تخته وایت برد شیشه ای مشکی مات

تخته وایت برد شیشه ای مشکی مات

تخته وایت برد مشکی، ضد تابش و مغناطیسی است. تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی سطح مشکی با شیشه ضد تابش بسیار بادوام ساخته شده است. به دلیل کیفیت بالا، سطح شیشه‌ای تخته وایت برد دارای کیفیت نوشتن و پاک کردن استثنایی است. سطح گلس برد شیشه به راحتی تمیز و ضدعفونی می‌شود.

تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای  با دکوراسیون فضای داخلی شما ترکیب می‌شود و در عین حال کنتراست واضحی را برای حداکثر دید فراهم می‌کند. سطح شیشه‌ای ضد تابش، میزان باقی ماندن علائم و اثر انگشت را به حداقل می‌رساند. همچنین این نوع تخته سفید ها به صورت وایت برد چرخدار نیز موجود هستند.

سطح نوشتار تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی علیرغم استفاده زیاد، لکه نخواهند داشت. سطوح نوشتاری شیشه‌ای ضد تابش آن، مزایای گلس برد فوق العاده بادوام و سازگار با تعمیر و نگهداری را فراهم می‌کند. آهنرباها را می‌توان روی صفحه شیشه‌ای استفاده کرد که به عنوان تابلوی اعلانات مغناطیسی عمل می‌کند و عملکردی برای نصب یادداشت ها، موارد دیگر اضافه می‌کند.

سطح وایت برد شیشه ای مشکی مات مغناطیسی برای بهبود قابلیت بینایی استفاده می‌شود. خوانایی برای عملکرد بهینه هر وایت برد ضروری است، و شما می‌خواهید اطلاعات بصری به وضوح، سریع و راحت خوانده شود و خستگی چشم را به حداقل برسانید.

همچنین بخوانید
بررسی نحوه ساخت و طراحی تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی مات مشکی برای به حداقل رساندن تابش نور از پنجره‌ها یا وسایل روشنایی ساخته شده است. سطح گلس برد سیاه ضد تابش با استفاده از آخرین فناوری‌های موجود ساخته و پردازش می‌شود و عملاً انعکاس را از سطح تخته شیشه‌ای حذف می‌کند.

تخته وایت برد شیشه ای مشکی مات

فواید وایت برد شیشه ای مشکی مات مغناطیسی

صفحه تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی ضد تابش است
گلس برد مشکی مات خوانایی بالایی دارد
شیشه‌های ضد تابش نور لکه‌دار نمی‌شوند
وایت برد مشکی مغناطیسی زیبایی بصری زیادی دارد
سطح شیشه ای بادوام دارد
گلس برد مات تابش خیره کننده پنجره ها یا وسایل روشنایی را به حداقل می‌رساند
شیشه ضد تابش میزان اثر انگشت باقی مانده را به حداقل می‌رساند
قابلیت نصب آهنربا و استفاده شدن برای تابلو اعلانات و غیره
بهترین قابلیت پاک شدن
بهترین کنتراست برای کاهش خستگی چشم‌ها
بهترین وضوح
بهترین خوانایی

وایت برد شیشه ای مشکی مات چرخ دار

تخته سفید متحرک مجهز به چهار چرخ برای جابجایی آسان چه بر روی زمین های سخت و چه روی فرش است. چرخ‌هایی دارای ترمز قفل دار هستند، بنابراین چرخ‌ها می‌توانند قفل شوند. وایت برد چرخدار هنگام نوشتن و پاک کردن کاملاً محکم و پایدار است.

پایه‌های جذاب استیل ضد زنگ این وایت برد چرخدار مستحکم است و از مواد عالی ساخته شده است. پایه‌های وایت برد چرخدار در طول زمان آسیب نمی‌بیند و رنگ آن عوض نمی‌شود و فلز آن آسیب دیده و زنگ زده نمی‌شود.

همچنین بخوانید
نصب تخته وایت برد شیشه‌ای در مکان‌های مختلف

امکانات وایت برد چرخدار

قابلیت پاک شدن استثنایی به معنای سطحی بدون لک است که پیام شما را به وضوح، بدون حواس پرتی رگه های باقی مانده نوشته‌های قبلی، منتقل می‌کند. شیشه‌ی وایت برد چرخدار به راحتی پاک می‌شود، لکه نخواهد داشت، و با استفاده مکرر، صفحه را خوانا نگه می‌دارد. می‌توانید هر بار روی یک سطح تمیز بنویسید، پاک کنید و دوباره بنویسید.

سطح مشکی تخته‌ وایت برد چرخدار شیشه ای ، دوام طولانی مدت را با جذابیت زیبایی شناسی مدرن ارائه می‌دهد. سطح شیشه با وجود استفاده زیاد، لکه، خراش یا فرورفتگی نخواهد داشت.

کیفیت مغناطیسی وایت برد چرخدار اجازه می‌دهد تا کاغذها را با آهنربا از سطح آویزان کنید. تخته شیشه‌ای غیر جاذب به راحتی با لوازم تمیز کردن تخته سفید تمیز می‌شود.

قیمت تخته وایت برد شیشه ای

قیمت تخته وایت برد شیشه ای بنابر اندازه و کیفیت آن متفاوت است. همچنین تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی نیز گران تر از تخته وایت برد شیشه ای معمولی است. قیمت گلس برد مغناطیسی با توجه به اندازه از کوچکترین سایزها به قیمت ۱ میلیون تومان تا سایزهای بسیار بزرگ به قیمت ۲ میلیون تومان متفاوت است. قسمت واست برد شیشه‌ای غیر مغناطیسی نیز ارزان‌تر از نوع مغناطیسی آن است. وایت برد چرخدار قیمت بیشتری دارد و با توجه به اندازه کوچک از ۱ و نیم میلیون تومان در سایزهای بسیار بزرگ تا ۳ میلیون تومان متغیر است.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای یخچالی چیست چه کاربردی دارد؟

تخته وایت برد شیشه ای مشکی مات

سخن آخر
گلس برد  چه وایت برد چرخدار چه روی دیوار نصب شوند ظرافت بالایی دارند و بسیار زیبا هستند. در هر فضایی، از دفتر کار خانگی گرفته تا اتاق تابلوهای شرکتی تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی مناسب محیط کار هستند. این تخته شیشه‌ای به همان اندازه تزئینی است که کاربردی است و در عین حال هم مدرن و هم حرفه‌ای به نظر می‌رسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶