ویژگی های تخته وایت برد مغناطیسی

ویژگی های تخته وایت برد مغناطیسی

در برخی از زمان ها نیز برای مرور اطلاعات درسی، کار های روزمره و… نیاز به صفحه های سفید داریم یکی از جدید ترین انواع محصولاتی که به منظور سهولت یادداشت برداری تولید شده است تخته وایت برد می باشد. گلس برد ها امروزه با پیشرفت زیادی رو به رو بوده اند که یکی از انواع تخته وایت برد هایی که تولید شده است تخته وایت برد های مغناطیسی می باشند. این نوع از تخته ها دارای انواع مختلفی چون تخته وایت برد رنگی، تخته وایت برد مغناطیسی پایه دار و تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی می باشند.

از ویژگی هایی که تخته وایت برد های  پایه دار دارد می توان به استفاده این نوع تخته ها در هر مکان و زمان اشاره کرد چرا که حرکت و انتقال این تخته وایت ها به راحتی صورت می پذیرد و دیگر نگرانی برای نصب آن وجود ندارد.

چند نکته مهم در نگهداری تخته وایت برد مغناطیسی

پس از خرید و تهیه تخته وایت برد های مغناطیسی از جمله تخته وایت برد های شیشه ای باید نکاتی را در هنگام نگهداری این محصول رعایت کنید تا بتوانید در طولانی مدت بدون خرابی از آن بهرمند شوید. گاها نگهداری یک محصول پس از خرید از مهم ترین عواملی می باشد که باید به آن توجه شود. مواردی در ادامه ذکر خواهد شد که آن ها را می توان از نکات مهم در نگهداری تخته وایت برد مغناطیسی دانست.

۱. تا حد امکان سعی کنید از قرار دادن تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی در فضا های دارای گرد و غبار جلوگیری کنید البته از قرار دادن این محصول در محیط های باز نیز خودداری کنید.

همچنین بخوانید
شش ضلعی

۲. از نکات مهم در استفاده تخته وایت برد های مغناطیسی این مورد است که نگذارید در طولانی مدت یادداشت های نوشته شده شما بر روی تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی باقی بماند چرا که مواد موجود در جوهر می تواند باعث خرابی تخته وایت برد شیشه ای شود.

۳. نکته دیگر این مورد است که حتما برای نوشتن مطالب خود از ماژیک های اصل و مخصوص تخته وایت برد مغناطیسی و تخته وایت برد رنگی استفاده کنید‌.

۴. از تخته پاک کن هایی استفاده کنید که جنس آن با تخته وایت برد مغناطیسی همخوانی داشته باشد تا باعث خراش و خرابی تخته وایت برد نشود.

ویژگی های تخته وایت برد مغناطیسی

انواع تخته وایت برد مغناطیسی

همانطور که خدمت شما عرض شد امروزه گلس برد ها دارای انواع مختلفی هستند در ادامه مطالب سعی می کنیم تا شما را با انواع تخته وایت برد ها آشنا سازیم پس اگر علاقمند به شناخت انواع این وایت برد ها هستید ادامه مطالب را از دست ندهید‌.

تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی:

یکی از جدیدترین انواع تخته وایت برد ها، تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی می باشد. این نوع تخته ها کاملا شیشه ای هستند و با نوشتن روی آن می توانید از دو طرف مطالب خود را یادداشت کنید. این نوع از تخته ها با ابعاد متنوع تولید می شوند.

ویژگی های تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد رنگی:

تخته وایت برد شیشه ای  رنگی نمونه دیگری از انواع تخته های مغناطیسی می باشند که در ابعاد متنوع و مختلف تولید شده و به فروش می رسند. این نوع از تخته های وایت برد با رنگ های متنوع آبی، قرمز، مشکی و…‌ تولید شده اند.

همچنین بخوانید
قیمت تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

تخته وایت برد شیشه ای چرخ دار

تخته وایت برد پرتابل یکی از محبوب ترین تخته وایت برد های بازار امروز به شمار می رود زیرا تخته وایت برد شیشه ای چرخدار به دلیل وجود چرخ در ساخت این نوع گلس برد به شما این امکان را میدهد تا راحت تر تخته وایت برد شیشه ای را جابجا کنید

قیمت مناسب تخته وایت برد مغناطیسی

یکی از سوالات رایج و البته مهم در هنگام خرید و تهیه تخته وایت برد مغناطیسی دانستن قیمت این محصول می باشد. روش های متنوعی برای خرید تخته وایت برد مغناطیسی وجود دارد که باعث قیمت مناسب این محصول خواهد شد. توجه داشته باشید می توانید از تولید کنندگان معتبر این محصول به صورت مستقیم تخته وایت برد مغناطیسی را خریداری کنید تا خرید شما خریدی مستقیم با کاهش قیمت باشد.

عوامل مختلفی در راستای تعیین قیمت تخته وایت برد مغناطیسی وجود دارد که این عوامل جز فاکتورهای مهمی می باشند که دانستن آن ها قبل از خرید می تواند بسیار مفید باشد. از فاکتورهای موجود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ویژگی های تخته وایت برد مغناطیسی

• ابعاد و اندازه تخته وایت برد:

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام قیمت گذاری تخته وایت برد مغناطیسی اهمیت دارد و می تواند بر قیمت تاثیر گذار باشد ابعاد تخته وایت برد می باشد. هر چه ابعاد و اندازه تخته وایت برد بزرگتر باشد می تواند باعث افزایش قیمت آن شود.

همچنین بخوانید
گلس برد سوپر کلیر ابعاد ۸۰*۱۰۰

• کیفیت تخته وایت برد مغناطیسی:

کیفیت یکی از مهم ترین ارکان هایی می باشد که در قیمت گذاری بسیاری از محصولات موثر است. اگر تخته وایت برد مغناطیسی از مواد اولیه با کیفیت تهیه شود و کیفیت خوبی داشته باشد در این صورت می‌ توان گفت تخته وایت برد مغناطیسی دارای قیمتی بالا می باشد.

• سود فروشنده و روش خرید خریداران:

شاید بتوان روش خرید خریداران را یکی از ارکان مهم و موثر در قیمت دانست، چرا که روش های خرید می توانند بر روی قیمت موثر باشند. اگر خریداران از روش های مستقیم و بدون واسطه برای تهیه تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی استفاده کنند قیمت کالا به دلیل حذف واسطه ها کاهش پیدا می کند. البته سود فروشندگان نیز از دیگر عواملی می باشد که در راستای قیمت گذاری اهمیت دارد، برخی از فروشندگان سود کمتر و برخی دیگر سود های بیشتری برای محصول خود در نظر می گیرند.

جمع بندی

به طور کلی می توان گفت تخته وایت برد های مغناطیسی امروزه دارای انواع مختلفی چون تخته وایت برد شیشه ای، تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی، تخته وایت برد رنگی و… هستند. که هر یک از این نوع گلس برد  دارای کارایی های مختلفی می باشند. برای خرید این نوع تخته وایت برد ها بهتر است از طریق مراکز معتبر اقدام کنید تا دچار مشکل نشوید و بتوانید تخته وایت برد یا گلس برد های سالم و تضمینی را تهیه کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶