تخته وایت برد شیشه ای رنگی بهتر است یا سفید؟

تخته وایت برد شیشه ای رنگی بهتر است یا سفید؟

تخته وایت برد، ابزاری است که امروزه در مراکز آموزشی و بسیاری از جاهای دیگر، مورد استفاده قرار می گیرد. نسل های جدیدی از این وایت بردها وارد بازار شده اند که شامل انواع تخته وایت برد شیشه ای یا گلس برد هستند. در ادامه این مقاله، به بررسی این نوع وایت برد ها می پردازیم.

تخته وایت برد سفید چیست؟

تخته وایت برد شیشه ای سفید نوعی تخته است که بر روی سطح آن می ‌توان با استفاده از ماژیک های مخصوص با رنگ ‌های مختلف، نوشته و طرح کشید می شود. این تخته ‌ها از سطحی صاف و صیقلی تشکیل شده اند که در دو نوع معمولی و مغناطیسی تولید و به فروش میرسند و به دلیل استفاده از شیشه نشکن بسیار مقاوم می باشند واگردر هنگام استفاده از ماژیک مخصوص استفاده شود رنگ و جهر نوشته شده به راحتی پاک می شود.

تخته وایت برد سفید معمولا در محیط ‌های آموزشی، اداری، کلاس ‌های درس و جلسات تیمی استفاده می ‌شود. با استفاده از آن، اساتید، مدرسین، مدیران و همچنین اعضای تیم می ‌توانند ایده‌ ها، نکات کلیدی، نمودارها و دستاوردها را به روشی ساده و قابل فهم برای دیگران نمایش دهند.

همچنین بخوانید
انواع تخته وایت برد مغناطیسی صادراتی

تخته وایت برد شیشه ای رنگی و سفید

 

تخته وایت برد مشکی چیست؟

تخته وایت برد مشکی، یک نوع تخته نوشتاری است که سطح آن به رنگ سیاه است و به عنوان جایگزینی برای تخته ‌های سیاه و سفید سنتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
در این نوع تخته وایت برد شیشه ای رنگی، استفاده می ‌شود که قابلیت نوشتن با قلم ‌های سفید یا ماژیک گچی را فراهم می ‌کند. از آنجا که سطح تخته سیاه است، نوشته‌ ها و نقاشی‌ ها با قلم‌ های رنگی یا نارنجی بر روی آن بسیار قابل مشاهده هستند

تفاوت تخته وایت برد مشکی با تخته وایت برد سفید

تخته وایت برد شیشه ای و تخته وایت برد سفید هر دو کاربردهای مختلفی دارند و در مراکز مختلف مورد استفاده هستند؛ اما تفاوت ‌هایی در رنگ سطح و استفاده‌های مرتبط با آنها وجود دارد.
این تفاوت در رنگ سطح، تاثیری بر قابلیت مشاهده نوشته‌ ها دارد. رنگ سیاه تخته وایت برد مشکی باعث می ‌شود که نوشته‌ ها با قلم ‌های سفید یا رنگی مثل نارنجی بسیار واضح و قابل مشاهده باشند.

ویژگی های تخته وایت برد مشکی

از مهمترین ویژگی های تخته وایت برد شیشه ای مشکی، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سطح شفافی که نوشته ‌ها را به خوبی نمایش می ‌دهد
  • قابلیت پاک شدن آسان با پاک کن های مناسب
  • مقاومت در برابر لکه‌ و اثر انگشت
  • ظاهر زیبا و شیک که به فضای کاری یا آموزشی، زیبایی خاصی می‌ بخشد
  • قابلیت نصب در دیوار یا قرار دادن روی پایه
همچنین بخوانید
تخته وایت برد شیشه ای سفارشی چیست چه مزیایی دارد!

تخته وایت برد شیشه ای رنگی و سفید

فواید تخته وایت برد سفید

تخته وایت بردهای شیشه ای سفید دارای فوایدی هستند که باعث محبوبیت آن ها شده است. این تخته ها دارای سطح کاملا سفید و شفاف هستند که امکان دیدن نوشته های مختلف را با وضوح بالا فراهم می کند. پاک کردن نوشته های روی این تخته ها نیز به راحتی و با پاک کن های مغناطیسی مخصوص انجام می شود. ماژیک تخته وایت برد شیشه ای نیز می تواند در رنگ های مختلف استفاده شود.

علاوه بر موارد فوق، اکثر وایت بردهای سفید، خاصیت ضد لک دارند و اثر انگشت یا رد ماژیک بر روی آن باقی نمی ماند. همین امر، باعث پاک شدن سریع و استفاده مجدد از آن ها می شود.

 

انواع مختلف تخته وایت برد سفید و مشکی

تخته وایت برد شیشه ‌ای می‌تواند در رنگ‌ها و سبک‌های مختلفی طراحی شود. در زیر، نمونه ‌هایی از انواع مختلف تخته وایت برد شیشه‌ای سفید و مشکی را مورد بررسی قرار می دهیم.

تخته وایت برد شیشه ‌ای کاملا سفید

این نوع تخته دارای سطح کاملا سفید است. نوشته ‌ها بر روی آن با قلم ‌های خشک به خوبی قابل رویت هستند و پاک‌کردن آن نیز آسان است.

تخته وایت برد شیشه ای رنگی و سفید

تخته وایت برد شیشه‌ای سفید با حاشیه رنگی

این نوع تخته شیشه ‌ای دارای سطح سفید است؛ اما حاشیه‌ های مختلف رنگی (مانند سبز، آبی، قرمز و غیره) در اطراف آن وجود دارد. این حاشیه ‌ها ممکن است به عنوان فضایی برای نوشتن عنوان، تاریخ و دیگر اطلاعات، مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین بخوانید
ابعاد 90*170

تخته وایت برد شیشه‌ای مشکی مات

تخته وایت برد شیشه‌ای مشکی مات دارای سطح مات و مشکی است که استفاده های زیادی از آن می شود.

تخته وایت برد شیشه‌ای مشکی با حاشیه رنگی

این نوع تخته شیشه‌ای دارای سطح مشکی است و در اطراف آن حاشیه‌های مختلف رنگی را دارد. حاشیه‌های رنگی می‌توانند برای جداسازی بخش‌های مختلف تخته، تعیین مناطق مختلف یا ایجاد تنوع ظاهری استفاده شوند.

اما سوالی که برای بسیاری از مدیران به وجود می آید این است که چه تخته وایت بردی برای اتاق مدیریت مناسب است؟ در این مورد، باید بگوییم که انواع تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی و رنگی به عنوان بهترین مدل ها شناخته می شوند. تخته وایت برد شیشه ای رنگی، قابلیت های بیشتری، می تواند داشته باشد.

ماژیک های خاصی برای این نوع تخته وایت بردها به کار می روند. برای آشنایی با ماژیک وایت برد سفید، باید ابتدا با قابلیت های آن آشنا باشید. این قابلیت ها عبارتند از:

  • قابلیت پاک ‌شدن سریع
  • روان ‌نویسی آسان
  • رنگ ‌های قوی و واضح
  • قابلیت تنوع
  • دوام بالا

شما می توانید خرید انواع تخته وایت بردهای شیشه ای مورد نیاز خود را از طریق مجموعه اینکوگلس انجام دهید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با ما

info[at]inko-glassboard.com

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان روانمهر، پلاک ۴۶