بررسی بهترین انواع گلس برد برای دفتر کار و انتخاب نمونه مناسب

بررسی بهترین انواع گلس برد برای دفتر کار و انتخاب نمونه مناسب

در حال حاضر شرکت های مختلفی به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای در حوزه تولید و فروش انواع گلس برد فعالیت می کنند، ایران در این زمینه جزء کشورهای برتر می باشد و تمامی نکات پیرامون تولید و فروش را به خوبی همیشه رعایت کرده و رضایت مشتریان داخلی و خارجی خود را جلب می کند. شما با انتخاب رنگ مناسب گلس برد برای دفتر کار خود می توانید میزان عملکرد کارمندان خود را بالا ببرید. این محصول قیمت بسیار ارزانی داشته و شما به راحتی از مراکز فروش معتبر می توانید با نازلترین قیمت ها خریداری کنید. تخته وایت برد شیشه ای از نظر ظاهری جذاب و بی نقص می باشد و همچنین سال ها برای خریدار می تواند کارایی داشته باشد.

اهمیت استفاده از تخته وایت برد شیشه ای در محل کار:

گاهی اوقات در جلسات کاری و یا مکان های مختلف مثل دفتر وجود یک تخته وایت برد بی نقص و جذاب می تواند کمک بسیار زیادی به شما کمک کند. به عنوان مثال به کمک تخته وایت برد شیشه ای می توانید در تمامی جلسات نکات مذکور را به راحتی یادداشت کنید، تا شرکت کنندگان از آن آگاه شوند، همچنین علاوه بر ویژگی های مثبتی که دارد، ظاهر جذاب آن می تواند باعث ایجاد یک هارمونی جذاب در محیط کاری شود و با استفاده از آن نکات مهم و پرتکرار را مدام می توانید تکرار کنید و در ذهن شما ثابت شود.

همچنین بخوانید
قیمت تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

انواع گلس برد برای دفتر کار

تخته وایت برد شیشه ای رنگی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، ابعاد مختلفی دارند و شما مطابق با سلیقه و نیاز خود میتوانید نمونه مناسب را جهت خرید برگزینید. همچنین تخته وایت برد شیشه ای نقش موثر و مثبتی در ایفای کلمات و مطالب برای کسانی که در یک جلسه کاری حضور دارند، می تواند داشته باشد و همچنین می توانید هر داده ای را به راحتی بررسی کنید.

جنس گلس برد: این محصول با متریال مختلفی در حال حاضر تولید می شود و نمونه هایی که از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت تولید شده اند، قطعا طول عمر و ظاهر زیبایی خواهند داشت و در طول زمان دچار افت کیفیت نمی شوند.
هنگام خرید این محصول حتما توجه ویژه ای داشته باشید و جنس گلس برد خود را از هر نظر بررسی کنید. متاسفانه برخی از سودجویان نمونه های بی کیفیت را با قیمت ارزان تری به بازار عرضه می کنند، این محصولات حتی ارزش یک ریال پول را ندارند، شما باید محصول را قبل از خرید از هر نظر بررسی کنید. جنس شیشه نشکن  به کار رفته در این محصول بسیار مهم است، چون می تواند میزان مقاومت او را در برابر گرما، سرما و ضربه بسیار افزایش دهد. هر چه قدر درجه کیفی سکوریت استفاده شده بالاتر باشد، محصول باکیفیت و درجه یک خواهد بود.

نوع تخته وایت برد مدنظر

تخته وایت برد به دلیل تنوع در ساخت به انواع مختلف تقسیم بندی می شود می توان به گلس برد مغناطیسی، تخته وایت برد چرخدار، تخته وایت برد رنگی اشاره کرد هر کدام بسته به دکوراسیون محل کار شما قابل سفارش و خریداری میباشد.

انواع گلس برد برای دفتر کار

ابعاد مناسب گلس برد:

نمونه های موجود در بازار از نظر اندازه تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر دارند، به عبارتی به طور عمده محدودیتی از نظر طول و عرض در این گلس برد وجود ندارد و شما با توجه به خواسته های خود نمونه مناسب را می توانید خریداری کنید. گلس بردهای موجود در بازار از نظر طول و عرض با یکدیگر تفاوت دارند و برای مکان های آموزشی و دفتری شما باید نمونه های بزرگ تر را خریداری کنید. تمامی گلس بردهای موجود در این مجموعه در ابعاد استاندارد تولید شده اند و حتی قابلیت رقابت با نمونه های درجه یک دنیا را دارند.

همچنین بخوانید
استفاده از وایت برد مغناطیسی دانش آموزان

انتخاب رنگ تخته وایت برد شیشه ای مناسب دکوراسیون محیط کار:

همانطور که میدانید، تخته وایت بردهای شیشه ای هم به صورت معمولی و مغناطیسی در ابعاد و رنگ های  مختلفی تولید می شوند. شما باید به کمک این محصول بتوانید بیشترین میزان از تاثیر را روی هر فردی بگذارید و همچنین رنگ آن به گونه ای باشد، که توجه افراد را جلب کند.
در این موارد مشتریان نمونه های رنگی مثل زرد را انتخاب می کنند، که از نظر روانی روی ذهن تاثیر بگذارند، این یک نکته روانشناسی می باشد، که تاثیر زیاد آن را قطعا به مرور زمان متوجه خواهید شد. همچنین شما میتوانید از  تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی استفاده کنید تا لوازم جانبی مثل ماژیک تخته وایت برد ، مگنت خته وایت برد برای دسترسی راحت تر  در هنگام نوشتن  بر روی  گلس برد  به راحتی قابل استفاده می باشد.

در برخی از موارد افراد در دفاتر کاری ترجیح می دهند، نمونه ای را انتخاب کنند، که بی رنگ و ساده باشد و با سایر اجزای دیگر یک دفتر هماهنگی ایجاد کند. در این صورت مشتریان از نمونه های بی رنگ و یا سفید رنگ استفاده می کنند و حتی هر کسی متوجه تخته وایت برد بودن این محصول نمی شود، تا زمانی که خود شما به این نکته اشاره نکنید، چون سطح آن کاملا شفاف می باشد و در صورت لک و یا نوشتن توسط ماژیک به راحتی قابل پاک کردن می باشد.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای فیلیپ چارت چیست؟

انواع گلس برد برای دفتر کار

نصب دقیق تخته وایت برد شیشه ای در مکان های مختلف:

این محصول شامل نمونه های مختلف مثل تخته وایت برد چرخ دار و دیواری می شود و نمونه های چرخ دار ثابت نبوده و متحرک می باشند و به نوعی این نوع از تخته های وایت برد احتیاج به نصب ندارند. در صورتی که نمونه های دیواری باید با دقت تمام در مکان مناسب نصب شوند، در غیر این صورت امکان بروز هرگونه مشکلی وجود دارد.
تخته وایت بردهای شیشه ای بزرگ باید به صورت اصولی نصب شوند و نمونه هایی که ابعاد کوچک تر دارند، را نیز خود شما به تنهایی می توانید در عرض چند دقیقه نصب کنید. این مجموعه در حال حاضر انواع تخته وایت برد شیشه ای را به فروش می رساند و به تعهد کاری پس از فروش اعتقاد دارد و کیفیت را همیشه در درجه اول و سود مالی را در درجه دوم قرار می دهد.

قیمت گلس برد مناسب محیط کار

موضوع قیمت و هزینه برای تهیه تخته وایت برد شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد و این نوع محصول به دلیل تنوع ساخت قیمت متغیر در بازار دارد شما کاربران می توانید بسته به بودجه و نیازتان تخته وایت برد مناسب خود را خریداری کنید. پیشنهاد می شود برای سهولت در زمان و انتخاب گلس برد مناسب با متخصصین و مشاورین در این حوضه مشورت کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶