فواید و تفاوت تخته وایت برد فلیپ چارت با گلس برد

فواید و تفاوت تخته وایت برد فلیپ چارت با گلس برد

امروزه وایت بردها با تنوع زیادی ارائه می شوند که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند به همین علت باید به آنها توجه داشت. گلس برد و فیلیپ چارت از انواع این تخته ها هستند که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. به همین علت شاهد آن هستیم که عرضه آنها به طور گسترده برای مشتریان صورت می گیرد. به همین علت در این مطلب بیشتر با این محصولات و تفاوت هایی که با یکدیگر دارند آشنا می شویم.

گلس برد چیست؟

گلس برد در حقیقت به وایت بردی گفته می شود که از شیشه برای ساخت آن استفاده شده است. به همین علت به آن تخته وایت برد شیشه ای نیز گفته می شود که در نوع خود بسیار حائز اهمیت است. گلس بردها از نظر ابعاد و کیفیت تنوع زیادی دارند که هر کس با توجه به نیاز خود برای خرید آن اقدام می کند. فراموش نکنید که گلس بردها از نظر رنگ هم بسیار متنوع هستند که همین موضوع دست شما را برای خرید کاملا باز می گذارد.

بر همین اساس به شما توصیه می کنیم که حتما از بهترین محصولات حال حاضر بازار برای خود استفاده کنید. طی سالیان اخیر میزان فروش گلس بردها افزایش داشته است. به همین علت می توان از آن به عنوان یک محصول درجه یک استفاده کرد. ذکر این نکته ضروری است که این وایت بردها با کیفیت مختلفی ساخته می شوند که دست شما برای خرید در این قسمت کاملا باز است.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد 70*90

تخته وایت برد شیشه ای فیلیپ چارت چیست؟

امروزه استفاده درست و موثر از تخته وایت برد بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. به همین علت به شما پیشنهاد می دهیم که حتما از وایت برد فیلیپ چارت نیز استفاده کنید. این محصول به صورت پایه دار ساخته شده است که امکان جابجایی آسان را برای شما فراهم می کند. به همین علت شما می توانید که جابجایی این وایت برد را به آسانی و بدون دغدغه خاصی انجام دهید.

بررسی ها نشان می دهد که کاربرد فلیپ چارت بیشتر در ادارات خود را نشان می دهد. به همین علت به این محصول بی نظیر تخته وایت برد مدیریتی نیز گفته می شود. معمولا در بسیاری از ادارات اهداف سازمانی و برنامه های روزانه بر روی این تخته نوشته می شود.

تفاوت تخته وایت برد فلیپ چارت با گلس برد

انواع گلس برد فیلیپ چارت

امروزه تخته وایت برد  فلیپ چارت در تنوع بالایی تولید می شود که به همین جهت می توان از آن به طور ویژه استفاده کرد. این مردها از نظر کیفیت در بالاترین حد ممکن قرار دارند و تا سال ها بدون هیچ مشکل خاصی قابل مصرف خواهند بود. خوشبختانه امروزه شاهد تولید انواع این محصول هستیم که به همین علت دست شما برای خرید محصولات مختلف کاملا باز است. این نکته را فراموش نکنید که گلس برد فیلیپ چارت از نظر ابعاد نیز تنوع بالایی دارد. به همین علت حتما سعی کنید که در هنگام خرید بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید. در حال حاضر درجه بندی های مختلفی از این محصول در بازار موجود است که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند.

همچنین بخوانید
راهنمای نصب وایت برد شیشه ای

کاربرد فلیپ چارت

همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، فیلیپ چارت ها بیشتر برای انجام امور مدیریتی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین علت میتوان آنها را در سازمان ها و ادارات متعدد مشاهده کرد. معمولا این وایت برد برای برگزاری جلسات در داخل اداره استفاده می شوند. از طرفی می توان وظایف و موارد پر اهمیت را در این تابلو نوشت تا همه افراد آن را با دقت کامل بخوانند. در حالت کلی فیلیپ چارت ها بر روی پایه روان قرار می گیرند که امکان جابجایی آسان را برای شما فراهم خواهند کرد. با توجه به اینکه این تابلوها از کیفیت ساخت زیادی برخوردار هستند، می توان تا مدت های طولانی از آن استفاده کرد.

تفاوت تخته وایت برد فلیپ چارت با گلس برد

سخن پایانی
امروزه تخته وایت بردها به شکل های مختلفی ساخته می شوند که گلس برد و فیلیپ چارت از مهم ترین آن ها هستند. هر کدام از این موارد کاربردهای خاص خود را دارند که باید نسبت به آن ها شناخت کاملی داشته باشید. خوشبختانه عرضه این محصولات نیز به طور گسترده ای صورت می گیرد که باید به آن توجه کنید. شاید برای شما جالب باشد که در طول سالیان اخیر میزان خرید این مردها بیشتر شده است پس حتما در اولین فرصت برای تهیه آن اقدام کنید. در هنگام تهیه این محصول حتما به برند آن هم توجه داشته باشید. مسلما با یک خرید حرفه ای می توانید تا مدت ها از خرید دوباره بی نیاز شوید.

همچنین بخوانید
معرفی تخته وایت برد شیشه ای رنگی اینکو
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶