وایت برد بچسبانید.

از مهمترین ویژگی های تخته وایت بردهای شیشه ای برند Quartet Infinity میتوان به مواردی مانند تضمین کیفیت به مدت ۱۵ سال، جایگاه مخصوص برای قرار دادن تخته پاک کن و ماژیک و… اشاره کرد.

محصولات تخته وایت برد شیشه ای برند Quartet Infinity دارای انواع متنوعی میباشد. یکی از انواع تخته وایت بردها که با نام تخته وایت برد برنامه ریزی شناخته میشود به کاربر کمک میکند برای انجام برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت از آنها استفاده کند. سطح این تخته وایت برد با توجه به هفتگی و یا ماهانه بودن به شکلی طراحی شده است که روزهای هفته و روزهای ماه بر روی آن درج شده است.

همچنین بخوانید
شیشه بجای تخته وایت برد

تخته وایت بردهای شیشه ای مارک U Brands Black

محصولات شرکت U Brands Black به کیفیت بسیار بالایی که دارند مشهور میباشند. وایت بردهای این شرکت در طول بلند مدت لکه لکه نمیشوند، رنگ گلس برد با افت کیفیت مواجه نمیشود و…

این تخته وایت بردها نیز در ابعاد گوناگونی تولید میشوند و به شکلی طراحی شده اند که بعد از نصب تجهیزات نصب تخته وایت برد شیشه نمایان نباشد.

تخته وایت بردهای شیشه ای شرکت Clarus

شرکت Clarus را میتوان جز معتبرترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید تخته وایت برد شیشه ای معرفی نمود. تخته وایت بردهای تولید شده توسط این شرکت دارای کیفیت بالایی میباشد. از ویژگی های گلس بردهای کلاروس میتوان به لبه های همسان و غیر بُرنده مقاوت بالا در برابر ضربه و راحت پاک شدن نوشته ها و… اشاره نمود.

تخته وایت بردهای شیشه ای مارک Co-Z

وایت بردهای شیشه ای شرکت co-z در ابعاد مختلف تولید میشود. یکی از ویژگی های جذاب گلس بردهای این شرکت این است که میتوانید گلس بردهای با سایز بزرگ را به چند قسمت تقسیم کنید و از آن استفاده نمایید.

از ویژگی های این تخته وایت بردها میتوان به مقاومت بالا در برابر خط و خش و وزن زیاد نام برد.

تخته وایت بردهای شرکت Maxtek

محصولات شرکت Maxtek Mobile در انواع ایستاده و قابل حمل طراحی شده است. در بعضی نمونه ها میتوان تخته وایت برد را با کمک یک پایه دایره ای شکل و چرخ های زیر آن به راحتی جابجا نمود، نوع دیگری از تخته وایت بردهای برند Maxtek Mobile نیز وجود دارد که به صورت ایستاده در یک محل قرار میگیرد و با کمک یک پیج میتوان ارتفاع آنرا تنظیم نمود.

تخته وایت بردهای مارک Iceberg Clarity

محصولات این برند به شکلی طراحی و تولید شده اند که فاقد فریم دور تخته وایت برد میباشند و به کمک این ویژگی میتوان با قرار دادن چند تخته وایت برد در کنار هم یک تخته وایت برد بزرگ ایجاد نمود. در قسمت پایین تخته وایت برد نیز محفظه ای برای نگهداری ماژیک و تخته پاک کن و… تعبیه شده است.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد 45*45

لازم به ذکر است تخته وایت بردهای شیشه ای شرکت Iceberg Clarity از مواد بازیافتی تولید میشوند و این موضوع به هیچ وجه نتوانسته باعث افت کیفیت محصولات این شرکت شود.

نصب تخته وایت برد شیشه‌ای در مکان‌های مختلف

خرید اینترنتی تخته وایت برد شیشه ای اینکو

مهمترین نکته ای که در هنگام خرید تخته وایت برد شیشه ای مورد توجه قرار میگیرد قیمت بالای تخته وایت برد شیشه ای نسبت به تخته وایت بردهای معمولی میباشد.

اما با توجه به این که سطح تخته وایت بردهای معمولی بعد از چند بار استفاده و نگهداری غیر اصولی توسط کاربر به سرعت با افت کیفیت مواجه میشود و این موضوع عمر مفید تخته وایت برد را کاهش میدهد میتواند در بلند مدت هزینه های بیشتری را به کاربر تحمیل کند.

تخته وایت بردهای شیشه ای اینکو به دلیل کیفیت ساخت فوقالعاده بالایی که دارند این امکان را به کاربر میدهند تا ضمن اینکه از تخته وایت برد شیشه ای با کاربردهای متنوعی استفاده میکند بتواند تا هر زمان که بخواهد از تخته وایت برد شیشه ای بدون افت کیفیت استفاده نماید.

ماندگاری یک تخته وایت برد شیشه ای به اندازه ای است که تا زمانی که دیواری که تخته وایت برد شیشه ای روی آن نصب شده است پابرجا باشد میتوانید از تخته وایت برد شیشه ای با خیال راحت استفاده نمایید.

سوالات متداول معرفی بهترین شرکت های معتبر تولید کننده تخته وایت برد شیشه ای

مارک وایت برد (Dudes Glass مارک وایت برد (AmazonBasics 8×۴) مارک وایت برد (Quartet Infinity) تخته وایت بردهای شیشه ای مارک U Brands Black تخته وایت بردهای شیشه ای شرکت Clarus
گلس برد را هم میتوان به صورت اینترنتی سفارش داد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶