تخته وایت برد رومیزی ارزان مغناطیسی

تخته وایت برد رومیزی ارزان مغناطیسی

تخته های وایت برد در بازار به شکل ها و طرح های متنوعی وجود دارند. تخته وایت بردهای جدید مشکل بسیاری از دانش آموزان و معلمان را حل کرده و نیاز آن ها را به دفتر چرکنویس کم کرده است.

گلس برد  رومیزی ارزان

تصور کنید قرار است در یک کلاس خصوصی شرکت کنید و چون شما و معلم سر یک میز نشسته اید، معلم می خواهد نکات مهم درسی را روی ورق یا دفتر بنویسد و احتمالا خط خوردگی های زیادی روی دفتر ایجاد شود. قطعا چشم شما از این همه خط خطی خسته خواهد شد. بهترین راه کار، استفاده از تخته وایت برد رومیزی است.
تخته وایت برد رومیزی به شکل های متنوعی در بازار وجود دارند. برای مثال، تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی که می تواند تخته پاک کن و اشیاء فلزی را به خود نگه دارد. تخته وایت برد شیشه ای می تواند رنگی هم باشد. مقاومت این تخته وایت بردها نسبت به نمونه های قبلی، بالاتر است چون در ساخت آن از شیشه های مقاوم و گلس برد سکوریتی استفاده شده است.

تخته وایت برد رومیزی ارزان مغناطیسی

تخته وایت برد رومیزی فانتزی

بچه ها و اغلب کودکان دبستانی، دوست دارند تخته وایت بردی داشته باشند که مانند سایر لوازم التحریرها، دارای اشکال فانتزی باشد. معمولا تخته وایت برد شیشه ای رومیزی به سبک فانتزی، برای کودکان تولید می شود تا علاوه بر نوشتن و یاد گرفتن درس، از داشتن شکل زیبا و فانتزی آن هم لذت ببرند.

همچنین بخوانید
ماژیک مخصوص وایت بردهای شیشه ای

بعد از همه گیری بیماری کرونا که یادگیری در منزل خیلی شدت گرفته بود، فروش تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی هم شدت گرفت. البته با اینکه کرونا فروکش کرده است، هنوز هم بسیاری از دانش آموزان طبق عادت ۳ سال تحصیل در خانه، باز هم از این تخته وایت بردها استفاده می کنند.

تخته وایت برد رومیزی مغناطیسی

در گذشته، تخته وایت بردها فقط از یک تکه تخته با روکش ملامین یا ورق های مخصوص دیگر تهیه می شد که خیلی ساده و ابتدایی بود. کم کم تخته وایت برد مغناطیسی وارد بازار شد و توانایی نگه داری برخی از ماژیک ها و تخته پاک کن ها را در گوشه ی خود داشت. باز هم تکنولوژی پا را فراتر از این گذاشت و گلس برد جای تخته وایت برد قدیمی را گرفت.

امروزه تخته وایت برد رومیزی مغناطیسی نیز در بازار وجود دارد که می توان به راحتی، ماژیک و تخته پاک کن را روی آن نصب کرد. این تخته وایت بردهای شیشه ای، برای کودکان تولید می شود که اغلب هم به صورت فانتزی و شکل های گوناگون است. البته استفاده کنندگان از تخت وایت برد شیشه ای مغناطیسی فقط کودکان و دانش آموزان نیستند. بسیاری از مهندسان کسب و کار و مدرسان آموزشی و همچنین دانشجویان و اساتید هم ترجیح می دهند به جای استفاده از وایت بردهای قدیمی یا دفتر و کاغذ، از تخته وایت برد شیشه ای استفاده کنند.

همچنین بخوانید
تخته وایت برد رومیزی چیست چه کاربردی دارد؟

تخته وایت برد دانش آموزی

تخته وایت برد دانش آموزی یکی از ابزارهای آموزشی مهم در مدارس است. این تخته ها به دانش آموزان کمک می کنند تا یادگیری خود را به روشی فعال و تعاملی انجام دهند.

تخته وایت برد دانش آموزی معمولاً از جنس ملامینه یا چینی ساخته می شود و با ماژیک های وایت برد قابل نوشتن هستند. این تخته ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند و می توان آنها را به دیوار یا پایه متصل کرد.

تخته وایت برد دانش آموزی برای آموزش دروس مختلف، مانند ریاضی، علوم، زبان و غیره، استفاده می شود. این تخته ها به دانش آموزان کمک می کنند تا مفاهیم درسی را به صورت بصری مشاهده کنند و درک بهتری از آنها داشته باشند.

علاوه بر این، تخته وایت برد دانش آموزی برای فعالیت های گروهی و مشارکتی نیز بسیار مناسب است. این تخته ها به دانش آموزان کمک می کنند تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و یادگیری خود را با هم به اشتراک بگذارند.

تخته وایت برد رومیزی رنگی

بین تخته وایت بردها و گلس بردهای موجود در بازار، تخته وایت برد شیشه ای رنگی، طرفداران بسیار زیادی دارد. این تخته ها، به خاطر رنگ جذابی که دارند، دیده شدن مطالب را راحت تر می کنند. تخته وایت بردهای شیشه ای در ابعاد گوناگونی تولید می شوند. این گلس بردها در سایز کوچک رومیزی هم وارد بازار شده اند و بسیاری از اساتید و حتی کودکان، ترجیح می دهند به جای گلس برد ساده و سفید، تخته وایت برد شیشه ای رنگی داشته باشند. تخته وایت برد شیشه ای رنگی، در رنگ های متنوعی همچون رنگ قرمز و صورتی و زرد و سفید و آبی و برخی از رنگ های دیگر تولید می شود که در نگاه اول، زیبایی آن چشمگیر خواهد بود.

همچنین بخوانید
قیمت تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی

تخته وایت برد رومیزی ارزان مغناطیسی

قیمت تخته وایت برد رومیزی

تخته وایت برد رومیزی که اغلب با تخته وایت برد شیشه ای نیز شناخته می شود، روی یک پایه قرار می گیرد و می توان آن را روی میز تحریر گذاشت و به عنوان یک دفتر یادداشت از آن استفاده کرد. قیمت تخته رومیزی رنگی نسبت به سایر تخته وایت بردهای بزرگ، مناسب تر است. خرید گلس بردها به خاطر جنس مقاوم و محکم سکوریتی، بهترین و به صرفه ترین انتخاب تخته وایت برد است.

قیمت تخته وایت برد رومیزی نسبت به مغناطیس بودن یا رنگی بودن آن، متغیر است. اگر تخته وایت برد شیشه ای رومیزی، به صورت رنگی و مغناطیسی نباشد، قطعا قیمت پایین تری هم خواهد داشت. البته قیمت تخته وایت بردهای رومیزی فانتزی هم با غیر فانتزی آن، تفاوت دارد. اما به هر حال، استفاده از یک تخته وایت برد شیشه ای خیلی به صرفه تر و زیباتر از دفترچه یادداشت و خط خطی های بسیار زیاد است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶