ویژگی های تخته وایت برد مخصوص مهدکودک

ویژگی های تخته وایت برد مخصوص مهدکودک

در زندگی هر آدمی دوران کودکی زیباترین و بهترین دوران‌ است. برای پرورش و رشد ذهن کودکان و شکل‌گیری خلاقیت در آن‌ها یکی از راه‌ها خرید گلس برد یا تخته وایت برد مناسب است. در این مقاله به بررسی تخته وایت برد مخصوص مهد‌کودک پرداخته‌ایم. اگر به اطلاعاتی پیش از خرید تخته وایت برد نیاز دارید با ما همراه باشید.

تخته وایت برد مهدکودک

تخته وایت برد شیشه ای مخصوص مهدکودک باید چه ویژگی های داشته باشد؟

تخته وایت برد در نوع ملامین و استیل وجود دارد. نمونه‌های استیل گزینه مناسبی برای خرید هستند؛ ولی قیمت بیشتری نسبت به تخته وایت برد ملامین دارند. مدل‌های استیل برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه محسوب می‌شوند. تخته وایت برد استیل به تمیز کردن کمتری نیاز دارند و این به دلیل طبیعت غیر متخلخل موجود در آن است. دچار خراشیدگی نمی شود و از طول عمر بالایی برخوردار است. تخته وایت برد مناسب مهد‌کودک باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

نشکن نبودن

گلس برد ها تخته وایت بردهای مخصوص مهدکودک باید کیفیت بالایی داشته باشد تا هنگامی که کودکان از آن استفاده می‌کنند، دچار شکستگی نشود.

رنگ‌بندی جذاب و زیبای تخته وایت برد شیشه‌ای رنگی

به دلیل تنوع رنگی وشرایت محیطی مهد کودک که باید از رنگ های شاد و روشن در دکوراسیون استفاده کرد تخته وایت برد های مخصوص مهد کودک نیز می تواند با انواع رنگ های متنوع مثل آبی ،قرمز، سفید، مشکی و…استفاده کرد.

همچنین بخوانید
چگونه تخته پاک کن را تمیز کنیم؟ و چند روش حرفی سریع

سازگار با محیط زیست

تخته وایت برد شیشه‌‌ای برای مهدکودک گزینه مناسبی است؛ چون به راحتی تمیز می‌شود و کثیف کاری زیادی ندارد و با محیط زیست سازگار است. در رنگ مختلفی وجود دارد.

انواع تخته وایت برد مخصوص مهدکودک شامل چه مواردی می‌شوند؟

تخته وایت برد ساده و معمولی در بازار مشتریان چندانی ندارد؛ ولی تخته وایت برد مغناطیسی فروش بالایی دارد و این به جهت پرکاربردتر بودن و کیفیت بالای آن است.
یونولیت داخل گلس برد مغناطیسی، بسته‌بندی گلس برد، ام دی اف پشت گلس برد، زهوار آلومینیومی دور وایت برد و ورق وایت برد مغناطیسی از متریال به کار رفته در ساخت گلس برد محسوب می‌شوند. انواع گلس برد مخصوص مهدکودک شامل موارد زیر می‌شوند:

تخته وایت برد دوطرفه

تخته وایت برد دو طرفه یا همان تخته سفید دو طرفه همان طور که از نامش مشخص است دو طرف آن دارای روکش وایت برد است. در دو مدل ساده و مغناطیسی وجود دارد. این مدل گلس برد نصب آن روی پایه‌ای گردان انجام شده و در زاویه ۳۶۰ درجه پایه آن می‌چرخد تا از دو سمت گلس برد بتوان استفاده نمود. تخته وایت برد دو طرفه مغناطیسی دارای روکش با ورق آهن و ضخامت ۶.۰ است. پلی استایرن یا یونولیت لایه وسط آن بوده که به ورق وایت برد پرس شده که این مانع انعکاس نامنظم نور، تاب برداشتن و لغ زدگی می‌شود. جنس قاب و جنس گوشه‌های تخته وایت برد به ترتیب آلومینیوم و پلاستیک تزریقی EBS است.

تخته وایت برد مهدکودک

تخته وایت برد مغناطیسی بزرگ

این مدل گلس برد همان طور که از نام آن پیداست به وسیله ورق‌های آهن تولید شده و از خاصیت مغناطیسی برخوردار است که باعث شده تخته پاک‌کن را با آهن ربا بتوان به روی تخته چسباند. تخته وایت برد شیشه‌ای مغناطیسی از شیشه‌های سکوریت تولید شده است.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۱۰۰*۲۰۰

تخته وایت برد مغناطیسی نسبت به گلس‌برد معمولی سنگین‌تر بوده؛ چون دارای ورق‌ آهن است. تخته وایت برد مغناطیسی نسبت به مدل معمولی آن کیفیت بالاتری دارد؛ چون به راحتی درون گلس برد معمولی ذرات جوهر نفوذ پیدا می‌کنند؛ چون از مواد متخلخل یا مواد حفره‌دار، ساخته شده که موجب کاهش کیفیت گلس برد خواهد شد.

برای ساخت وایت برد معمولی از کاغذ دکور و کاغذ کرافت استفاده شده و با چسب آغشته و با فشار زیادی به هم پرس شده‌اند. سطح روی گلس برد مغناطیسی صیقلی است. به همین دلیل به راحتی تمیز می‌شود؛ ولی گلس برد معمولی تمیز کردن آن به راحتی انجام نمی‌شود و این به دلیل عدم صیقلی بودن سطح روی گلس برد است.

تخته وایت برد پایه دار یا چرخ دار کودک

این مدل گلس برد به دلیل این که چرخ‌دار و پایه‌دار است، جا‌به‌جایی آن به راحتی انجام می‌شود. برای ساخت پایه این مدل گلس برد از آهن با رنگ چکشی الکترواستاتیک استفاده شده به همین دلیل ضد‌خش و ضد زنگ بوده است. این مدل گلس برد دارای چرخ‌های مجهز با ترمز است‌. به همین دلیل به راحتی جا‌به‌جا می‌شود. تخته وایت برد چرخدار و پایه دار مغناطیسی در دو مدل زیر وجود دارد:

  • تخته وایت برد مغناطیسی کلاسیک
  •  تخته مغناطیسی گوشه فلزی
  • تخته وایت برد پایه دار سایز کوچک در سایزهای ۶۰*۹۰، ۸۰*۱۰۰و ۷۰*۱۰۰تولید می‌شود.

تخته وایت برد مهدکودک

تخته وایت برد رومیزی چیست چه کاربردی دارد؟

تخته وایت برد رومیزی همان طور که از نام آن مشخص است روی میز گذاشته می‌‌شود و از کاربردهای آن می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • نقاشی و سرگرمی
  • مناسب مدیران
  • آموزش به کودکان
  • یادداشت‌های دوستانه
  • یادداشت‌های مربوط به خرید روزمره
  • تخته نقشه کشی
همچنین بخوانید
انواع پایه تخته وایت برد

ویژگی تخته وایت برد  برای مهد کودک کودکان خرد سال

در سن ۳تا۶سالگی یک از دوره های زمانی مناسب برای آموزش به کودکان می باشد یک از تجهیزات آموزشی برای آموزش در مکان های مختلف مثل مهد کودک تخته وایت برد میباشد به دلیل زیبای و رنگ بندی گوناگون تخته وایت برد بر کاهش استرس کودکان در هنگام یادگیری می شود.

جنس گلس برد شیشه‌‌ای رنگی

برای ساخت این مدل گلس برد از متریال‌های زیر استفاده می‌شود:

  • شیشه سکوریت رنگی مقاوم و نازک
  • در پشت آن از ورق فلزی استفاده شده، به همین دلیل مقاومت آن چندین برابر شده است.
  • صفحه فلزی که در پشت گلس‌برد استفاده شده، موجب گردیده خاصیت مغناطیسی پیدا کند.

این نوع وایت برد از طول عمر بالا و مقاومت بالایی برخوردار است و این به جهت شیشه‌های حرارت دیده یا همان شیشه‌های سکوریت بوده که در ساخت آن استفاده شده است.

هزینه و قیمت این نوع تخته وایت برد ها چگونه است؟

مدل (معمولی و مغناطیسی)، کیفیت، نوع برند (اینکو گلس برد، نرخ ارز قانون عرضه و تقاضا و شرایط بازار از عواملی هستند که باعث شده‌اند، قیمت تخته وایت برد مخصوص مهدکودک متفاوت باشد. علاوه بر قیمت در هنگام خرید گلس برد مخصوص مهدکودک باید به نکات زیر توجه نمایید:

  • ابعاد: تخته وایت برد مهد‌کودک معمولا در اندازه‌های کوچک تولید می‌شود. اندازه استاندارد گلس برد از سایز ۲۰*۳۰ سانتی‌متر و ۱۲۰*۲۵۰ سانتی‌متر وجود دارد.
  • مدل: گلس برد در دو مدل ساده و مغناطیسی تولید تولید می‌شود که مدل معمولی آن از قیمت کمتری برخوردار است.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶