وایت برد هوشمند چیست؟

وایت برد هوشمند چیست؟

در دنیای امروز تکنولوژی های جدید هر روزه در حال پیشرفت هستند و این مورد به خوبی در موارد گوناگون قابل مشاهده است. وایت برد هوشمند نمونه ای از تکنولوژی جدید است که عملکردی مشابه با   تخته وایت برد شیشه ای دارد. این وسیله به صورت مستقیم به کامپیوتر یا ویدیو پروژکتور متصل می شود و بعد از آن می توانید با کمک قابلیت تاچ تخته، تمامی عملیات های مدنظر خود را در آن انجام دهید. با توجه به اهمیت بالای این محصول، قصد داریم تا به تحلیل و بررسی دقیق آن بپردازیم.

تخته هوشمند چیست

همانطور که می دانید smart board یک وسیله الکترونیکی است که قابلیت تاچ یا لمس را در اختیار شما قرار می دهد. میزان امکانات شما در این حالت بسیار بیشتر از وایت برد شیشه ای مغناطیسی و وایت برد رنگی خواهد بود و از امتیازات ویژه ای در آن برخوردار می شوید. زمانی که کامپیوتر شما به وایت برد هوشمند متصل می شود، دیگر نیازی به موس نخواهد آمد و همه چیز به صورت صددرصدی با لمس شما انجام خواهد گرفت. در واقع تمامی برنامه ها و فایل های موجود در سیستم از این طریق قابل دسترس هستند و می توانید سریعا به آن ها دسترسی پیدا کنید.

استفاده از تخته وایت برد الکترونیکی برای جلسات آموزشی بسیار مناسب است و امر آموزش را بسیار آسان تر خواهد کرد. این برد هوشمند با مواردی همچون گلس برد و تخته شیشه ای قابل مقایسه نیست زیرا میزان کارایی آن چند ده برابر است. همانطور که می بینید ساختار برد هوشمند بسیار خاص بوده و می توان تا سال های زیادی از آن استفاده کرد.

همچنین بخوانید
معرفی تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

مواردی همچون ورد، اکسل، پاورپوینت و انواع سایت ها با کمک برد هوشمند نشان داده می شوند که به همین علت جذابیت آن در بحث آموزش بیشتر شده است. در داخل برد هوشمند مدارهای الکترونیکی مختلفی قرار گرفته است که کنترل کل سیستم توسط آن ها صورت می پذیرد.

وایت برد هوشمند چیست؟

با مزایای ویژه وایت برد هوشمند آشنا شوید

وایت برد هوشمند نسبت به نسل‌های قبلی وایت برد همچون وایتبرد رنگی و وایتبرد شیشه ای پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است که به همین علت بسیار محبوب واقع شده است. مهم ترین مزیت این محصول سهولت در استفاده آن است. شما می توایند به راحتی دستگاه مورد نظر خود را به این وایت برد وصل کنید و اطلاعات لازم را برای آموزش به نمایش بگذارید.

در این محصول امکان تعامل کامل با برد هوشمند وجود دارد و شما می توانید دستورات مدنظر خود را تنها با چند کلیک عملی کنید. استفاده کردن از فناوری لمسی باعث شده است که استفاده از این برد به راحت ترین حالت خود برسد.

همچنین در این محصول خاص از فناوری یکپارچه استفاده شده است که به کمک آن می توان کنترل وایت برد هوشمند را به خوبی انجام داد. همه ما در دنیای امروز پیوند عمیقی با اینترنت و داده های آن برقرار کرده ایم. شما برای یافتن منابع علمی مختلف نیز از اینترنت استفاده می کنید. خوشبختانه وایت برد هوشمند به اینترنت نیز متصل می شود که به همین علت می توان برای آموزش های برتر از آن نهایت استفاده ممکن را برد.

نکته جالب این است که شما نیازی به ماژیک شیشه و ماژیک گچی برای استفاده از برد هوشمند نخواهید داشت.

همچنین بخوانید
مگنت تخته وایت برد چیست؟

شما می توانید برای این کار از قلم مخصوص یا انگشتان دست خود استفاده کنید و تمامی اقدامات لازم را به راحت ترین حالت ممکن انجام دهید. به غیر از دستگاه اصلی که به وایت برد هوشمند متصل است، می توان دستگاه های جانبی را نیز به آن متصل کرد که این ویژگی منحصر به فرد این محصول است.

با توجه به توضیحاتی که درباره وایت برد هوشمند به شما داده شد، بهتر است که در اولین فرصت ممکن برای خرید آن اقدام کنید تا شما هم از منافع ویژه آن برخوردار شوید. اگر تا به امروز این محصول را تهیه نکردید،‌ حتما در اولی فرصت این کار را انجام دهید تا نیازی به تخته سیاه و تخته شیشه ای مشکی نباشد.

انواع تخته هوشمند

انواع مختلفی از تخته‌های هوشمند وجود دارد، از جمله:

تخته‌های هوشمند لمسی: این نوع تخته هوشمند از یک صفحه لمسی استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد با انگشتان یا قلم مخصوص روی آن بنویسند یا نقاشی کنند.

تخته‌های هوشمند مغناطیسی: این نوع تخته هوشمند از یک قلم مغناطیسی برای نوشتن یا نقاشی روی تخته استفاده می‌کند.

تخته‌های هوشمند نوری: این نوع تخته هوشمند از یک سنسور نوری برای ردیابی حرکات قلم یا انگشت کاربر روی تخته استفاده می‌کند.

تخته‌های هوشمند تعاملی: این نوع تخته هوشمند به کاربران امکان می‌دهد با محتوای نمایش داده شده روی تخته تعامل داشته باشند، مانند جابجایی اشیاء یا پاسخ به سؤالات.

وایت برد هوشمند چیست؟

سخن پایانی

برای اینکه آموزش در بالاترین سطح ممکن برگزار شود، باید در ابتدا امکانات مناسب را برای آموزش در نظر گرفت. یکی از این موارد مهم وایت برد است که داده های لازم برر روی آن نوشته می شود. استفاده از تخته  وایت برد چرخدار رواج زیادی دارد وبه دلیل قابلیت جابجایی از محبوبیت خاصی برخوردار است. با این حال با ورود وایت برد هوشمند به دنیای آموزش، این محصول کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از تابلو هوشمند می توانید از بهترین قابلیت ها در این بخش برخوردار شوید.

همچنین بخوانید
بهترین مارک تخته وایت برد شیشه ای

سوالات متداول وایت برد هوشمند چیست؟

همانطور که می دانید وایت برد هوشمند یک وسیله الکترونیکی است که قابلیت تاچ یا لمس را در اختیار شما قرار می دهد. میزان امکانات شما در این حالت بسیار بیشتر از وایت برد شیشه ای مغناطیسی و وایت برد رنگی خواهد بود و از امتیازات ویژه ای در آن برخوردار می شوید. زمانی که کامپیوتر شما به وایت برد هوشمند متصل می شود، دیگر نیازی به موس نخواهد آمد و همه چیز به صورت صددرصدی با لمس شما انجام خواهد گرفت. در واقع تمامی برنامه ها و فایل های موجود در سیستم از این طریق قابل دسترس هستند و می توانید سریعا به آن ها دسترسی پیدا کنی
مهم ترین مزیت این محصول سهولت در استفاده آن است. شما می توایند به راحتی دستگاه مورد نظر خود را به این وایت برد وصل کنید و اطلاعات لازم را برای آموزش به نمایش بگذارید. در این محصول امکان تعامل کامل با برد هوشمند وجود دارد و شما می توانید دستورات مدنظر خود را تنها با چند کلیک عملی کنید. استفاده کردن از فناوری لمسی باعث شده است که استفاده از این برد به راحت ترین حالت خود برسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶